فلش در مقابل سوپرمن
متفرقه

فلش در مقابل سوپرمن؛ چه کسی سریعتر است؟

آیا سریعترین مرد زنده می تواند از متروپلیس مارول پیشی بگیرد یا مرد فولادی دور Scarlet Speedster می چرخد؟
کمیک ها پر از سوالات بزرگ در مورد اینکه کدام قهرمان ها و به چه روش هایی بهتر هستند. یکی از قدیمی ترین آنها ساده ترینش است، چه کسی سریعتر است؟ سوپرمن یا فلش؟ آنها به راحتی دو شخصیت سریع در دی سی کامیکس و به طور کلی در کمیک ها هستند. هر یک از آن‌ها در روزگار خود، شاهکارهای شگفت‌انگیزی از سرعت انجام داده‌اند و کمیک‌های متعدد مسابقه‌ای را بین آن‌ها به نمایش گذاشته‌اند.
این سوالی است که پاسخ قطعی واقعی ندارد، همانطور که بسیاری از سوالات در مورد شخصیت های داستانی وجود دارد، اما طرفداران می توانند به شواهد ارائه شده نگاه کنند و استنباط کنند. آیا سریعترین مرد زنده می تواند از متروپلیس مارول پیشی بگیرد یا مرد فولادی دور Scarlet Speedster می چرخد؟ برای فهمیدن با نتگام همراه باشید.

سوپرمن سریعترین است – او پرواز می کند

سوپرمن

سوپرمن کمیک

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای فهمیدن اینکه چه کسی سریع‌تر است، نگاهی به روش اصلی حرکت آنهاست. فلش روی زمین می رود و سوپرمن بالای آن پرواز می کند، چیزی که می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. به دلایل متعدد، پرواز همیشه یک روش بسیار سریع‌تر برای سفر بوده است، اما بزرگ‌ترین آنها این است که سوپرمن می‌تواند راحت‌تر از موانع اجتناب کند.

در آسمان چیز کمی برای اجتناب از سوپرمن وجود دارد، و او می تواند بسیار سریعتر از یک دونده سرعت بگیرد. علاوه بر این، سوپرمن می‌تواند از دوره‌های سهموی استفاده کند، که به او اجازه می‌دهد از انحنای زمین استفاده کند، کاری که فلش نمی‌تواند انجام دهد.
همچنین بخوانید : 10 شخصیت بتمن که سزاوار نقشهای بزرگتر در سریالهای انیمیشنی بودند

فلش سریعترین است – موانع برای او بی معنی هستند

در حالی که پرواز در هوا مزایای خود را دارد، فلش به دلیل قدرت های جانبی خود به راحتی می تواند بسیاری از آنها را جبران کند. موانع یک مثال کامل هستند. مطمئناً، سوپرمن اصلاً نباید نگران آنها باشد، اما فلش هم اینطور نیست. او به دلیل نیروی سرعت، چیزها را خیلی سریعتر درک می کند و قوانین عادی فیزیک او را محدود نمی کند، بنابراین می تواند فوراً بچرخد.

اگر به دلایلی نتواند از مانعی اجتناب کند، فلش فقط می تواند از طریق آن به لرزه درآید. فلش گزینه های زیادی برای استفاده در این موارد دارد و به او اجازه می دهد تا بر معایب سفر زمینی غلبه کند. حتی در یک شهر، فلش می تواند در کمترین زمان به سرعت شگفت انگیزی برسد.

سوپرمن سریعترین است – او می تواند با سرعت های فوق العاده حرکت کند

سوپرمن در سراسر کهکشان شناخته شده است. چند دلیل برای این وجود دارد، اما بزرگترین آنها ساده ترین است. او شخصاً بسیاری از ساکنان را نجات داده است. تنها راهی که ممکن بود عبور از مانع سرعت نور که بسیار راحت تر از آن چیزی است که اکثر مردم گمان می کنند.
سوپرمن می‌تواند در صورت نیاز از کهکشان‌ها به سرعت عبور کند و در فضا می‌تواند به سرعت‌هایی دست یابد که تقریباً برای همه غیرممکن است. او در سراسر جهان به آسانی و سریع سفر کرده است که اکثر مردم با ماشین به فروشگاه گوشه ای می روند.

فلش سریعترین است – او می تواند از موانع زمان و چند وجهی عبور کند

فلش

فلش کمیک

در حالی که آنقدر معمول نیست، فلاش می تواند مانع سرعت نور را بشکند، اگرچه هر Scarlet Speedster قادر به رفع این مشکل نبوده است. با این حال، سریع‌ترین فلاش‌ها، مانند بری آلن و والی وست، توانسته‌اند به چیزی برسند که سوپرمن از عصر نقره‌ای تاکنون نتوانسته است به آن دست یابد، و آن سفر در زمان و جهان چندگانه بدون کمک است.

بری آلن اولین کسی بود که از سد چندجهانی عبور کرد و تردمیل کیهانی را اختراع کرد که استفاده از سرعت خود را برای فلاش ها برای سفرهای چند وجهی و سفر در زمان آسان تر کرد. سوپرمن نمی تواند از تردمیل کیهانی برای این کار استفاده کند و سریع ترین فلاش ها در واقع به آن نیاز ندارند.

سوپرمن سریعترین است – حواس فوق العاده او به او اجازه می دهد بهترین مسیر را انتخاب کند

لجستیک به اندازه هر چیز دیگری برای سرعت اهمیت دارد. پرواز سوپرمن در این مسابقه مفید است، اما حواس فوق العاده او عامل بزرگتری هستند. در ظاهر، حواس فوق العاده برای توانایی سوپرمن برای حرکت سریع آنقدر مهم به نظر نمی رسد، اما با نگاه عمیق تر، واضح است که آنها بسیار مهم هستند. سوپرمن می‌تواند مسیر خود را هزاران یا میلیون‌ها مایل قبل ترسیم کند، دستاوردی که فلش نمی‌تواند با آن مطابقت کند.

سوپرمن به دلیل شنوایی خود می تواند همه افراد اطراف خود را پیدا کند و می تواند دورتر از تقریباً هر شخص دیگری را روی زمین ببیند. او می تواند مسیری را انتخاب کند که به او امکان می دهد با کمترین سر و صدا با بیشترین سرعت ممکن حرکت کند.

فلش سریعترین است – فلش با دشمنان سریعتر روبرو می شود

فلش برای استفاده از سرعت به طرق مختلف امتحانش را پس داه از جمله مبارزه با سریع ترین دشمنان قابل تصور، حریفان او که دارای سرعت فوق‌العاده هستند، اغلب به اندازه Scarlet Speedster در قدرت‌های خود مهارت دارند. Reverse-Flash، Zoom، Savitar، Inertia، Godspeed و غیره همگی فوق العاده سریع هستند و فلش ها همه آنها را شکست داده اند.

فلش ها می دانند چگونه با دشمنانی که می توانند با سرعت آنها مطابقت داشته باشند مقابله کنند، در مورد زوم، توانایی های مبتنی بر سرعت دارند که آنها را برتر می کند. این در DNA ابرقهرمانی آنهاست. فلش یاد می گیرد سریع فکر کند و بسیاری از مبارزات آنها مسابقه ای با زمان است.

چه کسی برنده می شود؟ فلش

در حالی که هر فلش نمی تواند سوپرمن را در یک مسابقه بدون محدودیت شکست دهد، فلش های اصلی بری آلن و والی وست هر دو سوپرمن را در تعدادی از مسابقات سرعت شکست داده اند. Speed Force یک منبع انرژی قوی است که به آن‌ها اجازه می‌دهد قوانین فیزیک را به روش‌هایی بشکنند که سوپرمن نمی‌تواند.

سوپرمن سریعتر از گلوله های تندرو است، اما فلش شخصیت سرعتی دارد. مزایای مرد فولادی قبل از تخصص سرعت فلش بی معنی است.
منبع : سایت نتگام، cbr.com

4/5 - (1 امتیاز)
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *