امروز: May 3, 2024
تکنولوژی و فناوری در سایت نتگام

فقط 230 دلار در روز پرایم بهترین گوشی مقرون به صرفه

موبایل تاریخ انتشار: 22/10/16 بدون نظر   836 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش تکنولوژی نتگام:

از پرداخت اضافی برای گوشی های پرچمدار خسته شده اید؟ OnePlus با این معامله قاتل Prime Day که 70 دلار تخفیف به شما می‌دهد، از شما حمایت می‌کند (در برگه جدید باز می شود) تلفنی که قبلاً زیر 300 دلار بود. این باعث می شود OnePlus Nord N20 5G تنها 230 دلار قیمت داشته باشد، که آن را به بهترین توصیه بودجه ای تبدیل می کند که می توانیم در این روز نخست ارائه کنیم.

 

روزهایی را به خاطر می آورید که وان پلاس از عبارت “قاتل پرچمدار” برای توصیف تلفن های خود استفاده می کرد؟ آن روزها با OnePlus Nord N20 5G بازگشته است (در برگه جدید باز می شود)، تلفنی که دارای پردازنده قدرتمند، باتری بزرگ، صفحه نمایش OLED باشکوه و دوربین فوق العاده 64 مگاپیکسلی در زیر کاپوت آن است که کسری از قیمت گوشی های دیگر است.

 

این یک بازگشت غافلگیرکننده است که بیشتر شبیه OnePlus X است، اولین گوشی “بودجه” OnePlus که بیش از نیم دهه پیش با صفحه نمایش OLED و ساختار ممتاز عرضه شد. در حالی که Nord N20 از پلاستیک ساخته شده است، تجربه از هر نظر عالی است.

 

و برخلاف OnePlus X، دوربین Nord N20 کاملاً زباله نیست. در واقع، این است زیاد بهتر از آن چیزی است که از یک تلفن 230 دلاری انتظار دارید و اغلب تلفن ها را دو برابر قیمت آن شرمنده می کند.

 

به همین ترتیب، عملکرد گوشی نیز ضعیف نیست. پردازنده اسنپدراگون 695 داخل اکثر وظایف را به راحتی انجام می دهد، اگرچه برای بازی های سه بعدی فوق العاده دقیق مناسب نیست. می‌توانید Minecraft را روی آن بازی کنید، اما برای مثال Fortnite با مشکل مواجه خواهد شد.

 

با این حال، سخت است باور کنید که این گوشی به طور معمول با قیمت زیر 300 دلار به فروش می رسد، بسیار کمتر با قیمت 230 دلار مانند الان. چه زمانی بهتر برای تهیه یک گوشی جدید عالی و ذخیره مقداری سکه؟

منبع : tomsguide

تبلیغ
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه