غذاهای پروبیوتیک
سلامت

غذاهای پروبیوتیک که باید در رژیم غذایی خود کار کنید

سوپ میسو

سوپ میسو که در رستوران های ژاپنی محبوب است، نوعی توفو و آب سبزیجات است که کالری کمی دارد و جز غذاهای پروبیوتیک است و پروتئین بالایی دارد. همچنین در بسته بندی های موجود در فروشگاه مواد غذایی برای تهیه در خانه، یک استراحت سالم و خوشمزه از سوپ کنسرو شده معمولی است.

شیر سویا پروبیوتیک

سویا یک غذای گیاهی است که به طور طبیعی دارای فوایدی است، اما برخی از محصولات شیر ​​سویا موجود در بازار، کشت های زنده بیشتری را به آن اضافه کرده اند. به دنبال برچسب‌هایی باشید که می‌گویند «فرهنگ‌های زنده و فعال». (آیا سویا برای شما مضر است؟ پاسخ این  را بیابید.)

کفیر

ترکیبی بین ماست و شیر، کفیر یک روش ترش و خوشمزه برای وارد کردن پروبیوتیک ها و ویتامین ها به سیستم شما است. سعی کنید انواع ساده آن را روی گرانولا و میوه های سالم بریزید، یا به عنوان پایه ای برای نوشیدنی اسموتی مانند. اگر آن را دوست ندارید، این غذاهای پروبیوتیک دیگر را امتحان کنید تا به تقویت باکتری های روده شما کمک کند.

ماست

همه ماست ها یکسان نیستند، بنابراین مراقب ماست های پر از شکر و شربت باشید. در عوض، ماست‌هایی را انتخاب کنید که دارای مواد طبیعی هستند و برای حداکثر فواید سلامتی و پروبیوتیک‌ها، عبارت «فرهنگ‌های زنده و فعال» را انتخاب کنید. مطمئن نیستید که پروبیوتیک ها واقعا چیست؟ چند واقعیت سریع پروبیوتیک را بررسی کنید.

کامبوجا (چای تخمیر شده)

کامبوجا یک نوشیدنی چای تخمیر شده محبوب است که می توانید آن را در یخچال های اکثر فروشگاه های مواد غذایی پیدا کنید. مشخص شده است که انرژی را افزایش می دهد و به هضم غذا کمک می کند. غذاهای پروبیوتیک مانند کومبوچا ممکن است مزایای سلامتی باورنکردنی دیگری مانند کمک به کاهش اضطراب داشته باشند. در اینجا بهترین مارک های کامبوجا وجود دارد که متخصصان تغذیه توصیه می کنند امتحان کنید.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *