ایمیل های اسپم
متفرقه

با این ترفندهای ساده، ایمیل های اسپم را در جیمیل مسدود کنید

به گزارش نتگام: هر روز، جیمیل را باز می‌کنم و همه هرزنامه‌هایی را که از شناسه‌های تصادفی دریافت می‌کنم، و همچنین خبرنامه‌ها و ایمیل‌های تبلیغاتی برندهایی را که هرگز در آنها مشترک نشده‌ام، حذف می‌کنم. این می تواند یک فرآیند خسته کننده باشد زیرا جریان هرزنامه بی پایان است. صندوق ورودی من اغلب مملو از ایمیل‌های اسپم می‌شود و ایمیل‌های مهم من در این آشفتگی گم می‌شوند. اگر در جیمیل نیز با ایمیل های ناخواسته سروکار دارید، در اینجا چند ترفند آسان وجود دارد که به شما کمک می کند صندوق ورودی خود را پاک کنید و آن را بدون هرزنامه نگه دارید.

گزارش انبوه و لغو اشتراک از ایمیل های اسپم

وارد جیمیل شوید و همه ایمیل‌های هرزنامه‌ای را که می‌خواهید اشتراکشان را لغو کنید انتخاب کنید (مطمئن شوید که شناسه ایمیل مهمی را انتخاب نکنید).
روی نماد i در بالا کلیک کنید و گزینه های “گزارش هرزنامه” یا “گزارش هرزنامه و لغو اشتراک” به شما نشان داده می شود.
لیست شناسه های فهرست شده را مرور کنید و اگر چیز مهمی در اینجا نشان داده نشده است، گزینه گزارش هرزنامه و لغو اشتراک را انتخاب کنید.

اکنون دریافت ایمیل از این حساب ها را متوقف خواهید کرد.

فیلترهایی برای شناسایی ایمیل های اسپم ایجاد کنید
Gmail را باز کنید، روی کادر جستجو در بالا کلیک کنید و لغو اشتراک را تایپ کنید تا همه ایمیل‌های تبلیغاتی فهرست شوند.
همه این ایمیل‌های هرزنامه را انتخاب کنید، اما مطمئن شوید که در صورت وجود خبرنامه یا ایمیلی که واقعاً در آنجا استفاده می‌کنید، یک بار آن را بررسی کنید.
روی سه نقطه در بالا کلیک کنید و فیلتر کردن پیام‌هایی مانند این را انتخاب کنید.
حالا بر روی گزینه ایجاد فیلتر کلیک کنید و انتخاب کنید که می خواهید با این ایمیل ها چه کاری انجام دهید. اگر می خواهید این ایمیل ها به صورت خودکار حذف شوند، می توانید روی گزینه Create a filter کلیک کرده و گزینه Delete it را انتخاب کنید.
یک پاپ آپ در پایین نمایش داده می شود که به شما اطلاع می دهد که یک فیلتر ایجاد شده است. به غیر از حذف، می‌توانید با اعمال برچسب‌ها یا علامت‌گذاری آن‌ها به‌عنوان خوانده‌شده، چنین ایمیل‌هایی را فیلتر کنید.

از شناسه ایمیل موقت استفاده کنید

وقتی شناسه اصلی Gmail خود را در وب‌سایت‌های تصادفی به اشتراک می‌گذارید، شناسه شما با چندین شخص ثالث به اشتراک گذاشته می‌شود و خطر دریافت ایمیل‌های هرزنامه را دارید. گاهی اوقات ایمیل‌های هرزنامه ممکن است مشروع به نظر برسند، و ممکن است در نهایت روی پیوندهای فیشینگ کلیک کنید که می‌تواند برای اطلاعات شخصی شما خطر ایجاد کند.

از هر وب سایتی که شناسه ایمیل موقت رایگان ارائه می دهد، مانند temp-mail.org، بازدید کنید.
اکنون آدرس ایمیل موقت موجود را کپی کنید و از آن به جای شناسه ایمیل واقعی خود در هر کجا که دوست دارید استفاده کنید، و ایمیل ها را به جای حساب واقعی جیمیل خود در اینجا دریافت خواهید کرد. از طرف دیگر، می توانید یک شناسه Gmail ایجاد کنید که فقط در چنین وب سایت هایی قابل استفاده است.
به این ترتیب، حساب Gmail اصلی شما ایمن و بدون هرزنامه باقی خواهد ماند.

منبع: gadgets360

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *