امروز: May 3, 2024
تکنولوژی و فناوری در سایت نتگام

هدست AR/MR اپل می تواند از اسکن عنبیه پشتیبانی کند

اخبار تکنولوژی تاریخ انتشار: 22/10/19 بدون نظر   484 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش تکنولوژی نتگام:

طبق گزارش های متعدد، اپل در حال توسعه هدست هایی برای واقعیت ترکیبی و واقعیت افزوده است. اطلاعات اخیرا گزارشی منتشر کرده است که ادعا می کند اپل در حال توسعه فناوری اسکن عنبیه جدید برای این هدست است. این امر احراز هویت را آسان‌تر می‌کند، که در آینده به راه‌های امن‌تری برای ورود به سیستم و پرداخت منجر می‌شود.

هدست AR اپل دارای تعداد زیادی دوربین داخلی برای فعال کردن قابلیت‌های مختلف است. بر اساس این گزارش، اپل همچنین از دوربین های رو به پایین برای عکاسی از پاهای کاربران استفاده خواهد کرد. همه این ویژگی‌های نرم‌افزاری بخشی از RealityOS اختصاصی اپل خواهند بود که یک علامت تجاری ثبت شده در چندین کشور است.

جدا از این، انتظار می رود اپل از نمایشگرهای میکرو OLED برای هدست های خود استفاده کند. برای یادآوری، میکرو OLED اساساً یک OLED است که بر روی یک بستر سیلیکونی نصب می شود، برخلاف پنل های معمولی که روی شیشه ها نصب می شوند. انتظار می رود سونی و ال جی تامین کنندگان اصلی نمایشگر هدست های اپل باشند.

به نظر می‌رسد این پیاده‌سازی‌های فناوری بسیار جالب هستند و نسبت به رقبایی مانند متا مزیت قابل توجهی خواهند داشت. انتظار می‌رود هدست AR اپل حدود 3000 دلار (تقریباً 246990 روپیه) قیمت داشته باشد که آن را به یک محصول خاص در اکوسیستم اپل تبدیل می‌کند. انتظار می رود در سال 2023 منتشر شود.

منبع | از طریق

منبع : fonearena

تبلیغ
همچنین بخوانید:  Razer Edge 5G با نمایشگر 6.8 اینچی FHD+ AMOLED 144Hz
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه