امروز: May 3, 2024
تکنولوژی و فناوری در سایت نتگام

ساعت جی پی اس چند اسپرت ممتاز آمازفیت فالکون معرفی شد

اخبار تکنولوژی تاریخ انتشار: 22/10/19 بدون نظر   523 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش تکنولوژی نتگام:

پس از شایعات، آمازفیت فالکون را معرفی کرد، اولین ساعت مچی چند ورزشی ممتاز شرکت جی‌پی‌اس با بدنه تیتانیوم TC4 درجه هواپیما، صفحه نمایش شیشه‌ای کریستال یاقوت کبود، 20 دستگاه خودپرداز در برابر آب، و ویژگی‌های ردیابی GPS دو بانده قوی و دقیق، پشتیبانی از شش سیستم موقعیت یابی ماهواره ای، پشتیبانی آموزشی پیشرفته و موارد دیگر.

الگوریتم مربیگری هوشمند خود توسعه‌یافته Zepp Coach راهنمایی مناسبی را بر اساس ویژگی‌های فیزیکی و سطح تجربه تمرینی کاربر ارائه می‌دهد تا به آنها کمک کند عملکرد ورزشی خود را از نظر علمی بهبود بخشند و عادات تناسب اندام بهتری ایجاد کنند. مربی Zepp حتی می تواند تشخیص دهد که آیا کاربر در حالت تمرین بیش از حد است یا خیر، و به طور مناسب شدت برنامه های ورزشی برنامه ریزی شده را کاهش دهد – یا حتی یک روز استراحت را توصیه کند.

همچنین می‌توانید آن را از طریق بلوتوث به دستگاه‌های ورزشی خارجی حرفه‌ای مانند کمربند ضربان قلب و توان سنج دوچرخه‌سواری متصل کنید، و حتی می‌توانید الگوهای تمرینی سفارشی خود را ایجاد کنید – برای یک رویکرد شخصی به ورزش. ساعت هوشمند می تواند به طور خودکار ده ها تمرین تمرینی قدرتی را تشخیص دهد و تکرارها، ست ها و زمان استراحت را پیگیری کند.

این ساعت دارای بیش از 150 حالت ورزشی داخلی است و دارای حافظه داخلی است، بنابراین می توان موسیقی را روی ساعت ذخیره کرد و از طریق هدفون بلوتوث به آن گوش داد. می‌توانید داده‌های تمرین را با Strava، Apple Health، Google Fit، Relive و برنامه adidas Running همگام‌سازی کنید. این ساعت در برابر خوردگی مقاوم است و به اندازه کافی سخت است که می تواند 15 آزمایش درجه نظامی را پشت سر بگذارد.

همچنین بخوانید:  سطح جزئیات نمایشگر تاشو Google Pixel

Amazfit Falcon در تیتانیوم با بند مشکی مافوق صوت عرضه می شود و در ایالات متحده 499.99 دلار آمریکا (تقریباً 41205 روپیه) و در کشورهای اروپایی مانند فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا 499.99 یورو قیمت دارد. به زودی در برزیل، مکزیک و سایر کشورها از جمله هند در دسترس خواهد بود.

منبع : fonearena

تبلیغ
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه