ماست یونانی
سلامت

ماست یونانی برای صبحانه: 10 تاپینگ سالم تر

به گزارش نتگام و به نقل از تراویس استورک، MD، مجری برنامه تلویزیونی سندیکایی «پزشکان»، راه‌های خلاقانه و مغذی برای اضافه کردن ماست یونانی برای یک کاسه صبحانه سلامتی کم کربوهیدرات و پروتئین بالاتر دارد.

هر محصول سرمقاله ای به طور مستقل انتخاب می شود، اگرچه اگر شما چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است غرامت دریافت کنیم یا کمیسیون وابسته دریافت کنیم. رتبه‌بندی‌ها و قیمت‌ها دقیق هستند و اقلام از زمان انتشار در انبار موجود هستند.

پارفی ماست گرانولا

یک لیوان پارفی را با لایه‌های متناوب ماست یونانی ساده، گرانولای کم‌شکر (این دستور پخت گرانولای خانگی را امتحان کنید) و میوه‌های تازه پر کنید. در صورت تمایل با یک قاشق چایخوری شربت افرا خالص بریزید.

پارفه میوه در حال حرکت
شیشه های میسون به اندازه یک نیم لیتر را با لایه های متناوب ماست یونانی ساده و میوه پر کنید. روی آن را بپوشانید و یک شب در یخچال نگهداری کنید. در خانه یا دفتر کار لذت ببرید!

ماست یونانی

ماست یونانی

کاسه ماست خربزه
از نصف طالبی به عنوان کاسه خود استفاده کنید. با 1 فنجان ماست یونانی ساده پر کنید و روی آن را با انواع توت ها و دانه های کدو تنبل پر کنید. یا دانه های کدو تنبل را با یکی از این دانه های فوق العاده سالم دیگر عوض کنید.

کاسه ماست اسموتی
1 فنجان ماست یونانی ساده را با 1 فنجان توت یخ زده و کمی عسل مخلوط کنید تا یکدست شود. روی آن آجیل برشته شده یا گرانولا را روی آن قرار دهید.

کاسه ماست هلو و دارچین
1 فنجان ماست یونانی ساده با 1 هلو خرد شده. با گردگیری از دارچین غنی از آنتی اکسیدان پایان دهید.

کاسه ماست غلات چیا
1 فنجان ماست یونانی ساده با 1/2 فنجان از غلات کامل یا سبوس مورد علاقه شما (البته شکر کمتر) غلات بسته بندی شده. پاشیدن دانه های چیا را اضافه کنید که سرشار از این فواید سلامتی چشمگیر است.

کاسه غلات گردوی افرا
1 فنجان ماست یونانی ساده با شربت افرا خالص و یک مشت گردوی سوخاری. (گردو می تواند به کاهش میل شما به غذای ناسالم نیز کمک کند!)

3/5 - (2 امتیاز)
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *