5 ترفند بهداشتی که می توانید آنها را به یک عادت تبدیل کنید

فقط چند مورد از این ترفند عادات سالم ساده را به برنامه روزانه خود اضافه کنید و ببینید چقدر احساس بهتری نسبت به انرژی ، وزن ، روحیه و موارد دیگر دارید.

5 ترفند بهداشتی

وعده های غذایی خود را هر روز در یک زمان مشخص بخورید

وقتی بدن شما نمی داند چه انتظاری دارد ، می تواند دچار استرس شود. به گفته دکتر دیوید بی آگوس ، متخصص سرطان ، در کتاب پایان بیماری ، حتی خوردن ناهار یک ساعت دیرتر از حد معمول می تواند سطح هورمون استرس کورتیزول را افزایش دهد. میشل میلر ، متخصص تغذیه در بروکلین می افزاید که غذا خوردن در زمان های ثابت برای ریتم شبانه روزی بدن شما نیز مهم است. او می گوید: “وقتی وعده های غذایی خود را تقریباً هر روز در یک زمان مشخص می خورید ، بدن شما سیگنال های قابل اعتماد و ثابتی ایجاد می کند.” هورمون هایی مانند لپتین و گرلین به تعدیل متابولیسم انرژی و اشتها کمک می کنند و با برنامه غذایی منظم تری در تعادل نگه داشته می شوند. ” این نکات تغذیه سالم دیگر را که ممکن است زندگی شما را تغییر دهد از دست ندهید.

چمدان خود را روی تخت بگذارید

چمدان خود را روی زمین پر نکنید. جرارد جیراسول ، جراح ستون فقرات ، نویسنده کتاب راه حل 7 دقیقه ای کمردرد ، خاطر نشان می کند که به پشت خم می شوید. در عوض ، چمدان خود را بر روی یک تخت یا میز حوله ای بسته بندی کنید تا بیش از حد خم نشوید ، در نتیجه از یکی از عادات روزمره که باعث کمردرد می شود اجتناب کنید.

برای عمر بیشتر کتاب بخوانید

برای نادیده گرفتن دنیا و تهیه کتاب خوب احساس گناه نکنید: این می تواند طول عمر شما را افزایش دهد. یک مطالعه طولانی مدت بر روی بیش از 3600 فرد بالای 50 سال ، که در مجله Social Science & Medicine در سال 2016 منتشر شد ، نشان داد که خوانندگان کتاب نسبت به خوانندگان غیر کتاب ، از جمله کسانی که روزنامه یا مجله می خوانند ، “مزیت بقا” قابل توجهی دارند. به تنها 30 دقیقه در روز می تواند مفید باشد ، زیرا کسانی که بیش از 3.5 ساعت در هفته کتاب می خوانند تقریباً دو سال بیشتر از خوانندگان غیر کتاب زندگی می کنند.

 

ناسزا به درد را رها کنید

بر اساس مطالعه ای که در سال 2009 در NeuroReport منتشر شد ، اگر در حین تجربه آن ناسزا را رها کنید ، بهتر تحمل خواهید کرد. محققان بریتانیایی دریافتند که شرکت کنندگانی که یک فحش را تکرار می کنند ، می توانند دست خود را در آب یخ بیشتر از کسانی که یک کلمه غیر نفرین را تکرار می کنند ، نگه دارند. یک هشدار: یک مطالعه در سال 2011 در مجله درد نشان داد که این ترفند برای کاهش درد بهتر است.

 

برای داشتن آنتی اکسیدان بیشتر چای سفید یا سبز بنوشید

تحقیقات چای را با کاهش خطرات حمله قلبی ، سرطان های خاص ، دیابت نوع 2 و بیماری پارکینسون مرتبط می دانند. بر اساس مطالعه ای که در مجله علوم غذایی در سال 2015 منتشر شد ، برای داشتن بیشتر آنتی اکسیدان ، به جای چای سیاه ، چای سفید یا سبز بنوشید و زمان تندی خود را بسته به آنچه که می نوشید تنظیم کنید. به عنوان مثال ، نشان داده شد که آنتی اکسیدان های بیشتری در چای سیاه وقتی برای مدت کوتاهی در آب داغ غوطه ور می شوند ترشح می شود ، در حالی که چای سبز هنگامی که به مدت دو ساعت در آب سرد غوطه ور می شد ، قوی ترین بود.

مطلب پیشنهادی

فیلم سینمایی تی تی

فیلم سینمایی تی تی مسافر مراکش و دهوک شد

فیلم سینمایی تی‌تی به کارگردانی آیدا پناهنده در ادامه‌ حضور جهانی خود، در بخش مسابقه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 20 =