امروز: May 3, 2024
تکنولوژی و فناوری در سایت نتگام

اینها بهترین معاملات گوشی های هوشمند Prime Day هستند

موبایل تاریخ انتشار: 22/10/15 بدون نظر   667 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش تکنولوژی نتگام:

گوشی های هوشمند این روزها ممکن است احمقانه گران باشند، اما خوشبختانه بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی هستند (در برگه جدید باز می شود) در روز پرایم با صدها دلار تخفیف به فروش می رسند. مطمئن شوید که سریع عمل می کنید، زیرا 12 اکتبر آخرین روز برای دریافت هر یک از این معاملات است و نمی توان گفت که آیا هر یک از آنها در ماه آینده برای جمعه سیاه بازخواهند گشت یا خیر.

 

گوشی‌های سامسونگ 2022 مورد علاقه ما همگی برای روز پرایم به فروش می‌رسند – بله، حتی شامل جدیدترین تلفن‌های تاشو این شرکت می‌شود – و امسال با خرید آنلاک، پس‌انداز زیادی دریافت خواهید کرد.

 

خط پیکسل گوگل به خاطر دوربین‌هایش معروف است و Prime Day به راحتی می‌تواند بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند را بدون هیچ هزینه‌ای در سال جاری به دست آورد.

 

موتورولا به خاطر ساخت گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی عالی شهرت دارد، و اگرچه سال 2021 بهترین سال این شرکت نبود، پیشنهادات 2022 آن بسیار بهتر است. این به ویژه در این قیمت‌های ارزان قیمت برای Prime Day صادق است، که جدیدترین Moto را با چند صد دلار کاهش از قیمت معمولی دارند.

 

در طول سال‌ها، OnePlus به خاطر تلفن‌های سریع و ریشه‌های اجتماعی خود طرفداران زیادی پیدا کرده است. این روزها، این شرکت به‌جای «قاتل‌های پرچم‌دار» مشهوری که قبلاً روی آن‌ها تمرکز می‌کرد، پرچم‌داران «معمولی» بیشتری تولید می‌کند، اما Prime Day روح قدیمی ارائه مشخصات بالا برای قیمت‌های میان‌رده (یا سطح ابتدایی) را بازمی‌گرداند. .

 

به دنبال معاملات بیشتر هستید؟ ما به روز رسانی این مقاله در طول روز ادامه خواهیم داد و شما همیشه می توانید وبلاگ زنده Prime Day ما را بررسی کنید (در برگه جدید باز می شود) برای پیگیری آخرین معاملاتی که در مورد فروش اولیه دسترسی زودهنگام آمازون پیدا می کنیم.

همچنین بخوانید:  بررسی دوربین Samsung Galaxy Z Flip 4: فراتر از حاشیه خطا

منبع : tomsguide

تبلیغ
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه