گوگل
متفرقه

گوگل نقشه ها را زیر نظر دارد تا از کاربر در برابر نظرات جعلی محافظت کند

چند روز پیش گوگل یک پست وبلاگی در مورد اینکه چگونه اطلاعات روی گوگل مپ را موثق نگه می دارد منتشر کرد. گوگل می‌نویسد: در دنیایی که دائماً در حال تغییر است، برای Google Maps مهم است که جدیدترین و به‌روزترین اطلاعات ممکن را در اختیار شما قرار دهد بنابراین می‌توانید بدانید که آیا رستورانی که در نزدیکی شماست بازگشایی شده است یا فروشگاه مواد غذایی محله شما. یکی از راه‌هایی که ما این کار را انجام می‌دهیم از طریق محتوای ارائه‌شده است.

گوگل روزانه 20 میلیون کمک از کاربران Google Maps دریافت می کند

گوگل هر روز 20 میلیون کمک از کاربران Maps دریافت می‌کند که مایلند و مشتاق هستند تغییرات مربوط به ساعات کار کسب‌وکار، شماره تلفن و سایر اطلاعات مهم را به Google اطلاع دهند که به کاربران Maps کمک می‌کند بفهمند چه زمانی می‌توانند از یک کسب‌وکار خاص بازدید کنند و چگونه آن‌ها را ببینند. برای ارتباط با شرکت Google همچنین عکس‌ها و نظراتی را در میان مشارکت‌هایی که کاربران Maps برای آن ارسال می‌کنند، دریافت می‌کند.

Google 95 میلیون بررسی را در Maps مسدود یا ممنوع کرد که خط‌مشی‌های آن را نقض می‌کرد. به هر حال، 20 میلیون مشارکت در روز یک کابوس تدارکاتی است و یک شماره تلفن نادرست یا بررسی جعلی ارسال شده در Google Maps می تواند تأثیر منفی بر یک شرکت بگذارد. و برخی از 20 میلیون مشارکتی که Google روزانه دریافت می‌کند، جعلی یا جعلی هستند، احتمالاً توسط رقبای یک شرکت، یا برخی از کاربران مخرب. Google نوشت: “همانند هر پلتفرمی که محتوای مشارکتی را می‌پذیرد، ما باید مراقب خود باشیم. تلاش برای مبارزه با سوء استفاده و اطمینان از صحت این اطلاعات. به لطف ترکیبی از یادگیری ماشینی و اپراتورهای انسانی، ما همچنان به کاهش میزان محتوای تقلبی یا سوء استفاده‌کننده روی Maps می‌پردازیم – در واقع، این میزان کمتر از یک درصد از همه است. محتوایی که در Maps مشاهده می‌شود.”

سال گذشته، گوگل توانست اطلاعات را برای کسب و کار 30 درصد بیشتر از تعداد بازبینی‌شده در سال قبل به‌روزرسانی کند. با استفاده از ابزارهای یادگیری ماشین، بیش از 100 میلیون ویرایش جعلی را با استفاده از فناوری ML برای یافتن ربات‌های مخرب و ویرایش‌های سوءاستفاده‌کننده، مسدود کرد. این شامل 7 میلیون نمایه تجاری کاملا جعلی است که حذف کرد، و 12 میلیون نمایه کسب‌وکار جعلی را که حذف کرد. علاوه بر این، 8 میلیون بازیگر بد (و منظور ما فقط آنهایی نیست که اسکار نبرده‌اند) را از ادعای نمایه‌های تجاری که مال آن‌ها نبود، متوقف کرد. گوگل اضافه کرد: «به لطف پیشرفت‌های مستمر در یادگیری ماشینی، فناوری‌ها و تیم‌های ما بیش از ۱ میلیون حساب کاربری را به دلیل فعالیت‌های ناقض خط‌مشی، مانند خرابکاری آنلاین یا کلاهبرداری غیرفعال کردند.

گوگل

گوگل مپ

برای آسیب رساندن به فروشگاه یا کسب و کار هدف، نظرات و نقدهای منفی را ارسال کنید. خود گوگل در پست وبلاگ خود به این موضوع اشاره می کند و می گوید: “ما همچنین شاهد بودیم که افراد و گروه ها تلاش کردند تا از نظرات جعلی به عنوان تاکتیکی برای آسیب رساندن به مشاغل محلی استفاده کنند – که اغلب با توجه عمومی به تفاوت در نظرات تحریک می شود.” بنابراین پس از شناسایی سوء استفاده و فعالیت مشکوک، گوگل از ۱۰۰۰۰۰ کسب و کار در برابر حمله در نمایه های کسب و کار گوگل محافظت کرد.

گوگل بیش از 190 میلیون عکس را که برای استفاده در Google Maps ارسال شده بودند مسدود کرد

گوگل همچنین بیش از 95 میلیون بررسی را که خط‌مشی‌های آن را نقض می‌کرد، مسدود یا حذف کرد. همچنین 1 میلیون مروری را که به آن گزارش شده بود حذف کرد و بیش از 190 میلیون عکس و 5 میلیون ویدیو را که تار، با کیفیت پایین یا خط‌مشی‌های محتوای Google را نقض می‌کردند مسدود کرد. همانطور که Google خاطرنشان می‌کند، “دانش محلی که جامعه جهانی ما به آن کمک می‌کند، یک مشکل است. بخش بزرگی از چیزی که Google Maps را بیش از یک ابزار ناوبری می کند. ما به سرمایه گذاری برای تازه و قابل اعتماد نگه داشتن این اطلاعات ادامه خواهیم داد تا بتوانید اطلاعاتی در مورد دنیای اطراف خود کشف کنید. برنامه ای مانند Google Maps به دلیل دسترسی و دسترسی آن، بازیگران بد را جذب می کند.

تعداد افرادی که از آن استفاده می کنند. به عنوان مثال، بیش از یک میلیارد نفر در هر ماه از Google Maps استفاده می کنند. و برخی از شرکت هایی که از مشتریان خواستند ماسک بزنند، دریافت کننده نظرات جعلی ارسال شده توسط ضد ماسک ها به عنوان راهی برای پاسخگویی به آنها بودند. خوشبختانه، گوگل نگهبانی می‌دهد تا مطمئن شود که این تمجیدها و تبلیغات جعلی حذف می‌شوند.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *