امروز: May 3, 2024
تکنولوژی و فناوری در سایت نتگام

بررسی سرفیس لپ‌تاپ 4 (13 اینچی) مایکروسافت

لپ تاپ تاریخ انتشار: 22/10/19 بدون نظر   1197 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش تکنولوژی نتگام:

مایکروسافت و اپل در حال معامله هستند و امسال همه چیز در مورد عملکرد و عمر باتری است. سرفیس لپ تاپ 4 ممکن است تغییر داخلی مشابه مک بوک ایر با M1 نداشته باشد، اما جدیدترین تراشه های نسل یازدهم اینتل سرعت های سریع تر و عمر باتری را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند. بهترین لپ تاپ ها.

 

چیز دیگری تغییر نکرده است، و این بیشتر برای بهتر شدن است. شاسی آلومینیومی مینیمالیستی براق باقی مانده است اما اکنون در سایه روشن‌تری از آبی است، در حالی که صفحه نمایش 13.5 اینچی مانند همیشه زیباست و صفحه کلید و تاچ پد در بالای کلاس خود قرار دارند.

 

بدون هیچ تغییر عمده ای در طراحی عملکردی، لپ تاپ Surface 4 از مشکلات مشابه قبلی خود عبور می کند و کمبود پورت ها و حاشیه های ضخیم بزرگترین مشکل ما است. اگر می‌توانید از این چالش‌ها چشم‌پوشی کنید و بودجه کافی برای برخی از پیکربندی‌های برتر داشته باشید، برای کاربران ویندوز 10 خیلی بهتر از سرفیس لپ‌تاپ 4 13.5 اینچی نخواهد بود.

 

Surface Laptop 4 که در نسخه های AMD و Intel موجود است، زمانی که با پردازنده AMD Ryzen 4680U، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD پیکربندی شود، از 999 دلار شروع می شود. ارتقاء حافظه به 16 گیگابایت، قیمت را به 1199 دلار افزایش می دهد. متاسفانه این دو مدل فقط در پلاتینیوم موجود هستند.

 

قیمت و تنظیمات لپ تاپ سرفیس 4

 

برای انتخاب رنگ بیشتر، باید CPUهای اینتل را انتخاب کنید. موجود در رنگ های پلاتینیوم، ماسه سنگی، آبی یخی و مشکی مات، پیکربندی با پردازنده Core i5، 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD با قیمت 1299 دلار است. با 1499 دلار، می توانید همان پردازنده را دریافت کنید، اما رم را دو برابر کرده و به 16 گیگابایت می رساند.

 

برای بیشترین قدرت، می توانید واحد بررسی ما را با Core i7، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD با قیمت 1699 دلار دریافت کنید. دو برابر شدن رم به 32 گیگابایت و فضای ذخیره سازی به 1 ترابایت، قیمت را به 2299 دلار افزایش می دهد.

 

سرفیس لپ تاپ 4 به زیبایی مک بوک ایر است و گزینه های رنگی منحصر به فرد جذابیت بیشتری به آن بخشیده است.

 

مدل آبی یخی ما دارای یک درخشش فلزی با رنگ ظریف قطبی و یک لوگوی بازتابنده مایکروسافت است که روی درب آن مهر شده است. پانل و قاب بالایی از آلومینیوم ساخته شده است در حالی که عرشه با پارچه آلکانترای نرم پوشیده شده است. مواد انعطاف‌پذیر در برابر لکه‌ها مقاوم است، اما اگر قانع نیستید، گزینه‌های مشکی مات یا خیره‌کننده Sandstone را در نظر بگیرید که عرشه پارچه‌ای را با یک شاسی تمام آلومینیومی عوض می‌کنند.

 

مایکروسافت هیچ تغییری در این آخرین مدل ایجاد نکرده است. این هم خوب است و هم بد. در حالی که این طراحی یکی از ظریف‌ترین طراحی‌ها است، لپ‌تاپ سرفیس 4 فاقد برخی امکانات مدرن است. به طور دقیق تر، حاشیه های اطراف صفحه نمایش 13.5 اینچی ضخیم تر از رایانه های شخصی رقیب هستند. Dell XPS 13 یا HP Spectre x360. یک تریم می‌تواند کمک زیادی به ساخت سرفیس لپ‌تاپ 4 با درب باز و زمانی که در بسته است، چشم نواز کند.

همچنین بخوانید:  فروش جشنواره بزرگ هند آمازون: معاملات برتر در لپ تاپ، لوازم جانبی

 

من این را می گویم زیرا لپ تاپ 4 دارای ردپایی براق و کم حاشیه (نه بر خلاف مک بوک ایر) با زوایای جذاب مانند لبه های اریب در پشت است. Surface Laptop 4 با 0.6 اینچ و 2.8 پوند، به نازکی و سبکی XPS 13 (0.6 پوند، 2.8 پوند) است. مک بوک ایر (0.6 اینچ، 2.8 پوند) و قابل فهم تر از HP Spectre x360 14 (0.7 اینچ، 3 پوند) قابل حمل تر است.

 

در اینجا چند انتخاب طراحی هوشمندانه وجود دارد، اما باید به دقت نگاه کنید. مایکروسافت برای آسان‌تر باز کردن لپ‌تاپ، درب آن را به سختی روی عرشه قرار داده است تا بتوانید انگشت خود را زیر آن بکشید. وقتی درب را باز می‌کنید، عرشه محکم در جای خود می‌ماند – نیازی به استفاده از دست دیگر برای جلوگیری از بلند شدن آن نیست. و در حالی که این کاملاً زیباست، من عاشق کلیدهای رنگی هستم که طبیعی‌تر از صفحه‌کلید مشکی مک‌بوک به نظر می‌رسند.

 

برخلاف مدل 15 اینچی، لپ تاپ 13 اینچی سرفیس 4 دارای اسلات ذخیره سازی به راحتی قابل تعویض نیست. سپس دوباره، مدل بزرگتر فقط نیمی از اعتبار را دریافت می کند زیرا جایگزینی SSD M.2 خود گارانتی را باطل می کند.

 

مایکروسافت طرفدار رمزهای عبور نیست، بنابراین سرفیس لپ تاپ 4 را به دوربین IR مجهز کرد. به این ترتیب، می توانید با استفاده از تشخیص چهره از طریق وارد سیستم شوید ویندوز سلام.

 

به سرعت و قابل اعتماد کار می کند (بیشتر اوقات)، هنوز هم، ای کاش وجود داشت حسگر اثر انگشت به عنوان پشتیبان این ویژگی پشت یک لایه نوار چسب کار نمی کند و هیچ پوشش وب کم برای کسانی که نگران چشمان کنجکاو هستند وجود ندارد. همچنین دوربین IR در تست من ضریب موفقیت 100 درصدی نداشت، بنابراین مجبور شدم رمز عبور خود را به خاطر بسپارم و تایپ کنم.

 

زیر کاپوت پنهان شده است تراشه TPM 2.0، یک ویژگی امنیتی است که تضمین می کند تمام داده هایی که به سرفیس لپ تاپ 4 وارد و از آن وارد می شود رمزگذاری شده است.

 

پراکنده بندر انتخاب در مدل 13 اینچی قابل درک تر است، اما هنوز برای سرفیس لپ تاپ 4 ظاهر خوبی نیست.

 

در سمت چپ لپ تاپ a پورت USB 3.1 Type-A، آ USB 3.1 Type-C ورودی و جک هدفون آن اتصال Type-C از سرعت Thunderbolt پشتیبانی نمی کند.

 

ورودی تنها در سمت راست یک پورت Surface Connect اولویت است که برای شارژ مغناطیسی و اتصال استفاده می شود.

منبع : laptopmag

تبلیغ
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه