امروز: May 3, 2024
تکنولوژی و فناوری در سایت نتگام

بررسی سرفیس پرو 8 مایکروسافت توسط شان رایلی

لپ تاپ تاریخ انتشار: 22/10/21 بدون نظر   1483 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش تکنولوژی نتگام:

سرفیس پرو مایکروسافت برای سال ها نیروی محرکه در بازار لپ تاپ 2 در 1 بوده است و سرفیس پرو 8 نشان دهنده یک تغییر تکاملی برای لپ تاپ/تبلت هیبریدی محبوب است.

 

پرو 8 بدون انحراف شدید از ظاهر نمادین خود، بهبودهای ظریفی را در سرفیس پرو به عنوان تبلت و لپ تاپ ایجاد می کند. ارتقاءها شامل صفحه نمایش بزرگتر و طراحی راحت تر، همراه با ارتقاء داخلی بسیار مورد نیاز است.

 

این شامل یک پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7-1185G7 و حداکثر 32 گیگابایت رم است، اجزایی که برخی از ویژگی های جدید ویندوز 11 را به همراه دارند. این ارتقاءها با هزینه ملموسی همراه هستند و قیمت اولیه آنها 1099 دلار است و بدون Type Cover یا Slim Pen 2 جدید است.

 

سرفیس پرو 8 مطمئناً جایگاهی را در میان گوشی‌های کنونی کسب کرده است بهترین لپ تاپ های 2 در 1، اما ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید آیا سخت افزار جدید هزینه اضافی را برای شما توجیه می کند یا خیر.

 

گزینه های قیمت و پیکربندی Microsoft Surface Pro 8

 

مایکروسافت سرفیس پرو 8 از 1099 دلار شروع می شود. این مدل شامل پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5-1135G7، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت SSD و پیکسل سنس جدید 13 اینچی (2880 در 1920) با صفحه نمایش 120 هرتز است.

 

مثل همیشه، با سرفیس پرو، اگر می‌خواهید تجربه کامل لپ‌تاپ را داشته باشید، باید برای کیبورد هم استفاده کنید، که 179 دلار دیگر است که این قیمت را به 1280 دلار می‌رساند. Slim Pen 2 جدید مایکروسافت نیز در بسته‌ای با کیبورد با قیمت 279 دلار در دسترس است، یعنی کل تجربه Surface Pro 8 از 1380 دلار شروع می‌شود.

 

واحد بررسی من یک گزینه متوسط ​​با قیمت 1599 دلار با پردازنده ارتقا یافته Core i7-1185G7 اینتل، 16 گیگابایت رم، 256 گیگابایت SSD و همان صفحه نمایش PixelSense است. واحد بررسی من یک رنگ گرافیت تیره است که فقط در برخی از تنظیمات موجود است. مدل پایه و گزینه های رده بالاتر فقط در سطح سنتی سرفیس پرو پلاتینیوم عرضه می شوند.

 

قیمت سرفیس پرو 8 برای پردازنده Core i7-1185G7 اینتل، 32 گیگابایت رم، 1 ترابایت SSD و صفحه نمایش PixelSense، 2599 دلار است. اگر کیبورد یا کیبورد و ترکیب اسلیم پن 2 را می‌خواهید، دوباره 179 یا 279 دلار اضافه کنید.

 

با توجه به شروع قیمت سرفیس پرو 7 از 749 دلار، برای برخی از طرفداران سرفیس پرو شوک برچسبی وجود خواهد داشت. با این اوصاف، این اولین طراحی مجدد قابل توجه سرفیس پرو پس از سرفیس پرو 3 است، بنابراین در ادامه بخوانید تا ببینید آیا مایکروسافت این افزایش قیمت را کسب کرده است یا خیر.

 

این صفحه نمایش بزرگتر نیاز به لپ تاپ بزرگتر دارد، اما نه در همه جهات زیرا مایکروسافت به خوبی حاشیه های Pro 8 را باریک کرده است. با ابعاد 11.3 x 8.2 x 0.37 اینچ و 1.96 پوند، کمی باریک تر، اما بلندتر و ضخیم تر از Surface Pro 7 است. (11.5 x 7.9 x 0.33، 1.74 پوند). Dell XPS 13 2-in-1 (11.6 x 7.8 x 0.6 اینچ، 2.9 پوند) به دلیل صفحه کلید داخلی آن کمی ضخیم تر و سنگین تر است، در حالی که Lenovo ThinkPad X12 باریک در ابعاد (11.2 x 0.8 x 11.2 x 0.8 x ) قابل جدا شدن است. 03 اینچ، 1.7 پوند) قابل حمل ترین بسته بندی است.

 

لبه های گرد شده دوباره پرو 8 آن را تبلت راحت تری نسبت به نسخه های قبلی خود کرده است. روکش آلومینیومی آنودایز شده مانند پایه‌ای از The Batman in Graphite به نظر می‌رسد که چرخشی کمی متفاوت را در لپ‌تاپ آلومینیومی نقره‌ای کاملاً معمولی ارائه می‌دهد. لوگوی آینه‌ای مایکروسافت که بر روی پایه پشتی قرار گرفته است، جذابیت بیشتری را به ظاهر بدیع می‌دهد.

 

برای کسانی که نگاهی به Surface Laptop Studioسرفیس پرو 8 مقداری از DNA آن لپ‌تاپ را با حداقل سیستم اگزوز که در قسمت بالایی و تقریباً یک سوم از طرفین به پایین می‌پیچد، می‌گیرد. من مطمئن هستم که این یک مزیت حرارتی است، اما باز هم، من جزئیات کوچکی را دوست دارم که به شخصیت بیشتر آن کمک می کند. بخش تبلت لپ‌تاپ دارای دکمه‌های روشن است که فقط دکمه تنظیم صدا در سمت چپ و دکمه پاور در سمت راست وجود دارد.

 

پایه کیک به درستی به عنوان یک شگفتی فنی دست نخورده است که هنوز نیازی به به روز رسانی ندارد. با این حال، هنگامی که پایه پایه را باز می کنید، اکنون یک SSD قابل تعویض توسط کاربر پیدا خواهید کرد، مانند چیزی که برای اولین بار در سرفیس پرو 7+. چه به دلیل خرابی هارد دیسک یا صرفاً تمایل به فضای بیشتر در لپ‌تاپ شما، دیدن لپ‌تاپ‌هایی به این نازک و سبک که چنین روش ساده‌ای برای ارتقا SSD ارائه می‌دهد فوق‌العاده است.

 

سرفیس پرو 8 همه کاره می شود تاندربولت 4 پورت با یک جفت در سمت راست آن پورت Surface Connect، درگاه شارژ مغناطیسی عالی مایکروسافت، دقیقاً زیر آنها قرار دارد.

 

در سمت چپ سرفیس پرو 8، یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری و در پایین یک پورت Surface Type Cover وجود دارد.

 

از دست دادن پورت USB Type-A و تا حدی کمتر، اسلات کارت microSD ممکن است برای برخی ناامید کننده باشد، اما در این مرحله، Thunderbolt 4 مطمئن‌ترین گزینه برای آینده است و دریافت یک جفت از آن‌ها به جای یک مورد، روی کیک است.

 

صرف نظر از اینکه چه چیز دیگری ممکن است برای اتصال به سرفیس پرو 8 نیاز داشته باشید، الف هاب USB Type-C می تواند آن را از طریق آن پورت های Thunderbolt 4 اداره کند.

 

نمایشگرهای PixelSense مایکروسافت در سری سرفیس پرو سال‌هاست که عالی هستند و Pro 8 این زنجیره را نمی‌شکند. صفحه نمایش 13 اینچی جدید (2880 در 1920 پیکسل) روشن تر و واضح تر از سرفیس پرو 7 است. و اگر از لپ‌تاپ با نسبت تصویر 3:2 استفاده نکرده‌اید، آن را از دست داده‌اید.

منبع : laptopmag

تبلیغ
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه