فیجت 2023
سلامت

بهترین اسباب بازی های فیجت ارزان برای اضطراب در سال 2023

به گزارش نتگام: محبوبیت اسباب‌بازی‌های فیجت در سال‌های اخیر و همچنین گفتمان پیرامون آن‌ها به طور تصاعدی افزایش یافته است. گروه های زیادی از معلمان، والدین، متخصصان و دانش آموزان به آنها سوگند یاد می کنند. اسباب‌بازی‌های فیجت ابزارهای کوچکی هستند که بین انگشتان خود می‌چرخانید تا به کاهش اضطراب کمک کنید. به آن به عنوان یک خروجی برای هدایت استرس های روزمره فکر کنید. همانطور که گفته شد، آنها جایگزینی برای کمک حرفه ای نیستند، اما ممکن است ابزاری عالی برای کمک به مدیریت علائم اضطراب و استرس باشند.

اسباب بازی های فیجت چگونه به رفع اضطراب کمک می کنند؟

هنگامی که بدن تحت استرس و اضطراب است، اغلب به روشی فیزیکی به نام بی قراری پاسخ می دهد. این بی قراری به دلیل ناراحتی است و می تواند شبیه به ضربه زدن به پای یا مشکل در نشستن باشد. اسباب بازی های فیجت راهی برای تسکین این اضطراب و متمرکز نگه داشتن ذهن و آرامش در کار پیش رو هستند. آنها می توانند انرژی مضطرب را به جای دیگری هدایت کنند، بنابراین ذهن شما به اندازه کافی روشن است که می توانید در یک جلسه کاری یا یک سخنرانی مهم ادامه دهید.

تحقیقات در مورد اثربخشی اسباب بازی های فیجت هنوز جدید است و نتایج متفاوتی داشته است. به نظر می رسد برخی از کودکان و بزرگسالان از فیجت ها سود می برند، در حالی که برخی دیگر آنها را منحرف می کنند. بسیاری از مطالعات روی اسباب‌بازی‌های فیجت در مورد کاربردهای دیگر مانند بهبود توجه و تمرکز، به جای اضطراب هستند. مطالعات بیشتری باید انجام شود. با این حال، بر اساس بسیاری از گزارش های دست اول از کسانی که از فیجت ها استفاده می کنند، اغلب می توانند به آرامش ذهن کمک کنند.

ما در اینترنت به دنبال بهترین اسباب‌بازی‌های فیجت ارزان گشتیم و آن‌هایی را انتخاب کردیم که بهترین قیمت، ظاهر، دوام و نظر مشتریان را داشته باشند. در اینجا بهترین انتخاب های ما لیست شده است.

فیجت کیوب

فیجت کیوب

مکعب ضد اضطراب فیجت کیوب

یکی از محبوب‌ترین اسباب‌بازی‌های فیجت برای بزرگسالان مضطرب، مکعب فیجت است و Appash یک گزینه مقرون‌به‌صرفه و محکم ارائه می‌دهد. فیجت شش وجهی دارای هفت ویژگی است. یک جوی استیک، یک دسته از پنج دکمه، یک سوئیچ، یک صفحه، یک چرخ دنده، یک توپ نقره ای و یک دکمه صاف بزرگ. علاوه بر این، مکعب از لاستیک بافت نرم ساخته شده است، بنابراین هر طرف صاف و براق است. چرخش از یک سمت بافت دار به سمت دیگر آسان است و طوری طراحی شده است که دستان شما را در جلسات طولانی، کلاس ها یا دوره های مضطرب مشغول نگه دارد. در شش رنگ مختلف عرضه می شود.

توجه داشته باشید که سوئیچ، دکمه ها و چرخ دنده ها صدای کلیک کوچکی ایجاد می کنند.

بهترین ویژگی ها: قابل حمل، در جیب جا می شود

فیجت کنترلر بازی

فیجت کنترلر بازی

بی‌حرکتی که افراد در هر سنی را که دارای اضطراب هستند علاقه‌مند می‌کند، باید سرگرم‌کننده و آسان برای استفاده باشد، بدون ایجاد احساس کودکانه در بزرگسالان. اسباب بازی رترو فیجت WTYCD دقیقاً این کار را انجام می دهد. فیجت کنترلر بازی کوچک گسسته است و دارای هشت عملکرد مختلف برای بازی و لمس است.
از جمله چهار دکمه رنگی، یک جوی استیک، یک غلتک بافت، یک چرخ دنده، یک سوئیچ، یک صفحه، یک سوراخ کلید و یک انتخاب. این فیجت را می توان در خانه، محل کار، مدرسه یا در طول سفر استفاده کرد، اما توجه داشته باشید که دو دکمه رنگی صدای کمی ایجاد می کنند. از سوراخ کلید برای اضافه کردن مچ بند یا اضافه کردن به جا کلیدی استفاده کنید.

بهترین ویژگی ها: اندازه جیبی و سبک وزن؛ در دست بزرگسال و کودک جا می شود

منبع: cnet

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *