امروز: May 3, 2024
تکنولوژی و فناوری در سایت نتگام

سطح جزئیات نمایشگر تاشو Google Pixel

اخبار تکنولوژی تاریخ انتشار: 22/10/19 بدون نظر   317 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش تکنولوژی نتگام:

انتظار می‌رود اولین دستگاه تاشو گوگل که احتمالاً Pixel Fold نامیده می‌شود و موردانتظار آن است، در آینده عرضه شود. تاکنون تنها جزئیات کمی در مورد این دستگاه تاشوی آینده منتشر شده است. در حال حاضر، توسعه دهنده Kuba Wojciechowski برخی از مشخصات صفحه نمایش دستگاه را فاش کرده است.

گوگل پیکسل فولد، با اسم رمز داخلی «فلیکس»، دارای صفحه نمایش AMOLED سامسونگ خواهد بود. این گوشی نیز مانند سری گلکسی زد فولد دارای نمایشگر خارجی و همچنین صفحه نمایش بزرگ داخلی خواهد بود.

انتظار می رود صفحه نمایش بزرگ داخلی دارای رزولوشن 1840 در 2208 پیکسل و ابعاد 123 در 148 میلی متر باشد. این وضوح با وضوح 1812 در 2176 پیکسل Galaxy Z Fold4 قابل مقایسه است. حداکثر روشنایی آن باید 1200 نیت باشد. نرخ تازه سازی صفحه نمایش مشخص نیست، اما می توان انتظار داشت که حدود 120 هرتز باشد.

توسعه دهنده هیچ اطلاعاتی در مورد صفحه نمایش پوشش خارجی ارائه نکرده است. با این حال، همانطور که قبلا توسط راس یانگ گفته شد، باید یک صفحه نمایش 5.8 اینچی پوششی با نسبت تصویر گسترده تر، مشابه Oppo Find N داشته باشد.

همین توسعه دهنده برخی از مشخصات دوربین تاشو بر اساس کد اندروید 13 را فاش کرده است. طبق یافته‌های وی، پیکسل فولد دارای یک دوربین سه‌گانه در پشت خواهد بود که سنسور اصلی آن یک سنسور IMX787 سونی است.

یک لنز تله فوتو S5K3J1 و یک لنز فوق عریض IMX386 نیز همراه با تنظیمات دوربین عقب قرار خواهند گرفت. نمایشگر بیرونی دارای دوربین سلفی تله فوتو S5K3J1 است، در حالی که نمایشگر داخلی ممکن است دارای سنسور IMX355 باشد.

همچنین بخوانید:  هدست AR/MR اپل می تواند از اسکن عنبیه پشتیبانی کند

انتظار می رود گوشی تاشو گوگل پیکسل در سه ماهه اول سال 2023 عرضه شود. اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی تاشو باید در روزهای آینده در دسترس قرار گیرد.

منبع 1، 2

منبع : fonearena

تبلیغ
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه