هارلی کوئین در مقابل جوکر
متفرقه

هارلی کوئین در مقابل جوکر؛ چه کسی برنده می شود؟

هر دو شخصیت دی سی دارای زرادخانه ای از ترفندها و تاریخچه مشترک هستند، اما یکی از آنها در نبرد پیروز می شود. رابطه جوکر و هارلی کوئین به طور قابل توجهی بدتر شده است و این دو به همان اندازه احتمال دارد که با هم دعوا کنند. البته زمانی بود که جوکر هارلی را زیر انگشت شست خود داشت، اما او آزاد شد. او تبدیل به یک قهرمان برتر در دنیای دی سی شد، حتی به خانواده خفاش ها پیوست. ثابت شده است که او یک جنگجوی زیرک است، کسی که می تواند انواع تهدیدات را مدیریت کند. با سایت نتگام همراه باشید.

هارلی کوئین و جوکر

هارلی کوئین در مقابل جوکر

با این حال، جوکر خودش هم بی‌تفاوت نیست، و نبرد بدون منع بین این دو امری سرگرم‌کننده خواهد بود. فقط یک برنده می تواند وجود داشته باشد و هر مبارز شانس خوبی برای شکست دادن دیگری دارد.

هارلی کویین برنده می شود

پویزن آیوی دوست هارلی کویین است و این دو جدایی ناپذیر هستند. با این حال، آیوی نیز قدرتمندتر است. کویین ماهرتر است و اطلاعات بیشتری در مورد سلاح ها دارد، اما آیوی به گرین متصل است. این قدرت طیف وسیعی از گزینه‌ها را به او می‌دهد که هارلی ندارد و او را به عضله دوتایی تبدیل می‌کند.

کویین دوست داشت به تنهایی با جوکر کنار بیاید، اما آیوی نزدیک بود. آیوی دوست دارد کاری انجام دهد جز صدمه زدن به جوکر به خاطر کاری که در طول سال ها با هارلی انجام داد و او تمام تلاش خود را برای کمک به زنی که دوستش دارد انجام می دهد.

جوکر برنده می شود

جوکر

جوکر کمیک

رابطه هارلی و جوکر بسیار یک طرفه بود. هارلی جوکر را دوست داشت، اما از او استفاده کرد. با او صحبت کرد و او را به خوبی می شناخت. حتی با وجود این پتانسیل که او تغییر کرده است، جوکر هارلی را درک می کند که او کیست و چگونه کارها را انجام می دهد. از طرف دیگر، هارلی واقعا جوکر را فقط در سطح سطحی می شناسد.

در جایی که جوکر می‌توانست اقدامات هارلی و نحوه برخورد او با برخی چیزها را پیش‌بینی کند، نمی‌توانست این کار را فراتر از ساده‌ترین سطوح با او انجام دهد. که در نبرد بین آنها تفاوت زیادی ایجاد می کند.
همچنین بخوانید : 10 شخصیت مارول که هرگز چکش ثور را بلند نخواهند کرد

هارلی کوئین برنده می شود – او اسیر حقه ها نمی شود

هارلی ممکن است درک عمیقی از جوکر نداشته باشد، اما او MO او را می داند. جوکر به چندین چیز معروف است، اما دو مورد از بزرگترین آنها خشونت بیش از حد و توانایی غافلگیر کردن دشمنانش است. این خیلی هارلی را دلسرد نمی کند. اگر کسی می داند جوکر چقدر سخت است، هارلی است.

هارلی می‌دانست که چه زمانی جوکر برای او تله می‌گذاشت یا برنامه‌ای مخرب دیگر داشت. او بهتر از این می‌داند که گرفتار بازی‌های کوچکی شود که دوست دارد در برابر دشمنانش انجام دهد. جوکر نمی تواند او را فریب دهد، که بخشی از تخلف او را از بین می برد.

جوکر برنده می شود – مقابله با گازها و سموم او سخت است

بدترین حملات جوکر به گاتهام همگی شامل عشق او به عوامل بیماری زا است. جوکر عاشق استفاده از این نوع حملات است، از انواع گازهای جوکر خود گرفته تا ویروس هایی که ایجاد کرده تا سمومی که چندین سلاح با آنها پوشانده شده است. او در برابر آنها مصون است، اما دشمنانش مصون نیستند، به این معنی که آنها راهی عالی برای برتری نسبت به دشمن هستند.

هارلی آنقدر باهوش است که بداند جوکر سعی خواهد کرد از یکی از عوامل بیماریزای متعدد خود علیه او استفاده کند. مشکل این است که او نمی داند چگونه و چه زمانی خواهد بود. این یک مشکل بزرگ برای او است، زیرا او می تواند صبر کند تا نزدیک شود، نارنجک گازی جوکر را پرتاب کند و مرگ او را تماشا کند.

هارلی کویین برنده می شود – او مبارز بهتری شده است

هارلی کوئین

هارلی کویین

از زمانی که هارلی جوکر را ترک کرد، چیزهای زیادی در مورد او بهتر شد. قابل توجه ترین مورد، عمدتاً در مورد مبارزه، این است که او چقدر قوی تر شده است. هارلی موفق شده است که از دنیای DC، شهرت شدیدتری نسبت به او که به عنوان سرسپردگی جوکر داشت، شکست دهد. این به او در نبرد علیه جوکر کمک زیادی خواهد کرد.

همانطور که جوکر هارلی را می شناسد، انتظار ندارد که او چالش برانگیز باشد. جوکر او را دست کم می گیرد و سعی می کند به آنچه در مورد او می دانست برنده شود. او خواهد فهمید که این یک اشتباه بزرگ است.

جوکر برنده می شود – او خود شیطان است

جوکر تجسم شیطانی است. همانطور که هارلی هنوز هم می تواند بی رحمانه باشد، او چیزی در مورد جوکر ندارد. این چیزی است که او را به یک دشمن چالش برانگیز تبدیل می کند. جوکر به انجام وحشتناک ترین کارهایی که می توان تصور کرد مشهور است. آنچه در مورد او بسیار ترسناک است این تصور است که او فقط سطح تباهی را در ذهنش خراشیده است.

انگیزه جوکر برای انجام بدترین کارهای ممکن به او قدرتی می دهد که در غیر این صورت از آن برخوردار نبود. این مردی است که می تواند در صورت نیاز با بتمن آن را از بین ببرد. او برای پیروزی دست به هر کاری می‌زند و هیچ چیز او را متوقف نمی‌کند.

هارلی کویین برنده می شود – او هنوز ظالم است

هارلی کوئین به دلیل توانایی او برای ظلم، با جوکر بسیار سازگار است. هارلی از احمق ها رنج نمی برد و با دشمنان با دستکش بچه رفتار نمی کند.

اگر جوکر با انتظار یک هارلی نرمتر وارد نبرد شود، در بیداری بی ادبانه ای قرار خواهد گرفت. مبارزه در برابر او آسان نخواهد بود زیرا او اکنون یک قهرمان است. علاوه بر این، هارلی عصبانیت زیادی از جوکر دارد و همه آن را علیه او خالی می کند.

جوکر برنده می شود – او شخصیت آشوب است

جوکر به خاطر شخصیتی که دارد گیج کننده ترین شرور است. جوکر شخصیت هرج و مرج است. هیچ راهی برای دانستن اینکه او قرار است در آینده چه کاری انجام دهد وجود ندارد. حتی افرادی که او را بهتر می شناسند نمی توانند به طور قطعی بگویند که او چگونه یا کجا ضربه می زند. او برای مدت طولانی زنده مانده است زیرا می تواند یک قدم جلوتر از دیگران بماند.

هارلی ممکن است فکر کند که جوکر را می شناسد، اما او هرگز کاری را به شکلی که او انتظار دارد انجام نخواهد داد. او باهوش است و مدت زیادی است که این کار را انجام می دهد. هارلی از بسیاری جهات از او بهتر است، اما او را غافلگیر خواهد کرد.
منبع : نتگام، سایت cbr.com

4/5 - (1 امتیاز)
نظرات
  1. ara

    با جوکر در نیفتید !!

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *