ناصر غلامی هوجقان
متفرقه

ناصر غلامی هوجقان، مسئول جدید روابط عمومی آلپاگوت آذربایجان شرقی

انتصاب ناصر غلامی هوجقان به عنوان مسئول روابط عمومی آلپاگوت آذربایجان شرقی

با حکمی که توسط رئیس انجمن آلپاگوت آذربایجان شرقی صادر شد، ناصر غلامی هوجقان به عنوان مدیر روابط عمومی این انجمن منصوب شد. این انتصاب به دلیل تجربه‌های وی در زمینه روابط عمومی انجام شده است. انتظار می‌رود که او با استفاده از دانش و تجربه خود، به بهبود و ارتقای تعاملات انجمن با اعضا و سایر سازمان‌ها کمک کند. همچنین، وظیفه دارد تا برنامه‌ها و فعالیت‌های انجمن را به شکل مؤثر و کارآمد به اطلاع عموم برساند و ارتباطات سازنده‌ای با رسانه‌ها و سایر نهادها برقرار نماید.

حکم انتصاب

با حضور میثم رشتبر و جمعی از رئیسان انجمن، ناصر غلامی هوجقان به‌عنوان مدیر جدید روابط عمومی انجمن آلپاگوت استان آذربایجان شرقی معرفی شد. میثم رشتبر، رئیس انجمن آلپاگوت استان آذربایجان شرقی، با صدور حکمی ناصر غلامی هوجقان را به این سمت منصوب کرد. در مراسم معارفه‌ای که با حضور رئیس انجمن و مسئولین آلپاگوت استان برگزار شد، آقای غلامی ضمن دریافت حکم خود، رسماً کار خود را آغاز کرد.

در این حکم آمده است:

جنابعالی آقای ناصر غلامی هوجقان

بدینوسیله و نظر به سوابق ارزنده حضرتعالی در روابط عمومی هنرهای رزمی به خصوص هنر رزمی آلپاگوت شما به عنوان مسئول روابط عمومی آلپاگوت استان آذربایجان شرقی از تاریخ 1403/02/26 منصوب می‌گردید.

میثم رشتبر
رئیس انجمن آلپاگوت استان آذربایجان شرقی

آشنایی با ناصر غلامی هوجقان

ناصر غلامی

ناصر غلامی هوجقان (زاده 12 فروردین 1356، آبادان) روزنامه‌نگار و خبرنگار اهل ایران است. او دارای مدرک لیسانس در رشته مدیریت حرفه‌ای عملیات امداد و نجات است.

او فعال رسانه‌ای و خبرنگار باسابقه چند پایگاه خبری در تبریز است. پیش از این، مسئول اطلاع‌رسانی و رابط خبر کمیته گردشگری ورزشی اردبیل، مسئول روابط عمومی کونگ فو آزاد استان، و همچنین مسئول روابط عمومی هوکونگ فو، گنگ توان، و شین کیو کشین کاراته آذربایجان شرقی بوده است.

5/5 - (2 امتیاز)
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *