5 فایده آب آناناس و طرز تهیه آن

آب آغشته به آناناس روشی تازه برای نوشیدن H2O بیشتر است. در اینجا مزایای آب آناناس و طرز تهیه آن آورده شده است.

آب حاوی میوه

شاید نام آب آناناس را شنیده باشید ، یک نوشیدنی خوش طعم که نه تنها بسیار شیرین است ، بلکه می تواند یک گزینه عالی برای افرادی باشد که از طعم آب ساده لذت نمی برند.

 

آب آناناس

به هر حال ، درصد زیادی از بدن انسان از آب تشکیل شده است – و نوشیدن مایعات کافی برای عملکرد صحیح بدن مهم است.

علاوه بر این ، آب آناناس یک جایگزین کم کالری ، کم قند و طبیعی برای نوشیدنی های شیرین مانند نوشابه یا آب میوه است.

آب آناناس یا Agua de Piña یک آگوآ فرسکا سنتی مکزیکی یا نوشیدنی میوه ای است که با شکر تهیه می شود. با این حال ، بسیاری از نسخه های فعلی فاقد شکر افزوده هستند.

کارشناسان تغذیه در سراسر کشور ستایش های آن را می خوانند. آریل “دنی” لبویتز ، RDN ، متخصص تغذیه در فرانکلین ، تنسی ، می افزاید: “هفته ای چندین بار برای خودم تهیه می کنم.”

اگر می خواهید آب آناناس را امتحان کنید ، از جمله آنچه که است ، طرز تهیه آن و موارد دیگر باید بدانید.

آب آناناس چیست؟

بنابراین … آب آناناس دقیقاً چیست؟ آیا واقعاً تکه های آناناس خیس شده در آب است؟

دو روش معمول برای تهیه آب آناناس وجود دارد. Lebovitz می گوید: محبوب ترین نسخه آب را با تکه های آناناس تازه تزریق می کند و نسخه دیگر آناناس تازه بریده را با آب مخلوط کرده و تفاله را از بین می برد.

طرز تهیه آب آناناس

برای تهیه نوع دم کرده ، ابتدا با انتخاب آناناس رسیده ، شیرینی بیشتری را انتخاب کنید.

استفانوف می گوید: “ابتدا میوه ای با شیرین ترین رایحه را بیابید.” “دوم ، برگی را از تاج بکشید. اگر به راحتی جدا شود ، این نشانگر این است که آناناس آماده خرد شدن است. ”

سپس مقداری آناناس را خرد کرده و داخل آب بریزید. هر چه بیشتر شیب دار شوید ، طعم بیشتری خواهید داشت. و البته در صورت تمایل یخ اضافه کنید.

این دستور العمل اصلی را در نظر بگیرید: یک آناناس خرد شده ، یک گالن آب و یک گالن یخ.

مشخصات تغذیه ای آب آناناس
در اینجا مشخصات تغذیه – از جمله مقادیر روزانه (DVs) – برای آب آناناس تهیه شده با یک آناناس خرد شده ، یک گالن آب و یک گالن یخ تهیه شده است. این دستور غذا برای ده ها نفر مفید است و اطلاعات تغذیه ای فرض می کند که شما تکه های آناناس را می خورید.

کالری: 40

چربی: 0 گرم (0 درصد DV)

چربی اشباع شده: 0 گرم (0 درصد DV)

سدیم: 20 میلی گرم (1 درصد DV)

کربوهیدرات: 10 گرم (4 درصد DV)

فیبر: 1 گرم (4 درصد DV)

شکر: 7 گرم

پروتئین: 0 گرم (0 درصد DV)

ویتامین C: 36 گرم (40 درصد DV)

منگنز: 1 میلی گرم (43 درصد DV)

فواید آب آناناس
بله ، آب آناناس فوایدی دارد.

با این حال ، به خاطر داشته باشید که وقتی میوه به آرامی در آب تزریق می شود ، به گفته استفانو ، مقدار نسبتاً کمی از مواد مغذی به نوشیدنی منتقل می شود.

اما شما می توانید این را تغییر دهید! به جای تخلیه آناناس ، تکه های کامل را به لیوان خود اضافه کنید. آب خود را بنوشید ، سپس میوه را بخورید – درست مانند آنچه که در مورد سنگریا انجام می دهید.

تحقیقات زیادی در مورد آب آناناس منتشر نشده است ، اما آنچه در مورد مزایای بالقوه می دانید در اینجا آمده است.

آبرسان است
استفانوف می گوید: “مهمترین فایده آب آناناس تامین آب بدن است که برای عملکرد صحیح بدن ما ضروری است.”

به طور متوسط ​​، یک بزرگسال آمریکایی کمتر از پنج فنجان آب در هر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها می نوشد. این مقدار بسیار کمتر از میزان توصیه شده 15.5 فنجان برای مردان و 11.5 فنجان در روز است. بنابراین آمریکایی ها می توانند از هر کمکی برای دریافت سهمیه روزانه آب خود استفاده کنند.

استفانوف می افزاید: “افزودن طعم شیرین مانند آناناس به آب می تواند آب آشامیدنی را برای افرادی که ممکن است نیازهای آبرسانی خود را تنها با آب معمولی برآورده نکنند جذاب تر و خوش طعم تر شود.”

به همین دلیل است که برخی از مردم آب لیمو یا آب لیمو را نیز دوست دارند.

مطلب پیشنهادی

نوشیدن آب

5 علامت که نشان می دهد شما بیش از حد آب می نوشید

بسیاری از ما می توانیم آب بیشتری بنوشیم – اما چیزهای خوب زیادی وجود دارد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفده =