یوتیوب
متفرقه

گوگل اشتراک‌گذاری واکنش‌های ایموجی را در یوتیوب آزمایش می‌کند

تا آنجا که به یوتیوب مربوط می شود، گوگل چیز جدیدی در آستین های خود دارد. این ویژگی جدید به بیننده یوتیوب اجازه می دهد تا در نقطه خاصی از یک ویدیو، یک ایموجی را با دیگران به اشتراک بگذارد.

در صفحه راهنمای یوتیوب، مدیر انجمن توضیح داد: ما هیجان زده هستیم که آزمایش واکنش های زمان بندی شده را از امروز شروع کنیم یک گزینه جدید برای به اشتراک گذاشتن یک واکنش (صورت خندان، کانفتی، و غیره) در یک لحظه دقیق در یک ویدیو.

او ادامه داد، ما چنان بازخورد مثبتی در مورد ویژگی بتا نظرات زمان‌دار شنیدیم (جایی که می‌توانید نظرات را برای لحظات خاص در ویدیوها اضافه کنید و مشاهده کنید) که می‌خواستیم ویژگی‌های مشابه را آزمایش کنیم! آزمایش واکنش‌های زمان‌دار را با تعداد کمی آزمایش می‌کنیم. از کانال ها برای شروع. واکنش‌هایی که می‌توان در طول آزمایش استفاده کرد گوگل برای واکنش‌های یوتیوب اجرا می‌شود ویژگی بتا که به آن اشاره می‌کرد به بینندگان یوتیوب اجازه می‌دهد نظرات خود را در لحظات خاصی در یک ویدیو بگذارند.

یوتیوب

ایموجی یوتیوب

با آخرین آزمایش، بینندگان یوتیوب می‌توانند واکنش‌هایی مانند چهره با اشک شادی، گربه خسته، قلب، چهره شوکه شده، مهمانی پوپر، ۱۰۰ درصد، علامت سوال و لامپ را پست کنند. می افزاید: اگر در حال تماشای ویدیویی هستید که بخشی از این آزمایش است، می توانید با باز کردن بخش نظرات ویدیو و ضربه زدن به پانل واکنش، واکنش نشان دهید و واکنش های جمعیت را مشاهده کنید.

این تست همچنین به شما نشان می دهد که سایر بینندگان در چه لحظاتی هستند. در حال واکنش به (که ناشناس خواهد ماند ما نشان نمی‌دهیم که چه کسی هر واکنشی را ارسال کرده است). چگونه می‌توان یک آزمایش‌کننده بتا یوتیوب شد، گوگل می‌گوید هدف این است که حس اجتماعی را در یوتیوب ایجاد کند.

و اکنون، اگر یک آزمایش‌کننده بتا هستید، می‌توانید به لحظات خاصی از یک ویدیو با یک نظر یا واکنش پاسخ دهید. برای تبدیل شدن به یک آزمایش‌کننده بتا یوتیوب در اندروید، از برنامه جستجو در تست بتا YouTube در Android تایپ کنید. روی پیوند ضربه بزنید و فقط یک ضربه دیگر با شما فاصله خواهد داشت. شما می توانید در هر زمان انصراف دهید.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *