صفحه نمایش
متفرقه

اندازه صفحه نمایش گوشی های تاشو بعدی شیائومی و ویوو فاش شد

تقریباً به پایان سال 2021 رسیده‌ایم و تلفن‌های تاشو مانند پوکمون‌های وحشی در یک بازی ویدیویی نینتندو ظاهر می‌شوند. در Oppo Find N اخیراً رونمایی شده است و خود را رقیبی شایسته در بازار تاشو ثابت کرده است. دیگه چی، هواوی اعلام کرد که P50 Pocket را در تاریخ 23 دسامبر عرضه خواهد کرد، شایعه شده است که یک گوشی تاشو خواهد بود، همان رویکردی که موتورولا Razr.Now، به لطف گزارشی از تحلیلگر معروف صفحه نمایش راس یانگ، می دانیم که روند تاشو تا سال 2022 ادامه خواهد داشت، حتی در اوایل سه ماهه اول. در این گزارش آمده است که هر دو شیائومی و ویوو در حال آماده شدن برای عرضه گوشی های تاشو و جزئیات مربوط به اندازه صفحه نمایش خود هستند.

صفحه نمایش

یانگ می گوید که گوشی شیائومی که قرار است عرضه شود دارای صفحه نمایش 8.1 اینچی خواهد بود، در حالی که گوشی Vivo دارای صفحه نمایش 8.03 اینچی خواهد بود (البته در هنگام باز شدن گوشی ها صحبت می کنیم). در ماه جولای، این تحلیلگر توانست اندازه صفحه نمایش Oppo Find N را به دقت پیش بینی کند و در کل سابقه خوبی دارد. به عبارت دیگر، ما می توانیم اعتماد کنیم که اطلاعات او به احتمال زیاد درست است.

قابل ذکر است، این اولین ضربه زدن Vivo در فرم فاکتور تاشو خواهد بود. با توجه به اینکه این شرکت خواهر اوپو است، دیدن اینکه چقدر از Find N الهام می‌گیرد بسیار جالب است. حداقل، گوشی تاشوی ویوو برخلاف گزینه Oppo که در نظر گرفته شده است باید بیشتر با بازار غرب سازگار باشد. برای و فقط در چین فروخته می شود.

وقتی نوبت به بازار گوشی های تاشو می رسد، به نظر می رسد که دنده ها به سرعت در حال چرخش هستند. سامسونگ دیگر به تنهایی در حیاط بازی نمی کند و دیگران را برای نگه داشتن آن در اختیار دارد. غول فناوری مستقر در سئول اگر بخواهد جلوتر از بازی باشد، باید چیز خاصی را در گلکسی فولد و گلکسی فلیپ سال آینده بیاورد.

 

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *