امروز: May 3, 2024
تکنولوژی و فناوری در سایت نتگام

اینستاگرام تست تایید سن نوجوانان را در هند راه اندازی کرد

اخبار تکنولوژی تاریخ انتشار: 22/10/20 بدون نظر   549 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش تکنولوژی نتگام:

اینستاگرام از ابتدای سال جاری آزمایش این روش را در ایالات متحده آغاز کرد و اکنون به برزیل و هند نیز گسترش یافته است. این شرکت که مورد انتقاد حامیان ایمنی قرار دارد، اوایل سال جاری آزمایش برنامه‌ای را آغاز کرد تا سن مشتریان را در زمانی که نشان می‌دهند 18 سال یا بیشتر نشان می‌دهند، تأیید کند.

سرویسی که توسط متا اداره می شود اکنون آماده است تا این ابتکار را به دو بازار مهم بین المللی معرفی کند: برزیل و هند. هر کاربری که سعی می کند تاریخ تولد خود را از کمتر از 18 سال به بالای 18 سال به روز کند، باید سن خود را با آپلود یک شناسه عکس یا فیلمبرداری یک سلفی ویدیویی به عنوان بخشی از آزمایش ثابت کند.

به گفته این شرکت، متا با تامین کننده هویت دیجیتال در بریتانیا Yoti برای ارائه سلفی های ویدئویی همکاری کرده است. پس از پیروی از دستورالعمل‌های روی صفحه، کاربران یک سلفی ویدیویی می‌گیرند که متا آن را برای احراز هویت با استفاده از هوش مصنوعی آموزش‌دیده خود به Yoti ارسال می‌کند. Yoti سن کاربر را بر اساس ویژگی‌های چهره آن‌ها ارزیابی می‌کند و پس از آن، Meta و Yoti هر دو تصویر را پاک می‌کنند. متا افزود که این سیستم تنها می تواند سن افراد را تشخیص دهد.

این پلتفرم ضمانت اجتماعی را به عنوان گزینه تأیید سن آزمایشی حذف کرده است. نوجوانان می توانند سه فالوور متقابل 18 ساله یا بالاتر را انتخاب کنند که بتوانند سن آنها را تأیید کنند. متا این ویژگی را برای “ایجاد برخی بهبودها” بدون توضیح دلیل حذف کرد. اینستاگرام می گوید از اطلاعات سنی برای محدود کردن کارهایی که نوجوانان می توانند انجام دهند استفاده می کند. به عنوان مثال، به طور پیش‌فرض حساب‌های کاربران زیر 16 سال را خصوصی می‌کند، بزرگسالان را از ارسال پیام‌های مستقیم (DMs) باز می‌دارد و بازاریابان را از تمرکز بر آنچه نوجوانان دوست دارند و انجام می‌دهند، متوقف می‌کند.

این شرکت بیان کرد که این غربالگری تضمین می کند که کودکان و بزرگسالان تجربیات مناسب سن را دارند. تا پایان سال، این آزمایش به بریتانیا و اتحادیه اروپا گسترش خواهد یافت.

یک ماه قبل، اینستاگرام ابزارهای نظارت والدین را در هند راه اندازی کرد تا والدین و سرپرستان بتوانند بر استفاده فرزندانشان از اینستاگرام نظارت داشته باشند. این شرکت همچنین مرکز خانواده را افتتاح کرد، مکانی جدید که در آن والدین و سرپرستان می توانند ابزارهای متخصص را برای مراقبت از فرزندان خود دریافت کنند.

اینستاگرام در یک پست وبلاگ به روز شده اعلام کرد که

منبع : fonearena

تبلیغ
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه