لپ‌تاپ‌های سرفیس
رپورتاژ آگهی

چرا لپ‌تاپ‌های سرفیس طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند؟

چرا لپ‌تاپ‌های سرفیس طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند؟ سرفیس لپتاپ‌ها به دلیل استفاده از سیستم‌عامل ویندوز، توانسته‌اند نظر کاربران را به خود جلب کنند.

 

لپ‌تاپ‌های سرفیس یکی از محصولات شرکت مایکروسافت هستند که از زمان اولین نسخه های معرفی شده به بازار، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. سرفیس لپتاپ‌ها به دلیل استفاده از سیستم‌عامل ویندوز، توانسته‌اند نظر کاربران را به خود جلب کنند. علاوه بر این، دارای عملکرد قدرتمند، کیفیت ساخت بالا، طراحی زیبا، وزن پائین، نمایشگر با کیفیت لمسی سازگار با قلم، دوام باتری بالا، انعطاف پذیری عالی و کاربردهای متنوعی هستند که این محبوبیت آنها را چند برابر کرده است.

در ادامه برخی از ویژگی‌هایی که باعث شده‌اند لپ‌تاپ‌های سرفیس طرفداران زیادی پیدا کنند را بیشتر توضیح خواهیم داد:

لپ‌تاپ‌های سرفیس

کیفیت ساخت بالا

در تولید لپ‌تاپ‌های سرفیس از قطعاتی با بالاترین کیفیت ممکن استفاده می‌شود که این موضوع عملکرد و طول عمر این محصولات را تا حد زیادی بالا برده است. ماده اولیه اصلی در تولید لپ‌تاپ‌های سرفیس آلومینیوم آلیاژی است؛ اما در تولید این محصولات برای اولین‌بار از پلاتینیوم هم استفاده شده است. کیبورد این محصولات هم از مواد آلکانترا ساخته می‌شوند که این موضوع مقاومت آنها در برابر سایش را تا حد زیادی بالا برده است.

همانطور که در سایت مایکروسافت گفته شده:

Microsoft Surface computers are designed for the details with a focus on rigorous research, human-centric testing.

سرفیس برای جزئیات با تمرکز بر تحقیقات دقیق، آزمایش‌های انسان محور و مهارت طراحی شده‌اند.

منبع: https://www.microsoft.com/en-us/surface/why-surface

عملکرد قوی

ازآنجایی‌که لپ‌تاپ‌های سرفیس از نظر سخت‌افزاری بسیار پیشرفته هستند سرعت و قدرت عملکرد بالایی دارند و از آنها می‌توان برای انجام هر کاری استفاده کرد. در واقع به کمک این محصولات می‌توانید انواع برنامه‌های فشرده را باز کنید، هر بازی حجیم و سنگینی را اجرا کنید و محدودیتی هنگام استفاده از آنها نداشته باشید. لپ‌تاپ‌های سرفیس دارای فناوری PixelSense هم هستند که قابلیت‌های تاچ و نوشتاری آنها را بهبود می‌بخشد. از این لپ‌تاپ‌های قدرتمند می‌توان برای انجام کارهای اداری، پژوهشی، مهندسی و حتی طراحی و گیمینگ هم استفاده کرد که این موضوع محبوبیت آنها را افزایش داده است.

طراحی جذاب

طراحی لپ‌تاپ‌های سرفیس در میان تمام لپ‌تاپ‌های تولید شده توسط شرکت‌های مختلف زبانزد است. این محصول می‌توانند برای افرادی که به دنبال یک لپ‌تاپ قدرتمند و درعین‌حال جذاب و شیک هستند مناسب باشد و توجه هر کسی را به خود جلب کند. لپ‌تاپ‌های سرفیس در رنگ‌های پلاتینیومی روشن، تیره شرابی، آب کبالت خاکستری و طلایی گرافیتی تولید می‌شوند که استفاده از این رنگ‌های منحصربه‌فرد و جذاب در تولید این محصولات محبوبیت آنها را افزایش داده است.

وزن پایین

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت لپ‌تاپ‌های سرفیس سبک بودن آنهاست. لپ‌تاپ‌های سرفیس دارای برخی از باریک‌ترین ماژول لمسی LCD هستند که این موضوع به سبک بودن آنها و راحتی بیشتر حمل‌ونقل این محصولات کمک کرده است. لپ‌تاپ‌های سرفیس در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند که حداکثر ضخامت آنها ۴۷/۱۴ میلی‌متر بوده و حداقل این عدد ۹۳/۹ میلی‌متر است. این محصولات به طور متوسط هم فقط ۲۵/۱ کیلوگرم وزن دارند که این موضوع آنها را برای دانشجویان و سایر افرادی که همیشه در حال حرکت هستند ایده‌آل می‌کند.

انعطاف‌پذیری بالا

لپ‌تاپ‌های سرفیس به‌گونه‌ای طراحی و تولید می‌شوند که کاربران آنها بتوانند به‌راحتی هم از حالت لپ‌تاپ و هم از حالت تبلت این محصولات استفاده کنند. در واقع سازگاری بالای این محصولات با شرایط مختلف باعث شده است که توجه افراد بیشتری به آنها جذب شود و محبوبیت این محصولات هم افزایش پیدا کند.

عکسی از سرفیس

سیستم‌عامل ویندوز

سیستم‌عامل ویندوز به بهترین شکل ممکن بر روی لپ‌تاپ‌های سرفیس توسعه داده شده است و این موضوع باعث شده که بدون هیچ‌گونه پیچیدگی و مشکلی بتوانید از این سیستم‌عامل در این محصولات استفاده کنید. در واقع این لپ‌تاپ‌ها علاوه بر اینکه از نظر سخت‌افزاری قدرت بالایی دارند از نظر نرم‌افزاری هم بی‌نقص عمل می‌کنند و یک تجربه روان و سریع را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. تأخیر کم در اجرای دستورات، باز کردن سریع برنامه‌ها و توانایی بالا در باز کردن هم‌زمان چند برنامه باعث شده است که این محصول بتواند کاربران زیادی را به خود جذب کند. استفاده از سیستم‌عامل ویندوز در این محصولات باعث شده است که بتوانید به برنامه‌ها و خدمات متنوع مایکروسافت مثل برنامه‌های Office و فضای OneDrive هم دسترسی کامل داشته باشید.

برای خرید سرفیس مایکروسافت از سایت پارسان می، می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

نمایشگر باکیفیت

کیفیت بالای نمایشگر یا مانیتور لپ‌تاپ‌های سرفیس هم باعث افزایش طرافداران این محصولات شده است. برخی از ویژگی‌های مثبت این صفحه نمایشگرها عبارت‌اند از:

  • وضوح بالا

نمایشگرهای این محصولات می‌توانند طیف گسترده‌ای از رنگ را با وضوح و شفافیت بی‌نظیری نمایش دهند. این موضوع باعث می‌شود که هنگام استفاده از لپ‌تاپ‌های سرفیس برای گیمینگ، تماشای فیلم و سریال، ادیت عکس و فیلم و هر زمان دیگری بتوانید از بالاترین کیفیت تصویر ممکن بهره‌مند شوید. رزولوشن صفحه‌نمایش این محصولات ۲۲۵۶×۱۵۰۴ پیکسل و تراکم پیکسلی آن در هر اینچ هم حدود ۲۰۱ است.

  • قابلیت لمسی

در لپ‌تاپ‌های سرفیس جدید، می‌توانید از قابلیت لمسی صفحه هم بهره‌مند شوید. در واقع این محصولات علاوه بر صفحه‌کلید و تاچ‌پد مخصوص خود دارای صفحه‌نمایش لمسی هم هستند که با دقت و سرعت بالایی عمل می‌کند. صفحه‌نمایش لپ‌تاپ‌های سرفیس از قابلیت لمسی در ۱۰ نقطه متفاوت پشتیبانی می‌کند که این موضوع استفاده از این محصول را تا حد زیادی راحت کرده است.

به نقل از سایت پارسان می:

سرفیس لپ تاپ ها از قلم لمسی پشتیبانی می‌کنند و دارای صفحه نمایش لمسی هستند.

منبع: https://parsanme.com/blog/article/66139636/What-is-surface

پشتیبانی از قلم

  • پشتیبانی از قلم

پشتیبانی لپ‌تاپ‌های سرفیس از ورودی قلم هم باعث شده است که بتوانید با راحتی بیشتری بر روی صفحه‌نمایش این محصولات طراحی یا یادداشت‌برداری کنید. این موضوع محبوبیت این محصولات را در میان افرادی که با لپ‌تاپ خود کارهای مختلفی مثل نقاشی و طراحی انجام می‌دهند بیشتر کرده است.

  • زاویه دید عالی

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت صفحه‌نمایش لپ‌تاپ‌های سرفیس این است که لازم نیست برای تماشای صفحه سر خود را کج کنید یا آن را در زاویه خاصی قرار دهید. با نگاه‌کردن به صفحه‌نمایش این محصولات در هر زاویه‌ای می‌توانید وضوح و شفافیت کامل را دریافت کنید که این موضوع نگاه‌کردن هم‌زمان چند نفر به صفحه‌نمایش را راحت می‌کند.

باطری قدرتمند

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت لپ‌تاپ‌های سرفیس استفاده از باطری‌های قدرتمند در تولید آنهاست. باطری این محصولات می‌تواند تا مدت زیادی شارژ را درون خود نگه دارد و با سرعت بالایی هم شارژ شود. باطری‌های این محصولات به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که با هر بار شارژ شدن هم عملکرد خود را حفظ کنند و طول عمر آنها به‌مرورزمان حفظ شود.

صفحه‌کلید باکیفیت

کیبورد لپ‌تاپ‌های سرفیس با ضخامت ۵/۱ میلیمتری تولید می‌شوند که این موضوع باعث افزایش نرمی دکمه‌های کیبورد شده و استفاده از آن را برای کاربران راحت‌تر می‌کند. در واقع این موضوع باعث شده است که بتوانید با این محصولات با سرعت بیشتری تایپ کنید و به قدرت کمتری هم برای فشاردادن کلیدها نیاز داشته باشید و در نتیجه کمتر خسته شوید. کیبورد برخی از لپ‌تاپ‌های سرفیس هم به شکل مات طراحی می‌شود که باعث کاهش احتمال سایش کلیدهای آنها می‌گردد.

اتصالات و پورتها

اتصالات و پورتها

قابلیت اتصال لپ‌تاپ‌های سرفیس به Wi-Fi و اینترنت سیم‌کارت باعث شده است که بتوانید این محصولات را به‌راحتی به اینترنت متصل کنید. به کمک پورت‌های USB و Mini DisplayPort هم می‌توانید این لپ‌تاپ‌ها را به سایر دستگاه‌های هوشمند و لوازم جانبی مختلف مثل فلش مموری متصل کنید.

 

با توجه به موارد ذکر شده، اگر علاقه به دیدن مدلهای مختلف سرفیس لپ تاپ و سایر سرفیس‌های مایکروسافت دارید، می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://parsanme.com/store/microsoft-surface

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *