بریتیش پترولیوم می‌گوید شارژرهای EV تقریباً به اندازه پمپ‌های سوخت سودآور هستند

به گزارش نتگام و به گفته غول نفتی بریتانیا، شارژرهای سریع خودروهای الکتریکی BP یا شارژرهای EV به زودی از پمپ های سوخت سود بیشتری خواهند داشت.

بر اساس گزارش‌ها، BP انتظار دارد این تغییر تا سال 2025 اتفاق بیفتد. این امر ناشی از سرمایه‌گذاری اخیر این شرکت در شارژ خودروهای الکتریکی است که Chargemaster – که اکنون BP Pulse نامیده می‌شود – را در سال 2018 خریداری کرده است.

شارژرهای EV

یکی از سخنگویان BP توضیح داد که دلیل آن در سر و صدا برای شارژرهای بیشتر است: تقاضا افزایش یافته است و ما در زیرساخت ها سرمایه گذاری می کنیم.

این شرکت قصد دارد در سال‌های آینده کسب‌وکار شارژ خودروهای الکتریکی خود را از 11000 نقطه شارژ به 70000 تا سال 2030 در سطح جهان گسترش دهد.

به نتگام گفت: ما بر روی نصب شارژرها در چین، اروپا، بریتانیا، آلمان و هلند تمرکز کرده‌ایم و اولین نمایش خود را چند ماه پیش در ایالات متحده انجام دادیم، زمانی که شرکت شارژ Amply را خریداری کردیم.

 

بریتیش پترولیوم متعهد شده است تا سال 2030 سالانه 2.5 میلیارد دلار (1.8 میلیارد پوند) در زیرساخت های جهانی خود، از جمله شارژ وسایل برقی، خودرو سرمایه گذاری کند. این نشان دهنده افزایش نسبت به 1.5 میلیارد دلار (1.1 میلیارد پوند) در سال 2019 است.

بیشتر سرمایه گذاری BP در زیرساخت های شارژ سریع DC بوده است که بیش از 50 کیلو وات تعریف شده است. علیرغم اینکه این نرخ شارژ به همان سرعتی نیست که توسط امثال ارائه شده است یونیتی و تسلا شبکه سوپرشارژر، هنوز هم نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

هشت − شش =