OG Motorola Edge 5G
متفرقه

موتورولا OG Motorola Edge 5G میان‌رده ارزان‌تر از همیشه

موتورولا در حال حاضر دارای سه خانواده بزرگ از گوشی های اندرویدی است، اما یکی از آنها به طور قابل توجهی جوان‌تر از دو گوشی دیگر است که حدود یک سال و نیم پیش با مدل‌های Edge و Edge+ شروع به کار کرد.

از آن زمان به بعد، مجموعه Edge به تعداد زیادی دستگاه‌های نه چندان تند و جذاب افزایش یافته است، بنابراین اگر منحنی‌های تهاجمی را در میان رده‌های مقرون به صرفه خود دوست دارید، ممکن است بخواهید از دستگاه‌های صفحه نمایش تخت خودداری کنید. موتورولا اج (2021) به نفع نسل قبلی خود در سال 2020.
OG Motorola Edge 5G
به طور طبیعی، گوشی قدیمی‌تر نیز ارزان‌تر است و در حال حاضر در نسخه آنلاک‌شده با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی داخلی، ۳۷۹.۹۹ دلار قیمت دارد. قیمت این غول 6.7 اینچی غیرقابل انکار تا 699.99 دلار بود، هرچند که قیمت پیشنهادی آن مدت کوتاهی پس از انتشار موتورولا اج (2020) بارها و به طور قابل توجهی کاهش یافت.
با این حال، 320 دلار بالاترین تخفیفی است که تا به حال توسط یک خرده فروش بزرگ آمریکایی مانند B&H Photo Video ارائه شده است. تبلیغات تعطیلات Motorola و Best Buy با 20 دلار. در همین حال، به نظر می رسد آمازون پس از انجام تعدادی فروش مشابه، به طور کامل موجودی آن تمام شده است، و با توجه به اینکه Edge+ سطح بالاتر دیگر در بسیاری از مکان ها موجود نیست، اگر نسل اول Edge “عادی” متوقف شود، شوکه نخواهیم شد.
به عبارت دیگر، این نه تنها بهترین شانس شما برای خرید موتورولا اج 5G خیره‌کننده و نسبتاً قدرتمند با قیمتی عالی قبل از کریسمس است، بلکه می‌تواند آخرین ضربه شما به کل گوشی هوشمند با تخفیف عمیق باشد.
امروزه یکی از جالب‌ترین گزینه‌های زیر 400 دلاری برای علاقه‌مندان به اندروید است. Pixel 5a 5G در حالی که بدون شک پشتیبانی نرم‌افزاری ضعیف‌تری را ارائه می‌کند، دارای یک سیستم دوربین عقب کاملاً متفاوت با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 16 مگاپیکسلی است که طراحی بسیار زیباتر با صفحه نمایش OLED 90 هرتزی نرم‌تر را به‌همراه دارد. در کنار، و قادر به ذخیره اطلاعات بسیار بیشتری هم در داخل و هم در کارت microSD خارجی هست.

 

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *