غذاهای پرانرژی
سلامت

غذاهای پرانرژی که باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید

دفعه بعد که در حال کشیدن هستید، قهوه را کنار بگذارید و یکی از این غذاهای پرانرژی را به عنوان راهی جایگزین برای افزایش انرژی سالم و طبیعی انتخاب کنید.

آب لیمو

ساده ترین راه برای تقویت، همیشه. این یکی کم کالری است، بنابراین مانند آن چیزی که از خوردن غذا دریافت می کنید انرژی زا نیست. اما افزودن لیمو به آب H20 معمولی را به یک نوشیدنی انرژی‌زای طبیعی تبدیل می‌کند که دارای الکترولیت‌هایی است که برای سلول‌ها برای تولید انرژی حیاتی هستند. هیدراتاسیون، به طور کلی، کلیدی برای تقویت خلق و خو است. بر اساس تحقیقات منتشر شده در مجله، یک مطالعه در سال 2018 نشان داد که حتی کم آبی خفیف نیز می تواند باعث عقب افتادن مهارت های حرکتی در حین ورزش با گرمای زیاد شود. گزارش های فیزیولوژیکی. نوشیدن آب لیمو برای سلامتی بخشی از آیورودا سنتی است. سایر فواید نوشیدن آب لیمو برای سلامتی را بخوانید.

میوه تازه

قند طبیعی موجود در میوه، آن را به یکی از بسیاری از تقویت کننده های انرژی طبیعی تبدیل می کند. هنگامی که در حال کشیدن هستید، سریع می‌آید و به ثابت نگه داشتن سطح قند خون کمک می‌کند زیرا مملو از فیبر است. یک اسموتی صبحانه پر انرژی درست کنید. آدم اسموتی نیستی؟ میوه هایی با پوست، مانند موز یا سیب، انتخاب های خوبی برای رفتن به محل کار یا زمانی هستند که در حال حرکت هستید.

آجیل و خشکبار

به گفته کارشناسان تغذیه در موسسه ملی بهداشت (NIH)، بادام هندی، بادام و فندق سرشار از منیزیم هستند که نقش کلیدی در تبدیل قند به انرژی دارد. آنها همچنین پر از فیبر برای حفظ سطح قند خون شما و پروتئین برای جلوگیری از گرسنگی هستند. محتوای چربی بالای آنها می تواند شما را راضی نگه دارد، اما هزینه کالری نیز دارد. یک کیسه آجیل مخلوط یا مخلوط دنباله دار را در کیف یا کشوی میز خود نگه دارید و با احتیاط میان وعده بخورید تا در تمام طول روز پرانرژی بمانید. سعی کنید برای انرژی بیشتر، این عادات غذایی را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

شکلات تلخ

خوردن یک مربع شکلات تلخ به عنوان دسر بعد از ناهار ممکن است طعم خوبی داشته باشد و برای شما مفید باشد. بر اساس تحقیقی که در مجله Frontiers in Pharmacology منتشر شده است، کالری دریافت می کند و حاوی محرک طبیعی تئوبرومین است. شبیه کافئین است که انرژی و خلق و خوی شما را افزایش می دهد. اینها غذاهای پر انرژی هستند که متخصصان تغذیه می خورند.

نان تست سبوس دار

به گفته دانشکده بهداشت عمومی هاروارد، خوردن غلات کامل می تواند فیبری را فراهم کند که به جلوگیری از افزایش قند خون بعد از وعده غذایی بعدی شما کمک می کند. این بدان معناست که انرژی کمتری نسبت به زمانی که کربوهیدرات های تصفیه شده را در میان وعده های شیرین یا به شدت فرآوری شده می خورید، کاهش می دهد. روز خود را با بلغور جو دوسر یا غلات پر فیبر شروع کنید تا تا ناهار سیر بمانید، یا کراکرهای سبوس دار یا گرانولا را برای بعد از ظهر میل کنید.
منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *