متفرقه

تاریخ انتشار،مشخصات و رندرهای گلکسی S21 FE 5G فاش شده است

 

تاریخ انتشار جدید، مشخصات و رندرهای گلکسی S21 FE 5G فاش شده است

 

در این مرحله، Galaxy S21 FE5G تقریباً به اندازه یک عروسی سلطنتی مورد توجه قرار گرفته است. پس از افشای اطلاعات متناقض، سرانجام به نظر می رسد که زمان عرضه نسخه فن S21 فرا رسیده است.

آخرین اطلاعات فاش شده نشان می دهد که تاریخی که باید مراقب آن بود، 4 ژانویه 2022 است، زمانی که انتظار می رود گوشی مورد انتظار اولین خود را معرفی کند. اگر محاسبات را انجام داده باشید، کمتر از یک ماه دیگر تا کنون باقی مانده است، که باعث می شود مشخصات و رندرهای لو رفته Galaxy S21 FE کمتر غافلگیر کننده باشد.

رندرها و مشخصات گلکسی S21 FE 5G فاش شد

مانند بسیاری از گوشی‌های سامسونگ، اجازه دهید با یکی از بخش‌های هیجان‌انگیزتر یعنی صفحه نمایش شروع کنیم. شایعه شده است که این یک صفحه نمایش 6.4 اینچی Dynamic AMOLED FHD+ است که می تواند تا 120 هرتز نرخ تازه سازی را ارائه دهد. درست مثل بقیه خانواده گلکسی S21، سامسونگ رویکرد بریدگی سوراخ مرکزی را برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته است. (از طریق SamMobile)در حالی که ما در مورد دوربین ها صحبت می کنیم، دوربین های پشت گلکسی S21 FE به سه عدد تقسیم می شوند: یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک تله فوتو 8 مگاپیکسلی با 3x. زوم اپتیکال

شایعات اخیر این را می گوید گلکسی S21 FE 5G مستقیماً با اندروید 12 عرضه خواهد شد. قدرت سیستم عامل جدید ظاهراً پردازنده اسنپدراگون 888 کوالکام یا اگزینوس 2100 در برخی بازارهای دیگر خواهد بود. این گوشی باید در دو گزینه رم/حافظه ذخیره سازی 6 گیگابایت/128 گیگابایت و 8 گیگابایت/256 گیگابایت عرضه شود.

از نظر باتری، گفته می شود که گلکسی اس 21 FE به یک باتری 4370 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی حداکثر 25 وات و شارژ سریع بی سیم 15 واتی مجهز شده است.

همچنین هیچ کمبودی در رندرهای لو رفته از S21 FE وجود نداشته است خود سامسونگ اخیراً به طور تصادفی برخی از آنها را فاش کرده است و اکنون ما حتی بیشتر از کاربران توییتر داریم.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، گلکسی S21 FE 5G با قیمت 699 دلار شایعه شده است، با این حال، این احتمال وجود دارد که سامسونگ قیمت را پایین بیاورد تا راه را برای این گوشی باز کند. سری گلکسی اس 22. به هر حال، ژانویه نزدیک است و گلکسی S21 FE هم همینطور.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *