Galaxy Tab S8 Ultra 5G
متفرقه

اینها مشخصات کامل Galaxy Tab S8 Ultra 5G سامسونگ هستند

اگر واقعاً به تبلت‌های اندرویدی علاقه دارید، با اجماع عمومی این صنعت در مورد اینکه حتی بهترین بهترین‌ها نمی‌توانند جایگزین یک لپ‌تاپ سنتی شوند و همچنین زیاد ممکن است هیجان انگیزترین محصول قریب الوقوع سامسونگ برای شما نباشد Galaxy Tab S8 Ultra 5G در حال حاضر.

انتظار می رود تب S8 11 اینچی، S8+ 12.4 اینچی و S8 Ultra 14.6 اینچی (!!!) پس از گذراندن بیش از شش ماه در شایعات، سرانجام در اوایل سال 2022 روشنایی روز را ببینند.
برای کسانی از شما که به یاد نمی آورند، یکی از اولین موارد قابل توجه (و معتبر) اساساً درز کرد. تمام مشخصات کلیدی این سه لوح که هنوز اعلام نشده است را فاش کرد، با اکثر اطلاعات مربوط به بزرگترین عضو این سه نفر امروز به لطف افراد تقریبا همیشه قابل اعتماد در SamMobile.

آن را بگیر، اپل!

حتی سخت‌کوش‌ترین طرفداران اندروید باید با حقیقت روبرو شوند – هیچ کدام بهترین تبلت های سامسونگ امروزی می توانند به قدرت خام و تجربه کاربری تقریباً بی عیب و نقص ارائه شده توسط امسال نزدیک شوند. آیپد پرو 12.9 اینچی.
البته یکی از دلایل آن عدم وجود a در سال 2021 است دنباله Galaxy Tab S7+. پس از آن دوباره، بسیاری استدلال می کنند که هیولای اندرویدی ۱۲.۴ اینچی منتشر شده در سال ۲۰۲۰ با آن سازگاری ندارد. نسل قبلی آیپد پرو 12.9 نیز، اما چشم انداز تبلت فوق پیشرفته می تواند تنها در چند ماه تغییر کند.

دلیل آن این است که Galaxy Tab S8 Ultra کاملاً تضمین شده است که جدیدترین پیشرفته‌ترین محصولات کوالکام را در خود جای دهد. پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 که به نظر می رسد در بنچمارک‌های اولیه بسیار قدرتمند، در حالی که به نوعی یک باتری غول‌پیکر 11200 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی را در بدنه‌ای بدون شک درجه یک با عمق فوق‌العاده 5.5 میلی‌متری فشرده می‌کند.
صفحه نمایش 14.6 اینچی Super AMOLED دارای ناچ (ugh) باید دارای رزولوشن “WQXGA+” در حدود 3000 در 1800 پیکسل باشد و در زیر هود Tab S8 Ultra، حداکثر 16 (!!!) گیگ رم خواهید داشت. با فضای ذخیره سازی تا 512 گیگابایت جفت شده است.

تا حدودی غیرمعمول برای یک تبلت (مخصوصاً تبلتی به بزرگی این پسر بد)، دوربین ها نیز می توانند بخش کلیدی تمرکز بازاریابی باشند، با دو واحد 12 مگاپیکسلی مختلف که در جلو قرار دارند و یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در عقب دوبرابر شده است. لنز 6 مگاپیکسلی فوق عریض.

بدیهی است که در بازاری که برای مدت طولانی تحت سلطه غول فناوری کوپرتینویی است، مشخصات همه چیز نیستند، به همین دلیل است که سامسونگ همچنین قصد دارد تا عملکرد DeX را بسیار بهبود بخشد، اندروید 12 را با رابط کاربری One UI 4.1 در بالا بارگذاری کند، و البته، Galaxy Tab S8 Ultra را در کنار قلم S Pen متصل مغناطیسی به صورت استاندارد به فروش برساند.

Galaxy Tab S8 Ultra 5G چقدر گران خواهد بود؟

این، دوستان ما، سوال میلیون دلاری است، و در حالی که ما مطمئناً انتظار نداریم که قیمت به یک میلیون دلار برسد، ما واقعاً ترجیح می دهیم به این موضوع فکر کنیم. هر چیزی غیر از MSRP احتمالی این غول پیکر با اتصال داخلی 5G و تعداد رم 16 گیگابایتی.

در مورد پیکربندی سطح پایه فقط Wi-Fi که ترکیبی از حافظه “متوسط” 8 گیگ با فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی است. ما در واقع دلایلی داریم که نسبت به ماه مه کمی خوشبین تر باشیم.

به طور خاص گوشی Tab S8 Ultra بدون 5G احتمالاً با قیمتی نزدیک به 1200 دلار در کره جنوبی شروع می شود، که هنوز هم بسیار ترسناک است. از طرف دیگر، این قیمت خیلی بالاتر از قیمت پایه منطقه ای قیمت بسیار پایین تر نیست Galaxy Tab S7+، که معمولاً با قیمت 850 دلار و بالاتر در ایالت به فروش می رسد.
این بدان معناست که این احتمال وجود دارد که گلکسی تب اس 8 اولترا با قیمت (کمی) کمتر از 1000 دلار در ایالات متحده شروع شود و در نتیجه قیمت 1099 دلار به بالا را کاهش دهد. iPad Pro 12.9 (2021) حداقل 100 دلار. با این حال، باید دید که آیا واقعاً بازاری برای چنین اسلات های گران قیمت اندروید وجود دارد یا خیر… اختیاری کیبورد و هر چیز دیگری

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *