امروز: May 3, 2024
تکنولوژی و فناوری در سایت نتگام

آیا می‌توانید از Face Unlock بدون قفل اثر انگشت در Pixel 7 استفاده کنید؟

موبایل تاریخ انتشار: 22/10/13 بدون نظر   1768 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش تکنولوژی نتگام:

باز کردن قفل با چهره یک ویژگی بسیار خوب است که گوگل از زمانی که گلکسی نکسوس در سال 2011 معرفی شد، آن را آزمایش کرده است، اما تعداد کمی از گوشی های گوگل در آن زمان قفل با چهره را “جدی” گرفته اند. پیکسل 7 (در برگه جدید باز می شود) اولین گوشی پیکسل از زمان Pixel 4 است که دارای قفل با چهره است (در برگه جدید باز می شود)، اما کارها را بیشتر شبیه Galaxy Nexus به جای پیکسل 4 انجام می دهد.

 

این به این دلیل است که پیکسل 7 هیچ نوع سخت افزار خاصی برای اطمینان از دیده شدن چهره ندارد. براستی صورتت. این در مقایسه با پیکسل 4 که دارای مجموعه‌ای از سنسورها در جلو برای تشخیص شکل و سایر ویژگی‌های صورت شما بود. در عوض، پیکسل 7 برای انجام کار به سادگی به یک دوربین جلو تکیه می کند.

 

گوگل می‌گوید تکنیک‌های یادگیری ماشینی آن نسبت به سایر روش‌های قفل‌گشایی با چهره تک‌دوربین بهتر کار می‌کنند، اما حتی با وجود این گفته‌ها، باز کردن قفل با چهره در پیکسل ۷ به اندازه‌ای ایمن نیست که بتوان از آن برای مواردی مانند پرداخت‌های موبایلی استفاده کرد. به این دلیل است که اگر کسی واقعا می خواهد دوربین را گول بزند، مطمئناً می تواند.

 

بنابراین اگر قفل با چهره یک روش مطمئن برای قفل بیومتریک گوشی شما نباشد، چه فایده ای دارد؟ همانطور که گوگل در یک بیانیه رسمی گفت، “راحتی”.

 

باز کردن قفل گوشی تنها با نگاه کردن به آن و کشیدن انگشت به سمت بالا روی صفحه قفل مطمئناً راحت است، اگرچه برخی ممکن است تعجب کنند که آیا واقعاً راحت‌تر از قرار دادن انگشت شست روی حسگر اثر انگشت در جلوی تلفن است.

 

در هر صورت، قفل با چهره می‌تواند جایگزین خوبی برای ضربه زدن بر روی اسکنر اثر انگشت هر بار که می‌خواهید قفل گوشی خود را باز کنید، باشد، به‌ویژه که در هنگام پرداخت‌های موبایلی باید پین، رمز عبور یا اثر انگشت وارد کنید. در مورد پرداخت های موبایلی، حتماً این معاملات عالی پیکسل 7 را بررسی کنید (در برگه جدید باز می شود) اگر می خواهید پیکسل 7 در آینده شما ظاهر شود.

منبع : tomsguide

تبلیغ
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه