اسپری فاکس
متفرقه

نتفلیکس استودیو بازیسازی سیاتل اسپری فاکس را خرید

به گزارش سایت نتگام، نتفلیکس روز دوشنبه از خرید استودیوی بازی سازی اسپری فاکس مستقر در سیاتل خبر داد که ششمین استودیوی بازی های ویدیویی داخلی غول استریمینگ خواهد بود. این قرارداد به گسترش فعالیت های نتفلیکس در توسعه و انتشار بازی های ویدیویی کمک می کند.
مشترکین سرویس پخش Netflix می توانند بازی های موبایلی بدون تبلیغات را از طریق برنامه نتفلیکس انجام دهند که بدون تبلیغات اضافی یا خرید درون برنامه ای ارائه می شوند.

درباره اسپری فاکس

اسپری فاکس که در سال 2010 توسط دیوید ادری و دانیل کوک تأسیس شد، متخصص در ساخت بازی‌های معمولی و مفید است. بیانیه ماموریت آن، طبق وب سایت آن، این است: ما می خواهیم جهان را به مکانی شادتر تبدیل کنیم و از بازی برای انجام آن استفاده می کنیم.

ادری در وبلاگ اسپری فاکس نوشت: گفتگوی واقعی: ما تقریباً 13 سال است که در این زمینه بوده ایم. این هیجان انگیز، فروتنانه، بی پایان جالب و اغلب چالش برانگیز بوده است.

آنچه در طول همه ماجراجویی‌های ما مشخص شده است، ما استودیویی هستیم که بازی‌های دنج اصلی و در سطح جهانی را می‌سازیم. به خصوص بازی هایی که افراد را دور هم جمع می کند. و ما مطمئن هستیم که نتفلیکس به ما در انجام این کار کمک خواهد کرد.

واکنش نتفلیکس

امیر رحیمی، معاون بازی‌های نتفلیکس، در وبلاگ نتفلیکس نوشت: «ما مشتاقانه منتظر خلق بازی‌هایی با استودیو هستیم که ارزش‌های آن (تمرکز بی‌وقفه بر شادی کارکنان و بازیکنان) با ارزش‌های ما همسو باشد.

جدیدترین نسخه اسپری فاکس Cozy Grove است، یک شبیه‌ساز زندگی صلح‌آمیز که از طریق انجمن اخترفیزیکدانان کوانتومی سیاتل در آوریل 2021 برای رایانه شخصی منتشر شد.

در Cozy Grove، بازیکنان به تدریج رنگ و زندگی را به یک جزیره خالی از سکنه با پیدا کردن و کمک به جمعیت محلی ارواح باز می‌گردانند. قرار است هر روز برای مدت کوتاهی بازی شود، زیرا بازیکنان حیوانات خانگی و لباس‌های جدید را جمع‌آوری می‌کنند، مینی‌گیمی انجام می‌دهند و داستان‌های منحصربه‌فرد ارواح را باز می‌کنند. یک توسعه بزرگ، New Neighbears، در آوریل 2022 منتشر شد.

ادری در این اعلامیه نوشت که پروژه فعلی اسپری فاکس، MMO Cozy Grove 2 بدون خشونت، هنوز در حال توسعه است و تحت تأثیر این خرید قرار نگرفته است. سایر بازی‌های این شرکت که شامل Alphabear، Bushido Bear، Road Not Taken و TripleTown می‌شوند، در پلتفرم‌ها و ویترین فروشگاه‌های فعلی خود باقی خواهند ماند.

استودیوهای دیگر نتفلیکس

دیگر استودیوهای داخلی بازی سازی در نتفلیکس عبارتند از Boss Fight Entertainment در آلن، تگزاس. بازی های بعدی هلسینکی؛ یک استودیوی بی نام در جنوب کالیفرنیا که در اوایل این ماه افتتاح شد. و دومین استودیوی جدید در هلسینکی که در سپتامبر اعلام کرد.

منبع: geekwire.com

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *