امروز: May 3, 2024
تکنولوژی و فناوری در سایت نتگام

چگونه لپ تاپ ویندوزی جدید خود را مانند یک حرفه ای

لپ تاپ تاریخ انتشار: 22/10/17 بدون نظر   898 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش تکنولوژی نتگام:

آن را تصور کنید: لپ تاپ کاملاً جدیدی را که خریداری کرده اید پس از خواندن آخرین راهنمای خرید ما بیرون می آورید و برای اولین بار آن را وصل می کنید. اکنون فقط کافی است مراحل راه‌اندازی ویندوز را طی کنید، و شما آماده هستید، درست است؟ نه واقعا. نوت بوک شما واقعاً آماده نیست – یا واقعاً مال شما – تا زمانی که کمی تغییرات را انجام دهید. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام راه اندازی لپ تاپ جدید خود در نظر بگیرید.

 

احتمالاً رایانه شما قرار است یک سری به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 را به تنهایی دانلود کند، پس چرا با مجبور کردن آن‌ها به نصب دستی، آن را به پایان نرسانید؟

 

1. “به روز رسانی” را تایپ کنید در کادر جستجو

 

2. روی «بررسی به‌روزرسانی‌ها» کلیک کنید.

 

تمام به روز رسانی های ویندوز را اجرا کنید

 

ویندوز شروع به جستجو و دانلود به‌روزرسانی‌ها می‌کند، اما لازم نیست قبل از رفتن به کار بعدی منتظر بمانید تا این فرآیند تکمیل شود.

 

3. اگر ویندوز به‌طور خودکار به‌روزرسانی‌ها را جستجو نمی‌کند، کادر “بررسی به روز رسانی” را انتخاب کنید.

 

دوست داشته باشید یا نه، اکثر فروشندگان رایانه شخصی نرم افزار شخص ثالث مزاحم را از قبل روی رایانه شما بارگذاری می کنند. از آزمایش‌های آنتی ویروس 30 روزه گرفته تا بازی‌های معمولی و اعتیادآور دسکتاپ که ممکن است نخواهید بازی کنید (مثلاً Candy Crush)، این bloatware آماده جذب منابع ارزشمند سیستم است. برای حذف آن:

 

1. به تنظیمات بروید. می توانید از منوی استارت به آنجا بروید.

 

2. System را انتخاب کنید.

 

3. برنامه ها و ویژگی ها را انتخاب کنید از منوی سمت چپ اگر این گزینه را نمی بینید، داخل دکمه را فشار دهید کادر جستجو و تایپ Apps، سپس “برنامه ها و ویژگی ها” را انتخاب کنید. (همچنین می‌توانید مراحل 1 و 2 را رد کنید و از کادر جستجو در نوار وظیفه «حذف نصب» را تایپ کنید و «افزودن یا حذف برنامه‌ها» را انتخاب کنید.)

 

4. یک برنامه را انتخاب کنید می خواهید حذف کنید

 

5. روی Uninstall کلیک کنید.

 

6. روی دومین دکمه Uninstall کلیک کنید که ظاهر می شود.

 

اگر کامپیوتر جدید شما مهم ترین داده های شما را نداشته باشد چه فایده ای دارد؟ چندین راه قابل اجرا برای انتقال اسناد، عکس ها، فیلم ها و سایر فایل های کلیدی از یک کامپیوتر قدیمی وجود دارد.

 

نرم افزار آنتی ویروس مهم است مهم نیست که چقدر در اینترنت مراقب هستید. اگر تصادفاً یا در غیر این صورت حتی یک لینک اشتباه را بزنید، کل رایانه شما ممکن است قربانی یک بدافزار شود – سناریویی وحشتناک که به طور کلی می توان با برخی از نرم افزارهای آنتی ویروس خوب از آن جلوگیری کرد. هدف نرم افزار آنتی ویروس این است که از این نوع موقعیت ها قبل از وقوع جلوگیری کند و در صورت عدم موفقیت، بلافاصله بعد از آن آن ها را برطرف کند. بسیار مهم است که شما نوعی نرم افزار آنتی ویروس برای محافظت از رایانه شخصی خود در برابر تهدیدات داشته باشید.

اگر به دنبال توصیه ای هستید، همکاران متخصص ما، Bitdefender را به دلیل محافظت عالی از بدافزار و تأثیر کم بر عملکرد رایانه شخصی شما، به غیر از پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته، به عنوان یکی از بهترین راه حل های نرم افزار آنتی ویروس رایگان در دسترس ارزیابی کردند. با Bitdefender، می توانید از حملات ویروس قبل از وقوع جلوگیری کنید. همچنین می‌توانید تهدیدات را اسکن کرده و بعد از آن از بین ببرید، اگر چیزی مضر به رایانه شما وارد شود. در اینجا یک راهنمای سریع در مورد نحوه نصب نرم افزار آنتی ویروس رایگان Bitdefender آورده شده است.

 

1. روی دکمه سبز بزرگ «دانلود رایگان» در Bitdefender کلیک کنید سایت (در برگه جدید باز می شود).

 

2. به پوشه دانلودها بروید و فایل bitdefender_online.exe را که به تازگی دانلود کرده اید پیدا کنید. روی آن کلیک کنید. سپس بیت دیفندر را نصب خواهد کرد.

 

3. برای جلوگیری از یادآوری های آزاردهنده پاپ آپ یا هرگونه مشکل احتمالی درازمدت با عملکرد Bitdefender، یک حساب Bitdefender ایجاد کنید (پنجره انجام این کار به طور خودکار پس از نصب ظاهر می شود). این کار به سادگی ارائه نام، ایمیل و ایجاد رمز عبور است. از آنجا، Bitdefender به طور مستقل عمل می کند و به شما اجازه می دهد تا فعالیت های اینترنتی خود را در آرامش انجام دهید و همیشه از شما محافظت می کند.

منبع : laptopmag

تبلیغ
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه