تخم مرغ
سلامت

آیا باید تخم مرغ گرانتر بخرید؟

ما متوجه شدیم که آیا آنها ارزش ولخرجی برای سلامتی را دارند یا خیر.

به نظر می رسد که تخم مرغ یک تخم مرغ است. آنها نیازی به آفت کش ندارند، هیچ جوجه تخم‌گذاری هورمونی دریافت نمی‌کند و هرگز هیچ ماده‌ای به آن اضافه نمی‌شود. پس چرا برخی گران تر هستند و آیا ارزش قیمت دارند؟

برخی از گران‌ترین تخم‌مرغ‌هایی که در سوپرمارکت می‌بینید، بدون قفس و در مرتع پرورش می‌یابند. آنها شبیه به هم هستند، اما هیچ کدام به این معنی نیست که جوجه ها لزوماً در مزرعه آزادانه پرسه می زنند. اکثر تخم مرغ های معمولی از جوجه هایی تهیه می شوند که در قفس های سرپوشیده زندگی می کنند. طبق NPR، قفس‌ها روی هم چیده شده‌اند و هر کدام چهار تا دوازده پرنده را در خود جای می‌دهند، بنابراین ارزان‌ترین راه برای یک کشاورز برای تولید تخم‌های زیاد است.

اگر بدون قفس می‌خرید، جوجه‌هایی که تخم‌گذاری می‌کنند به 67 اینچ مربع یا بیشتر محدود نمی‌شوند. اما این بدان معنا نیست که آنها فضای اولیه ای برای دراز کردن بال های خود دارند. حتی پرندگان بدون قفس نیز می توانند در داخل خانه باشند و به طور متوسط ​​تنها یک فوت مربع با خود فاصله دارند. دریابید که مدام به دنبال چه ترفندهای گمراه کننده برچسب مواد غذایی هستید.

متخصص تغذیه سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی آمریکا، می گوید: «بدون قفس فقط به این معنی است که می توانند در یک منطقه باز پرسه بزنند، در حالی که با پرورش در مراتع، آنها در واقع بیرون هستند. جوجه هایی که در مرتع پرورش می یابند بیشتر وقت خود را در بیرون از خانه می گذرانند، جایی که می توانند از یک رژیم غذایی طبیعی از کرم ها، علف ها و حشرات همراه با غذای ذرت خود استفاده کنند.

با این حال، شرایط برای جوجه های بدون قفس یا پرورش یافته در مرتع می تواند متفاوت باشد. سارا هاس سرآشپز مشاور مستقر در شیکاگو و متخصص تغذیه می‌گوید: «این اصطلاحات توسط دولت تعریف شده‌اند، اما از آنجایی که خیلی خاص نیستند، در واقع از ایالت به ایالت و حتی شرکت به شرکت متفاوت هستند. بنابراین برخی از پرندگانی که در مرتع پرورش می یابند ممکن است در مزارع بزرگ با بوته ها و درختان باشند، در حالی که برخی دیگر می توانند در یک مزرعه کوچک بدون فضای زیاد باشند. صرف نظر از این، فضای بیشتر برای هر پرنده به معنای گرانی آن برای کشاورزان است، بنابراین تخم‌های بدون قفس و پرورش‌یافته در مرتع برچسب قیمت بالاتری دارند.

در همین حال، ارگانیک الزامات سخت گیرانه تری دارد. جوجه ها فقط می توانند غذای ارگانیک بخورند، باید بدون قفس با دسترسی به فضای باز باشند و نمی توان به آنها آنتی بیوتیک داد. مانند سایر تخم مرغ های بدون قفس، پرورش جوجه های ارگانیک هزینه بیشتری برای تولید دارد، بنابراین در هنگام پرداخت هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد. اما اگر تصمیم به خرید دارید بیشتر مراقب باشید، پوسته تخم‌مرغ‌های ارگانیک نازک‌تر و احتمال ترک خوردن آن بیشتر است.

اگر اخلاق بزرگترین دغدغه شماست، پرورش در مراتع بهترین گزینه است. اما از نظر تغذیه ای، تفاوت زیادی بین تخم مرغ های معمولی و ارگانیک وجود ندارد. برخی ادعا می‌کنند که وقتی جوجه‌ها تخم‌های سالم‌تری تولید می‌کنند، می‌توانند از رژیم غذایی طبیعی خود استفاده کنند، اما مطالعات قانع‌کننده نیستند. او می‌گوید: «بعید است که تأثیرات مهمی داشته باشد. آنها از نظر تغذیه کاملاً قابل مقایسه هستند.

هزینه ای که می تواند ارزش قیمتش را داشته باشد؟ تخم مرغ هایی که می گویند اسیدهای چرب امگا 3 بیشتری دارند. هاس می گوید: «برای دریافت امگا 3 به تخم مرغ، کشاورزان معمولاً دانه کتان را به خوراک اضافه می کنند. اگر نشانه‌هایی از خود نشان می‌دهید که بدن شما به چربی‌های سالم بیشتری نیاز دارد، اما دیوانه روغن ماهی یا ماهی آزاد نیستید، تخم‌مرغ‌های غنی از امگا 3 می‌توانند ارزش این را داشته باشند.

تخم مرغ پاستوریزه نیز بسته به نحوه استفاده از آنها می تواند ارزشمند باشد. تخم‌مرغ‌ها خطر ابتلا به سالمونلا را دارند، اما فرآیند حرارت دادن پاستوریزه کردن آنها بدون پختن تخم‌مرغ، باکتری‌های روی پوسته را از بین می‌برد. پاسسرلو می‌گوید: اگر در حال پختن تخم‌مرغ هستید، سالمونلا نگران‌کننده نیست، اما اگر خمیر شیرینی خام می‌خورید یا تخم‌مرغ درست می‌کنید، تخم‌مرغ‌های پاستوریزه انتخابی مطمئن هستند.

اکنون که با تخم مرغ های آمریکایی آشنا شدید، دلیل واقعی این که اروپایی ها تخم مرغ های خود را در یخچال نمی گذارند را بیابید.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *