ایده های صبحانه پر پروتئین
سلامت

ایده های صبحانه پر پروتئین برای کاهش وزن

یک صبحانه پر پروتئین می تواند اشتهای شما را برآورده کند و به شما کمک کند در طول روز سالم تر بخورید. در اینجا به شما می آموزیم که چگونه وعده های صبحگاهی مورد علاقه خود را مغذی تر و سیر کننده تر کنید.

وعده غذایی صبح شما ممکن است حاوی پروتئین کافی نباشد

ایده های صبحانه پر پروتئین

صبحانه پر پروتئین

خوردن پروتئین بیشتر در صبحانه می تواند به شما کمک کند تا بعد از ظهر نیز سیر تر بمانید. مورد مورد نظر: طبق تحقیقات منتشر شده در مجله تغذیه، افرادی که صبحانه پر پروتئین می خورند در ناهار حدود 100 کالری کمتر از افرادی که یک وعده غذایی از نظر کالری یکسان با پروتئین کمتر می خورند، مصرف می کنند. این احتمال وجود دارد که پروتئین با کاهش سطوح گرلین و افزایش پپتید YY، هورمونی که مغز شما را تحریک می کند تا متوجه شود، “هی، من سیر هستم”، سیری را افزایش می دهد. همچنین ممکن است پپتید 1 شبه گلوکاگون (GLP1) را که در پاسخ به غذا آزاد می شود، افزایش دهد. هنگامی که پروتئین کافی دریافت نمی کنید، سلامتی شما ممکن است آسیب ببیند، بنابراین سعی کنید مقدار توصیه شده روزانه (RDA) این ماده مغذی را هر روز دریافت کنید. برای زنان بالای 19 سال، 46 گرم (گرم) است. برای مردان، 56 گرم است. در اینجا چند صبحانه آسان وجود دارد که به شما کمک می کند به هدف خود برسید.

صبحانه اصلی: شیر و غلات

ایده پروتئین بالا: برخی از غلات سرشار از پروتئین هستند در حالی که برخی دیگر دارای پروتئین بسیار کمی هستند. برخی از گزینه های خوب: Kashi GoLean Original، که دارای 12 گرم پروتئین و 13 گرم فیبر مبارزه کننده با بیماری در هر وعده است. Bear Naked Fit Almond Crisp که دارای 6 گرم پروتئین و 5 گرم فیبر است. و Kellogg’s Special K Protein که دارای 15 گرم پروتئین و 5 گرم فیبر در هر وعده است. برای تقویت بیشتر، یک اونس تخمه آفتابگردان بوداده خشک بپاشید تا 5 گرم پروتئین بیشتر و همچنین ویتامین E ضد پیری دریافت کنید.

صبحانه اصلی: تخم مرغ و پنیر روی رول

ایده پر پروتئین: یک صبحانه بوریتو با لوبیا انتخاب کنید یا این دستور ساده را برای حدود 25 گرم پروتئین در وعده غذایی صبحگاهی خود از تخم مرغ و لوبیا امتحان کنید: یک تورتیلای ذرت را با دو تخم مرغ همزده، 1/4 فنجان پیاز خرد شده پر کنید. و 1/4 فنجان لوبیا سیاه. سپس با یک قاشق غذاخوری پیکو د گالو (یا بیشتر برای طعم دادن) روی آن را اضافه کنید. در اینجا آخرین اطلاعات در مورد تغذیه تخم مرغ است که ممکن است مفید باشد.

صبحانه اصلی: کره یا ژله روی نان تست

ایده پروتئین بالا: کره را با 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی یا کره بادام (یا یکی از این جایگزین های آجیل، اگر حساسیت دارید) تعویض کنید، که حدود 7 گرم پروتئین به وعده غذایی شما اضافه می کند. از آنجایی که کره های آجیل فرآوری شده می توانند منابع مخرب شکر و سایر مواد ناسالم باشند، به دنبال فهرستی بسیار کوتاه از مواد تشکیل دهنده (مانند آجیل و شاید مقداری نمک) باشید.

صبحانه اصلی: ماست

ایده پروتئین بالا: یک ماست بدون چربی 6 اونس را با یک نسخه ماست یونانی مبادله کنید تا در هر وعده حدود 6 گرم پروتئین بیشتر (در مجموع 14 گرم) دریافت کنید. صبحانه خود را با افزودن انواع توت های غنی از فیبر برای شیرین کردن طبیعی وعده غذایی خود حتی سالم تر کنید و روی دانه ها، آجیل ها یا غلات پر پروتئین و فیبر بپاشید تا میزان پروتئین را حتی بیشتر افزایش دهید.

صبحانه اصلی: کلوچه های خانگی

ایده پروتئین بالا: سعی کنید این مافین های موز با پروتئین بالا را از مجله مردان بپزید که حاوی 8 گرم پروتئین در هر مافین است. (آیا اشاره کردیم که آنها نیز کمتر از 100 کالری دارند و فقط 1 گرم چربی دارند؟) این جایگزین بسیار سالم تری برای کلوچه های نانوایی است که می تواند بین 300 تا 500 کالری در هر وعده داشته باشد و معمولاً دارای چربی، قند و … سدیم برای تقویت بیشتر پروتئین محصولات خانگی خود، یک مافین خرد شده را با یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی (برای 4 گرم پروتئین بیشتر) بمالید و آن را با یک فنجان شیر بدون چربی (برای 8 گرم دیگر) میل کنید.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *