آنتونی آرون
متفرقه

معرفی آنتونی آرون رئیس گروه استخدام و منابع

سایت نتگام: متخصص منابع باتجربه و استخدام با سابقه ای در ارائه و مدیریت استراتژی های استخدام در سازمان های FTSE و SME. مدیریت گسترده استخدام داخلی با تجربه ثابت شده در ایجاد و توسعه عملکردهای استخدام و تحویل پروژه های استخدام سفارشی در زمان و بودجه. فردی با شخصیت و خوش برخورد که تحلیلگر، سازماندهی شده و قادر به استفاده از ابتکار عمل است و این توانایی را دارد که با دید مثبت به موقعیت ها نگاه کند.

این هفته دهمین هفته ملی شمولیت سالانه است که به جشن شمول و اقدام برای ایجاد محیط های کاری فراگیر اختصاص دارد.
در بیفا، ما اهمیت ایجاد یک فرهنگ فراگیر را درک می کنیم که در آن کارکنان ما به عنوان یک فرد احساس احترام و ارزش داشته باشند. ما نقش خود را ایفا می کنیم:

با گروه زنان در زباله (WiW) راه را برای زنان در بیفا هموار می کنیم.
با معرفی طیف «مناسب زنانه» از PPE، بهتر است نیازهای کل نیروی کارمان را برآورده کنیم و در عین حال سطح مناسبی از محافظت را ارائه کنیم.
به روز رسانی خط مشی و رویه های زایمان و فرزندخواندگی.
به روز رسانی خط مشی DE&I ما برای گنجاندن “برابری”، اطمینان از در نظر گرفتن نیازها و شرایط منحصر به فرد افراد، و توسعه فرهنگ آگاهانه تنوع، برابری و فراگیری.
راه‌اندازی کمپین LittleActsBigImpacts، نشان می‌دهد که حتی کوچک‌ترین تغییر می‌تواند تفاوت ایجاد کند و این به ویژه در مورد تنوع و گنجاندن صادق است.

اگرچه هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، ما متعهد به ایجاد یک فرهنگ فراگیر هستیم که همکاران ما را توانمند کند.

معرفی آنتونی آرون

مارک هریس لورا وایت جردن پاتریک دیوید وودهاوس دانیل بولتون تبریک می خواهم لحظه ای وقت بگذارم و متشکرم. سالی چالش برانگیز اما بسیار موفق. اینجا تا 2022 است
من نه یونیفرم پوشیدم، نه سبز آبی یا ارتشی.

اما من در ارتش بودم، درجه ها به ندرت دیده می شد.

من هیچ رتبه ای بر شانه هایم نداشتم، سلام نکردم. اما دنیای نظامی جایی است که زمانی در آن زندگی می کردم. من در زنجیره فرماندهی نبودم، دستوراتی که دریافت نکردم. اما پدر من کسی است که این کار را کرد و من نمی توانم این را فراموش کنم. من شلیک کننده اسلحه نبودم که جانم را به خطر انداختم. اما کار من به همان اندازه سخت بود. من همانی هستم که جا ماندم

پدرم مردی جانباز، شجاع و سربلند است. و ندای خدمت به کشورش را همه نمی توانند درک کنند. من در پشت خطوط چیزهایی را دیده ام که برای آزاد نگه داشتن این کشور لازم است. پدرم فداکاری کرد… اما بقیه اعضای خانواده ما هم همینطور.

من عاشق مردی هستم که به او می گویم بابا. سربازی تنها چیزی بود که داشت. اما من در میان صفوف ساکتی که به پد برات معروف هستند ایستاده ام

پسرم آلفی بعد از شکستن سطوح A با A های مستقیم به کالج امپریال لندن می رود تا فیزیک بخواند. نمی شد بیشتر از این مغرور بود و از این همه خندیدن فک درد داشتیم.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *