کسب درآمد از اینستاگرام
رپورتاژ آگهی

بهترین روش کسب درآمد از اینستاگرام

بهترین روش کسب درآمد از اینستاگرام، برای آشنایی بیشتر با روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام با ما همراه باشید.

کسب درآمد از اینترنت یک روش مناسب و صد البته کم هزینه برای ایجاد اشتغال است. در سال‌های اخیر اینستاگرام تبدیل به ابزاری پول‌ساز برای کسب درآمد شده است. همانطور که می‌دانید اینستاگرام ابزاری بسیار قدرتمند است که کاربران زیادی را جذب کرده، شاید بتوان گفت اینستاگرام یک ویترین بسیار کم هزینه و پردرآمد است. اما برای موفقیت در آن باید به شدت تلاش کرد. برای آشنایی بیشتر با روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام با ما همراه باشید.

انواع روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام ابزاری قدرتمند است. شما با استفاده از این ابزار می‌توانید خدمات و کالاهای گوناگون را بفروشید. اما باید توجه داشته باشید که برای موفقیت در این پلتفرم پر مخاطب باید وقت بگذارید و آموزش ببینید.

انواع روش کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام با آنلاین شاپ

می‌توانید یک آنلاین شاپ در اینستاگرام راه‌اندازی کنید. برای اینکار باید یک آیدی و اسم مناسب درنظر بگیرید. مطالب و محتواب باکیفیت تولید کنید و هر روز محتوای خود را به اشتراک بگذارید. البته که این کار زیاد هم راحت نخواهد بود و قطعا اگر برای این کار یک تیم هماهنگ داشته باشید زودتر و صدالبته بهتر به نتیجه خواهید رسید.

برای بهبود کارهایتان و سهولت در تولید محتوا می‌توانید از آدمین‌های اینستاگرام کمک بگیرید. ادمین‌ها با توجه به نوع کاری که برای شما انجام می‌دهند دستمزدهای مختلفی دارند. برای رسیدن به نتیجه مطلوب‌تر از یک متخصص کوچینگ پیج‌های اینستاگرامی راهنمایی بخواهید.

اکنون احتمالا این سوال برای شما پیش می‌آید که راه‌اندازی یک آنلاین شاپ به سرمایه نیاز خواهد داشت و اگر سرمایه لازم برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین در این شبکه اجتماعی را نداشته بشیم چه کار باید بکنیم؟

راه‌حل و پاسخ به‌این سوال بسیار راحت است چراکه می‌توانید با جستجو در اینترنت به سایت‌های بسیاری دسترسی پیدا نمایید که در ازای فروش محصولاتشان به شما درصدی از فروش را پرداخت می‌کنند. اصطلاحا در به کار همکاری در فروش گفته می‌شود. سعی کنید در این مورد سراغ وب‌سایت‌های معتبر بروید.

توجه کنید که همکاری در فروش بسیار سخت‌تر از فروش محصولات خودتان است. زیرا شما به محصولات دسترسی ندارید پس طبیعتا در ضمینه تولیدمحتوا با مشکلاتی روبرو هستید. همچنین درخصوص زمان ارسال، موجودی ، گارانتی و خدمات پس از فروش و از همه مهم‌تر پرداخت کمیسیون فروش معمولا مسائلی به‌وجود می‌آید که کار را برای شما سخت می‌کند. پس باید به همه این موارد توجه داشته باشید.

فروش خدمات در اینستاگرام

اگر فکر می‌کنید قادر به ارائه خدماتی در اینستاگرام هستید که مشتری‌های‌زیادی دارد همین الان شروع به‌کار کنید. احتمالا خدماتی مانند خیاتی، آموزش،آشپزی و … را بلدهستید پس شروع به ارائه آنها در این پلتفرم کنیدو نگران نباشید با گذشت مدت زمان تقریبا طولانی(حداقل3ماه از آغاز فعالیت، تجه‌کنید هرکاری به اصطلاح مدت زمان خاک‌خوری خودش رو داره) به درآمد خیلی خوبی خواهید رسید.

می‌توانید یک مبحث پرمخاطب را انتخاب کنید و با جستجو در اینترنت مطالب مهم را درکنار هم قرار داده و یک پکیج آموزشی مناسب و خوب تولید نمایید و سپس اقدام به فروش و بازاریابی آن در پلتفرم محبوب اینستاگرام نمایید.

بلاگر شوید

در‌این‌پلتفرم بلاگری کنید چراکه اگر فروشنده باشید به افزایشی فروشتان کمک کرده‌اید و اگر دوست داشته باشیدصرفا تبلیغ بگیرید بلاگر شدن یکی از بهترین روش‌ها است. البته که بلاگر شدن اصلا آسان نخواهد بود.

وب‌سایت داشته باشید

بعد‌از‌جریانات اخیر و فیلتر شدن اینستاگرام بسیاری از کسب‌وکارها آسیب‌شدیدی دیدند. بعد از این اتفاق به این نتیجه رسیدیم که هر کسب‌وکاری که در این‌پلتفرم فعال است بایدیک وبسایت برای خود داشته باشد. البته که برای شروع چندان نیازی به این کارنیست اما بهتر است پس از مدتی اقدام به تهیه یک سایت برای کسب‌وکار خود کنید.

افزایش فروش

کسب درآمد از اینستاگرام با جلب اعتماد و افزایش فروش

نکته مهم در هر کسب و کاری دیده شدن، جلب اعتماد و درنتیجه آن افزایش فروش است. برای افزایش بازده پیج‌ها در اینستاگرام بعضی‌ها از فالور و لایک فیک استفاده می‌کنند. لایک و فالور فیک مانند یک تیغ دولبه است. هم می‌تواند روند فعالیت پیج را بهبود بخشدو هم می‌تواند یک پیج اینستاگرامی را نابود کند. پس قبل از اینکه به سراغ فالور،لایک و ویو فیک بروید باید با یک کوچر اینستاگرامی مشورت کنید. آن‌ها می‌دانند که پیج‌ها چه زمانی مجاوز به خرید فالور و لایک هستند.

یکی از راه‌های خوب برای افزایش فروش هم تبلیغات است. تبلیغ هم‌مانند فالور فیک یک تیغ دولبه است‌که‌اگر درست و به پیج مناسبی سپرده نشود جز ناامیدی و ضررمالی برای یک آنلاین‌شاپ چیز دیگری ندارد.

زمانی که قصد تبلیغ دارید باید چند نکته توجه کنید. تبلیغ در اینستاگرام خیلی حساس است و باید به پیج‌هایی سپرده شود که از بازدهی آن‌ها صددرصد مطمئن هستید. مهم نیست که پیج موردنظر شما چقدر برای تبلیغ ازشما می‌خواهد. 100هزار تومان یا 100میلیون تومان مهم بازدهی است که اطمینان دارید از آن تبلیغ نصیب شما می‌شود.

معقول‌ترین و مناسب‌ترین روش افزایش فالور، لایک، ویو و کامنت برای پیج که معمولا به روش صحیحی انجام می‌گیرد چراکه برخلاف فالور و لایک فیک که ربات و نرم‌افزار پشت آنهاست انسان‌های واقعی فعالیت می‌کنند، عضویت درگروه‌ حمایتی اینستاگرام است.

عضویت در گروهای‌حمایتی در اینستاگرام یکی از بهترین روش‌های تبلیغات است چراکه افراد حقیقی پست و محتوای شما را مشاهده می‌کنند و از محتوای شما حمایت می‌کنند. دراین حالت علاوه برافزایش امکان خریدوفروش بین اعضای گروه با حمایت اعضا، اینستاگرام پست شما را به عنوان یک پست و محتوای مهم شناسایی می‌کند و آن را به افراد بیشتری پیشنهاد می‌دهد. در این حالت احتمال نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام افزایش پیدا می‌کند درنتیجه بازدهی پیج افزایش می‌یابد.

معمولا روش کاردر گروه‌های حمایتی بدین شکل است که افراد اشتراک‌هایی با مدت زمان و تعداد حمایت متفاوتی خریداری می‌کنند و سپس در مدت زمان معین محتوای منتشر شده را با توجه به قوانین آن گروه مورد هدف قرار می‌دهند تا رتبه آن پست توسط اینستاگرام بهبود یابد. افزایش و بهبود رتبه پست به‌مرور باعث افزایش و بهبود رتبه پیج اصلی می‌گردد. البته استفاده از گروه حمایتی اینستاگرام فقط یک ابزار برای کمک به پیج و افزایش فروش است وبه‌تبلیغات پیج به‌صورت مستمر کمک می‌کند و نباید ازتولید محتوای مناسب و باکیفیت غافل شد.

گروه‌های حمایتی در اینستاگرام بسیار تخصصی هستند. بنابراین از گروه‌هایی که به عنوان گروه رایگان و یا حتی با هزینه اشتراک بسیار پایین و نامعقول فعالیت می‌کنند دوری کنید. اغلب افرادی که در گروه‌های رایگان وبسیار ارزان عضو هستند بودجه‌ای برای خرید در نظر ندارند وفقط حکم بیننده پشت ویترین را دارند!

برخی گروه‌های رایگان با افزایش غیر معقول لایک (لایک فیک) سعی دارند تا رتبه فیک و غیرعادی برای پیج‌ها ایجاد کنند در نتیجه اینستاگرام بعد از مدتی متوجه این موضوع می‌شود و رتبه پیج را به شدت پایین ‌می‌آورد بطوری که حتی پست‌ها برای فالورهای پیج قابل نمایش نیستند پس شما ناچار هستید بعد از مدتی با پیج جدیدی به کار خود ادامه دهید.

اکنون این سوال پیش می‌آید که سودودرآمد این گروه‌های رایگان از کجاست؟ آ‌ن‌ها شمارا بعداز مدتی مجبور می‌کنند که برای خدمات دیگری به‌آنهاپول بپردازید.‌ آن‌ها تعدادی را بدون حمایت وارد گروه می‌کنند که شما ملزم به حمایت از آن‌ها هستید و آن‌ها مبالغی را به گروه پرداخته‌اند.

برخی آن‌ها بعد از مدتی گروه‌های خود را به سایر گروه‌های بزرگ‌تر و قوی‌تری می‌فروشند. در این حالت اطلاعات مهم شما مانند شماره تلفن و… به فروش می‌رسد. در حالت خوب این مورد شما بعد از مدتی برای اینکه پیج اینستاگرامی‌تان دچار آسیب نشود باید به گروه حرفه‌ای‌تری مبلغ بیشتری بپردازید. در این حالت نیز چون لایک‌ها و فالورهای قبلی فیک بوده پیج شما دچار آسیب‌های شدیدی می‌شود.

همچنین درگروه‌های حمایتی رایگان اینستاگرامی، به دلیل رایگان بودن افراد هیچ تعهدی نسبت به ‌هم ندارند بنابراین شما تعداد لایک وحمایتی که قراربوده دریافت کنید را نخواهیدگرفت.

گروه حمایتی اشتراکی در اینستاگرام

چرا وارد گروه حمایتی اشتراکی در اینستاگرام شویم؟

به‌دلیل پرداخت هزینه در گروه حمایتی اشتراکی اعضا به‌یکدیگر متعهد هستند. در این گروه‌ها که اغلب به صورت تیمی توسط متخخصان اداره می‌شود، ادمین‌ها و مدیران گروه بر اعضا نظارت دارند، بنابراین خیال شما از گرفتن حمایت به میزانی که اعلام شده راحت است.

اعضایی که واردگروه‌های اشتراک می‌شوند با دیدن پست‌های شما احتمال دارد ازشما خرید کنند. افزایش شانس فروش شما به کیفیت تولید محتوای شما، رابط عمومی و تکنیک‌های جذب مشتری هم بستگی دارد.

به دلیل فعال بودن پیج اعضا در گروه‌های اشتراکی اینستاگرام ارزش بیشتری برای لایک‌ها و فالو و سایر حمایت‌هایی که انجام می‌شود قائل است. بنابراین در دراز مدت نتیجه مثبتی از آن خواهید گرفت. چون اعضای حمایت کننده واقعی هستند بنابراین امکان افزایش مخاطب واقعی و مشتری دائمی برای شما فراهم می‌شود.

گروه حمایتی بهترین راه تبلیغات در اینستاگرام است زیرا هزینه کمتری نسبت به تبلیغات بلاگری دارد و مدت زمان بیشتری در دید مخاطب قرار می‌گیرید.

در زیر بهترین گروه‌های حمایتی اینستاگرام و خدماتی که انجام می‌دهند به شما معرفی شده است:

@Hashwiner «گروه حمایتی هشوینر» خدمات: گروه تخصصی، لایک، فوروارد، کامنت، حمایت استوری

@Topinstamedia «گروه حمایتی تاپ اینستا مدیا» خدمات: مشاوره، تبلیغات اینترنتی، لایک، فوروارد، کامنت، حمایت از طریق فالور، طراحی وب‌سایت، کوچینگ پیج اینستاگرام

@Mytopmedia «گروه حمایتی تاپ مدیا» خدمات: لایک، فوروارد، کامنت، حمایت استوری تخصصی

@Ba_Ham_Hmi «گروه حمایتی باهم» خدمات: گروه تخصصی، لایک، فوروارد، کامنت، حمایت استوری

@Chatr.Hmi «گروه حمایتی چتر» خدمات: گروه تخصصی، لایک، فوروارد، کامنت، حمایت استوری

 

منبع: گیماتک

3/5 - (2 امتیاز)
نظرات
  1. جواد

    من توی گروه تعاملی تاپ اینستا مدیا و هشینر عضوم واقعا سرویساشون عالی و باکیفیته قبلا تو ۳ تا گروه دیگه عضو بودم که زیاد جالب نبودن ولی این دوتا واقع عالین لایک و کامنت صددر صد واقعی ولی قوانین سخت گیرانه ای دارن که خوب طبیعیه

  2. آنلاین شاپ رزا

    گروه حمایتی تاپ اینستا واقعا گروه خوبی اگه واقعا ۱۰تا گروه حمایتی خوب باشه قطعا اولیش تاپ اینستاست

  3. مینا

    واقعا گروه حمایتی هایی که نام بردین جزو خوبان

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *