در اطلاعیه داخلی ارسال شده به فروشگاه های خود، همانطور که توسط T-Mo Report، T-Mobile کارمندان خود را از روشی جدید و مطمئن تر برای مجاز کردن تغییرات سیم کارت مطلع می کند. اکنون مشتری باید هنگام درخواست تغییر سیم کارت، مانند انتقال شماره به سیم کارت جدید، تأیید پیامکی را ارائه دهد.
گزینه جایگزین تغییری است که باید توسط دو کارمند با استفاده از اعتبار آنها تأیید شود. اقدام جدید T-Mobile در برابر تغییرات غیرمجاز سیم کارت ممکن است در پاسخ به نیاز جدید پیشنهاد شده توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) باشد. FCC پیشنهاد کرد که ارائه دهندگان خدمات، مشتری را قبل از شروع یک پورت به اپراتور دیگر شناسایی کنند و در صورت تغییر سیم کارت یا درخواست پورت، بلافاصله به مشتریان اطلاع دهند.
اقدام جدید T-Mobile گامی رو به جلو در حل مشکل تغییرات غیرمجاز سیم کارت است زیرا سیستم دفاعی T-Mobile در برابر مهاجمان بیش از یک بار نقض شده است.
در طی این چند سال، مشتریان T-Mobile قربانی کلاهبرداری های دائمی تعویض سیم کارت و حملات پورت-out شده اند. از آنجایی که مهاجمان از شماره تلفن های دزدیده شده از تعویض سیم کارت ها برای دریافت کدهای پیامک احراز هویت دو مرحله ای استفاده کردند، بسیاری از مشتریان به دلیل این کلاهبرداری ها، از جمله ارزهای دیجیتال، پول زیادی را از دست دادند.
در ماه اوت، T-Mobile قربانی نقض اطلاعات شد. این هک بیش از 54 میلیون نفر را تحت تأثیر قرار داد. نام مشتریان، شماره گواهینامه رانندگی، شماره تامین اجتماعی و شماره شناسایی دستگاه همگی فاش شد.
رویه جدید تعویض سیم کارت در تاریخ 14 دسامبر اجرا شد و اکنون در حال اجرا است.