امروز: May 3, 2024
تکنولوژی و فناوری در سایت نتگام

بررسی موتورولا اج (2022)

موبایل تاریخ انتشار: 22/10/14 بدون نظر   1294 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش تکنولوژی نتگام:

اینکه بگویم اخیراً از موتورولا راضی نبوده ام، دست کم گرفته شده است، اما این فقط من نیستم. اکثر گوشی‌های موتورولا که در یکی دو سال گذشته عرضه شده‌اند، به سختی توصیه می‌شوند و در بدترین حالت، ارزش‌های کاملاً وحشتناکی دارند.

 

Motorola Edge+ (2022) (در برگه جدید باز می شود) که در ماه مارس سال جاری بررسی کردم، احتمالاً بدترین ارزشی است که تا به حال از یک تلفن از این شرکت دیده‌ام، و حتی بسیاری از تلفن‌های سنتی و با ارزش Moto – مانند Moto G Power (2022) (در برگه جدید باز می شود) – صرف نظر از اینکه چقدر کمی برای آنها هزینه کرده اید، فقط تلفن های بدی بودند.

 

همه این‌ها مرا به سمت Motorola Edge (2022) سوق می‌دهد، گوشی‌ای که ظاهری بی‌نظیر و شبیه به سایر موتورولاهای رده متوسط ​​تا بالا در سال‌های اخیر منتشر کرده است، اما تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که من آرزوی آن را از این شرکت داشتم. به استثنای ساخت ارزان و برخی از موتورهای لمسی واقعاً وحشتناک، موتورولا اج (2022) بهترین تلفنی است که موتورولا امسال ارائه کرده است.

 

همچنین با قیمت راه اندازی ویژه 499 دلار ارزش کلی بسیار خوبی دارد اما مانند موتورولا اج سال گذشته (2021) (در برگه جدید باز می شود)، این قیمت پس از مدت کوتاهی افزایش می یابد. خوشبختانه، MSRP کامل امسال 100 دلار کمتر از دستگاه سال گذشته است، همه اینها در حالی که برخی ارتقاهای واقعاً مهم را ارائه می دهد و برای اولین بار، موتورولا تعهد خود را به به روز نگه داشتن تلفن همراه دارد. Edge (2022) سه ارتقای اصلی اندروید و وصله‌های امنیتی دو ماهه را برای چهار سال آینده دریافت خواهد کرد.

همچنین بخوانید:  بهترین گوشی اندرویدی مقاوم 2022

 

موتورولا فروش Motorola Edge (2022) را از اول سپتامبر 2022 در فروشگاه های T-Mobile با قیمت 498 دلار آغاز خواهد کرد. این یک قیمت برای مدت زمان محدود است که پس از یک دوره زمانی نامشخص به MSRP 599 دلار می رسد. T-Mobile همچنین یک موتورولا Edge (2022) را برای مدت محدودی به مشتریانی که خط جدیدی را به طرح فعلی خود اضافه می کنند ارائه می دهد.

 

موتورولا اج (2022) بدون قفل از اول سپتامبر 2022 در Best Buy، Amazon.com و Motorola.com با قیمت محدود 499 دلار برای پیش‌فروش در دسترس خواهد بود. ارسال سفارشات از 22 سپتامبر 2022 آغاز خواهد شد. در نهایت، قیمت باز شده نیز 599 دلار MSRP خواهد بود.

منبع : tomsguide

تبلیغ
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه