امروز: May 3, 2024
تکنولوژی و فناوری در سایت نتگام

نقد و بررسی Redmi Pad: تبلت مقرون به صرفه قابل توجه

اخبار تکنولوژی تاریخ انتشار: 22/10/10 بدون نظر   661 بازدید

اندازه فونت    
نقد و بررسی Redmi Pad: تبلت مقرون به صرفه قابل توجه

به گزارش تکنولوژی نتگام: شیائومی اولین تبلت Redmi Pad، اولین تبلت این شرکت در سری Redmi را در هند و بازارهای جهانی در اوایل این هفته عرضه کرد. صفحه نمایش LCD 2K 10.6 اینچی با نرخ تازه سازی 90 هرتز که به ندرت در محدوده قیمتی آن را مشاهده می کنید. این گوشی مجهز به جدیدترین هلیو G99 مدیاتک است، دارای چهار بلندگو و Dolby Atmos است. آیا تبلت ارزش قیمت دارد؟ اجازه دهید در بررسی شیرجه بزنیم تا بفهمیم.

 

 

 

با شروع نمایشگر، تبلت دارای صفحه نمایش 10.61 اینچی (2000×1200 پیکسل) WUXGA+ (Widescreen Ultra eXtended Graphics Array Plus) با تراکم پیکسلی 220 PPI و نسبت صفحه نمایش به بدنه 80.93 درصد است. صفحه نمایش برای مشاهده در داخل خانه روشن است زیرا روشنایی آن 400 نیت است. زوایای دید نیز خوب است، اما صفحه نمایش براق است و مستعد اثر انگشت است. دارای 70% طیف رنگی NTSC و از آنجایی که نمایشگر 10 بیتی است، بیش از 1 میلیارد رنگ دارد.

 

 

نرخ تازه سازی صفحه نمایش 90 هرتزی دارد که در صورت فعال بودن، تجربه کاربری نرمی را ارائه می دهد، به خصوص زمانی که در حال پیمایش در رابط کاربری و هنگام بازی هستید. می‌توانید آن را روی 90 هرتز تنظیم کنید یا از حالت پیش‌فرض استفاده کنید که به صورت پویا نرخ تازه‌سازی را بسته به محتوا تنظیم می‌کند.

 

 

در زیر گزینه های نمایشگر، گزینه های مختلفی برای تنظیم رنگ ها و کنتراست بر اساس ترجیح شما وجود دارد. همچنین یک حالت خواندن وجود دارد که به شما امکان می دهد انتشار نور آبی نمایشگر را کاهش دهید، بنابراین هنگام مطالعه در شب باعث خستگی چشم نمی شود. این تبلت همچنین دارای گواهینامه نور کم توسط TÜV Rheinland است. حالت تاریک وجود دارد.

همچنین بخوانید:  متا لیستی از بیش از 400 برنامه مخرب اندروید و iOS را به اشتراک می گذارد

 

 

این تبلت دارای دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی با FOV 105 درجه است.

منبع :
fonearena

تبلیغ
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه