امروز: May 3, 2024
تکنولوژی و فناوری در سایت نتگام

بهترین لپ تاپ ها برای یادگیری از راه دور در سال 2022

لپ تاپ تاریخ انتشار: 22/10/20 بدون نظر   544 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش تکنولوژی نتگام:

بهترین لپ‌تاپ‌ها برای یادگیری از راه دور می‌توانند به این اطمینان کمک کنند که دانش‌آموز حتی دور از کلاس درس بتواند بهترین کار را انجام دهد. برخی از این دانش‌آموزان ممکن است به همان اندازه مورد خدمات ما قرار بگیرند بهترین لپ تاپ های دانشگاهی، اما چند قطعه منحصر به فرد برای یادگیری از راه دور وجود دارد که ما را به ترسیم خطی در آنجا هدایت می کند و در صورت لزوم آنها را برجسته می کنیم.

چه دانش‌آموز از راه دور در مدرسه ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان یا فراتر از آن باشد، اینها بهترین لپ‌تاپ‌ها هستند که به او کمک می‌کنند در یک محیط یادگیری از راه دور موفق شوند.

برای بسیاری از زبان آموزان از راه دور، الف Chromebook احتمالا پاسخ درست است سادگی، امنیت و آشنایی آنها را به یک راه حل عالی تبدیل می کند. دانش‌آموزان می‌توانند با آدرس مدرسه خود وارد Chromebook شوند و Chromebook بلافاصله با همه برنامه‌ها و محتوای مورد نیاز آنها پر می‌شود. با وجود صفحه نمایش های لمسی و پشتیبانی از برنامه های Android که اکنون در این لپ تاپ های همه کاره رایج است، Chromebook برای بسیاری از زبان آموزان از راه دور مناسب است.

برای سن دبیرستان و فراتر از آن، برخی از زبان آموزان از راه دور می خواهند در نظر بگیرند ویندوز 11 یا سیستم عامل مک لپ تاپ ها بسته به رشته تحصیلی آنها. دانش‌آموزانی که با تولید محتوا کار می‌کنند، خواه عکاسی، فیلم‌برداری یا موسیقی باشد، به نرم‌افزار و عملکرد سخت‌افزاری موجود در لپ‌تاپ‌های هر دو سیستم عامل نیاز دارند. و در حالی که منابع متعددی برای یادگیری کد برای کروم‌بوک‌ها وجود دارد، ابزارهای قوی‌تر موجود در ویندوز یا macOS به‌ویژه برای کسانی که به برنامه‌نویسی iOS یا macOS علاقه‌مند هستند، ضروری است، زیرا این کار فقط در Mac قابل انجام است.

بهترین لپ تاپ برای یادگیری از راه دور چیست؟

اکنون که شما یک ایده کلی در مورد آنچه که باید بسته به سن یا سطح دانش‌آموز از راه دور جستجو کنید دارید، بیایید نگاهی بیندازیم که کدام لپ‌تاپ‌های خاص برای یادگیری از راه دور بهترین هستند.

Acer Chromebook Spin 713 بهترین لپ تاپ برای یادگیری از راه دور است. معمولاً می‌توان آن را با قیمت کمتر از 500 دلار پیدا کرد، که برای کروم‌بوک کمی گران است، اما مشخصات عالی آن به آن کمک می‌کند تا با وظایفی که به طور فزاینده‌ای نیاز دارند، عمل کند.

صفحه نمایش لمسی 13.5 اینچی با رزولوشن 2256 در 1504 پیکسل، زنده و روشن است و حد وسط بسیار خوبی بین قابل حمل بودن و صفحه نمایش واقعی ایجاد می کند. پانل بزرگتر باید امکان چندوظیفگی یا تجربه تماشای جذاب را فراهم کند.

بررسی Acer Chromebook Spin 713

شاسی آلومینیومی نیز باید در طول زمان به خوبی مقاومت کند. و به لطف ظاهر ممتاز، مشخصات و تقریباً 12 ساعت آن عمر باتری، Acer Chromebook Spin 713 بیش از آن است که بتواند یک لپ تاپ آموزش از راه دور درجه یک برای سال های آینده باشد.

اگر به دنبال چیزی کمی کوچکتر هستید، اما همچنان سخت افزار ممتاز می خواهید، Google Pixelbook Go یک گزینه فوق العاده با مشخصات حتی بهتر است، اما همچنین گران تر است، در حدود 650 دلار. در انتهای طیف مقرون به صرفه تر Lenovo Chromebook Duet است. این یک فرم فاکتور جداشدنی 2 در 1 فوق‌العاده مفید ارائه می‌دهد که برای یادگیری‌کنندگان از راه دور مخصوصاً جوان‌تر مناسب است و با قیمت کمتر از 300 دلار در دسترس است. کروم بوک جدیدتر Lenovo IdeaPad Duet 5 با قیمت 499 دلار قیمت بیشتری دارد، اما با صفحه نمایش 13.3 اینچی OLED فوق العاده، عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد.

با عطف به یادگیری از راه دور مسن تر، HP Envy 13 یک لپ‌تاپ زیبا با ویندوز 10/11 است که قدرت زیادی برای مقابله با هر کاری که ممکن است از طریق برنامه درسی دانشگاه ایجاد شود، دارد. و با قیمت کمتر از 1000 دلار برای مدل FHD، که بیش از 11 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد، ارزش قابل قبولی است. برای صرفه جویی در چند صد دلار، ایسر سوئیفت 3 با پردازنده AMD خود عملکرد و عمر باتری فوق العاده ای را با قیمتی بی نظیر ارائه می دهد و صفحه نمایش کم نور یکی از مهم ترین موارد است.

در نهایت، اگر macOS یکی از ضروریات است، پس جدید است مک بوک ایر بهترین گزینه است، با قدرت کافی برای اکثر زبان آموزان از راه دور و قیمت شروع مقرون به صرفه از 899 دلار برای دانش آموزان. اما برای فیلمسازان نوپا، توسعه دهندگان یا رشته های موسیقی، قدرت اضافی MacBook Pro 13 توصیه می شود.

Acer Chromebook Spin 713 یکی از بهترین کروم‌بوک‌های موجود در بازار است که آن را به یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها برای زبان‌آموزان از راه دور تبدیل می‌کند. حتی با قیمت خرده‌فروشی‌اش، ارزش سرمایه‌گذاری را داشت، اما اکنون اغلب با قیمت کمتر از 500 دلار در مقایسه با لپ‌تاپ‌های ویندوزی با مشخصات مشابه، دزدی است.

Acer Chromebook Spin 713 به دلیل نمایشگر رنگارنگ و روشن، عملکرد سریع و فرم همه‌کاره‌اش، جایگاهی را در فهرست بهترین کروم‌بوک‌ها کسب کرد. مخصوصاً یادگیرندگان از راه دور ممکن است با توجه به محیط‌های یادگیری متنوع‌تر از فاکتور شکل قدردانی کنند.

برای زبان آموزان از راه دور در هر سطحی که به دنبال یک لپ تاپ ارزان، قابل حمل و بادوام هستند، Acer Chromebook Spin 713 مطمئنا یکی از بهترین لپ تاپ هایی است که می توانند برای دستگاه روزمره خود انتخاب کنند.

بررسی کامل ما را بخوانید Acer Chromebook Spin 713.

HP Envy 13 بهترین لپ‌تاپ زیر 1000 دلار در بازار است که آن را برای زبان‌آموزانی که از راه دور می‌خواهند لپ‌تاپ قدرتمندی را بدون صرف هزینه زیاد می‌خواهند، انتخاب آسانی کند. فقدان دوربین IR نباید به عنوان یک یادگیرنده از راه دور نگران کننده باشد و HP شکایت دیگر ما از مدل قبلی را که نبود Thunderbolt 4 بود برطرف کرد، به این معنی که هر گونه نیاز پورت اضافی را می توان با یک داک استیشن حل کرد.

صفحه‌نمایش روشن، واضح و شاسی آلومینیومی زیبا این لپ‌تاپ را لذت‌بخش جلوه می‌دهد و کیبورد تایپ کردن با آن لذت بخش است. بهترین از همه، پردازنده جدید اینتل قادر است بیش از 11 ساعت را با شارژ ارائه دهد تا بتوانید یک روز کامل از هر نقطه از خانه خود بدون نگرانی در مورد اتصال به برق کار کنید.

برای زبان آموزانی که از راه دور نیازهای نرم افزاری دارند که سیستم عامل کروم نمی تواند آنها را برآورده کند، این لپ تاپ ویندوز 10 بسیار مناسب خواهد بود. مانند Envy 13 اما می خواهید یک لپ تاپ 2 در 1 داشته باشید، سپس HP Envy x360 13 (2020) را بررسی کنید.

کامل ما را ببینید HP Envy 13 (2021) مرور.

منبع : laptopmag

تبلیغ
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه