حذف بقایای برچسب قیمت
متفرقه

چگونه بقایای برچسب را از اجسام پلاستیکی پاک کنیم

سایت نتگام: بیاموزید که چگونه به راحتی بقایای برچسب قیمت را از خریدهای جدید خود حذف کنید. وقتی چیزی جدید می‌خرید، پیدا کردن برچسب قیمت روی آن می‌تواند بسیار خسته‌کننده باشد. به خصوص از آنجایی که برداشتن این برچسب ها بدون باقی ماندن باقی مانده برچسب در خرید جدید شما تقریبا غیرممکن است. اما با این نکات، یاد می گیرید که چگونه به راحتی بقایای برچسب را از وسایل پلاستیکی خود پاک کنید.

تمیز کردن برچسب

روش های مختلفی برای تمیز کردن بقایای برچسب وجود دارد. و در مورد همه آنها بحث خواهیم کرد. به این ترتیب، می توانید از کمدهای خود عبور کنید و به جای اینکه مجبور شوید بیشتر بخرید، لوازمی را که دارید پیدا کنید! و به یاد داشته باشید: هر روشی برای همه مواد پلاستیکی کار نمی کند. بنابراین سعی کنید قبل از اینکه خرید خود را برای همیشه خراب کنید استفاده از روش خاصی صرفه جویی کنید یا خیر.

اب

روش اول نیز ساده ترین روش است. همه ما آب داریم و احتمالاً همگی صابون ظرفشویی داریم. کمی صابون ظرفشویی را به یک کاسه اضافه کنید و آن را با آب گرم مخلوط کنید. ماده پلاستیکی را در کاسه قرار دهید و اجازه دهید برچسب برای حدود پانزده دقیقه خیس بخورد. پس از آن، می توانید به راحتی برچسب را بشویید و با یک برس کوچک باقی مانده است.

سشوار

روش دومی که در مورد آن صحبت خواهیم کرد، روش گرم کردن برچسب است. همه مواد را نمی توان برای مدت طولانی در معرض گرما قرار داد، به خصوص زمانی که کالای شما از پلاستیک نازک تری ساخته شده باشد. پس با احتیاط از این روش استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قسمت بالای برچسب را به مدت سی ثانیه گرم کنید. پس از آن، می توانید از نوعی ابزار خراش دادن (یا ناخن های خود) برای کشیدن برچسب استفاده کنید.
همچنین بخوانید: جدول پخش سریال های ترکی

کره بادام زمینی

یک روش غیر متعارف برای از بین بردن باقی مانده برچسب از خرید جدید، استفاده از کره بادام زمینی است. به نظر می رسد که کره بادام زمینی فقط یک رویه خوشمزه برای ساندویچ های شما نیست، بلکه می تواند به عنوان یک منبع تمیز کننده نیز استفاده شود! فقط مقداری کره بادام زمینی را روی باقی مانده برچسب بمالید و بگذارید پنج دقیقه بماند. سپس آن را پاک کرده و پلاستیک را بشویید. پس از آن، باقی مانده استیکر کاملاً از بین می رود!

روش های دیگر

اگر هیچ یک از لوازم مورد نیاز برای روش های ذکر شده در بالا را ندارید، می توانید از سرکه یا روغن زیتون نیز استفاده کنید. مقداری روغن زیتون را روی یک دستمال کاغذی بریزید و روی باقی مانده برچسب بمالید یا سرکه را روی دستمال کاغذی قرار دهید و باقی مانده برچسب را با آن دستمال کاغذی بپوشانید. بگذارید کمی بماند و سپس سعی کنید باقیمانده آن را بتراشید. فقط مطمئن شوید که پس از استفاده از این روش ها، مورد خود را نیز به درستی تمیز کنید. شما نمی خواهید جعبه ناهار جدیدتان بوی سرکه بدهد.

با این نکات که در سایت نتگام خواندید، می‌توانید تمام باقی مانده برچسب‌ها را از روی اقلام جدید خود پاک کنید و از ناامیدی زیادی نجات پیدا کنید!

4/5 - (1 امتیاز)
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *