OnePlus 10
متفرقه

عکس مشکوک ادعا می کند که OnePlus 10 را نشان می دهد

ماه گذشته، OnePlus با اعلام اینکه نسخه جهانی OnePlus 10 Pro بر روی OxygenOS 13 اجرا خواهد شد، دنیای گوشی‌های هوشمند را شگفت‌زده کرد. هر دو شرکت در واقع تحت چتر شرکت سازنده چینی BBK Electronics به همراه Vivo و Realme هستند. در اصل، یک “سیستم عامل یکپارچه” قرار بود نتیجه ترکیب Oppo-OnePlus باشد. در عوض، ColorOS Oppo در نسخه چینی OnePlus 10 Pro نصب شده است و OxygenOS 13 از OnePlus 10 Pro Global استفاده می کند. در ماه ژانویه، تصویری از یک پتنت وجود داشت که یک گوشی OnePlus را با آرایه دوربین پشتی شبیه به OnePlus 10 Pro، اما کمی متفاوت نشان می‌داد.
این می تواند OnePlus 10 Ultra باشد که ممکن است دارای صفحه نمایش بزرگتر، باتری با ظرفیت بیشتر، شارژر سریعتر و ویژگی های بیشتر در مقایسه با 10 Pro باشد. ظاهراً، این عکس OnePlus 10 را نشان می دهد. پس بیایید برای لحظه ای عقب نشینی کنیم. OnePlus 10 Pro واقعی است، OnePlus 10 Ultra یک احتمال است. و این باعث می‌شود که نسخه اولیه OnePlus 10 (یا وانیلی ساده) گنجانده شود. خب، به نظر می رسد که پشت OnePlus 10 در تصویری در سایت رسانه اجتماعی Weibo چین ظاهر شده است.

OnePlus 10

OnePlus

این عکس توسط Shadow_Leak@ مشاهده شد که آن را با Let’sGo Digital به اشتراک گذاشت. از عکس، به نظر می رسد که گزینه های رنگ سیاه و سفید خواهد بود. با این حال، هیچ چیزی در مورد این تلفن وجود ندارد که نشان دهد این مدل پایه وان پلاس 10 است و بدون لوگوی نمادین هاسلبلاد در پشت، باید فعلاً این نشت را با مقداری نمک بررسی کنیم.

تصویری که ظاهراً پشت OnePlus 10 را در Weibo Let’sGo Digital به بیرون درز کرده است، OnePlus 10 را با یک صفحه نمایش تخت AMOLED 6.55 اینچی با نرخ به روز رسانی 120 هرتز نشان می دهد. اسنپدراگون 8 نسل 1، دنباله تراشه پرچمدار 2021 اسنپدراگون 888 کوالکام، باید به همراه 8 گیگابایت حافظه و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به صورت استاندارد در زیر کاپوت قرار گیرد. نسخه ای با حافظه 12 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی نیز ممکن است ارائه شود. مشخص نیست چه زمانی وان پلاس 10 معرفی می شود یا نه، اما این احتمال وجود دارد که وان پلاس این کار را همزمان با معرفی وان پلاس 10 اولترا انجام دهد.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *