امروز: May 3, 2024
تکنولوژی و فناوری در سایت نتگام

بررسی Apple MacBook Pro (13 اینچی، M2، 2022)

لپ تاپ تاریخ انتشار: 22/10/16 بدون نظر   1653 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش تکنولوژی نتگام:

اپل با مک‌بوک پرو 13 جدید (با بررسی 1899 دلار، شروع 1299 دلار) عمل سختی را دنبال می‌کند. سلف آن در سال 2020 با تراشه فوق‌العاده M1 خود، جهان را طوفانی کرد. و این بار صعود تندتر به نظر می رسد. هیچ به‌روزرسانی طراحی جذابی وجود ندارد، هیچ پورت اضافی برای هیجان‌زده شدن وجود ندارد. این بدان معنی است که همه چیز بر روی M2 SOC جدید سوار می شود و طبق معمول، اپل بالا می رود و از چالش پیشی می گیرد.

 

فصل بعدی در محاسبات اپل ادامه دارد و شرط بندی این شرکت بر روی سیلیکون سفارشی همچنان به جکپات می رسد. M2 با CPU 8 هسته ای 18 درصد از جد خود قدرتمندتر است. M2 همچنین یک پردازنده گرافیکی 10 هسته ای جدید ارائه می کند که 35 درصد سریعتر از مدل قبلی است. و بله، M2 قطعا کامپیوتر ویندوزی خود را ادامه می دهد. و اگر این کافی نیست که شما را هیجان زده کند، اپل راهی برای بهبود بازده برق لپ تاپ پیدا کرده است که بیش از 18 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد آخرین نسخه خانگی اپل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

اما مانند همیشه، مک بوک پرو 13 اینچی M2 (1899 دلار بررسی، 1299 دلار شروع) ارزان نیست. با این حال، عملکرد قابل توجهی را ارائه می دهد و طولانی ترین عمر باتری را که در مک دیده ام دارد. اگر این کافی نیست، با همراهی با Ventura، زمان بارگذاری صفحه وب تاول‌آمیز و تجربه وب‌کم بهتری خواهید داشت – همه به لطف Apple Silicon. به طور خلاصه، مک بوک پرو جدید تمام آنچه اپل گفته و بیشتر است.

 

من پیکربندی 1899 دلاری MacBook Pro را انتخاب کردم که دارای پردازنده جدید Apple M2، 16 گیگابایت رم، SSD 1 ترابایتی و پردازنده گرافیکی 10 هسته ای Apple M2 است. مدل پایه 1299 دلار قیمت دارد و دارای تراشه Apple M2 (سیستم روی تراشه)، 8 گیگابایت و 256 گیگابایت SSD است. نسخه 2299 دلاری فضای ذخیره سازی را تا 2 ترابایت افزایش می دهد. هر لپ تاپ دارای صفحه نمایش 13 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 رتینا است.

 

قیمت گذاری و پیکربندی مک بوک پرو اپل

 

طراحی مک بوک پرو اگر نه کمی کهنه، نمادین باقی مانده است. مانند مک بوک قبلی. با تکرار، کل شاسی از آلومینیوم ساخته شده است. واحد بررسی من در فضای خاکستری انجام شده است، اما در رنگ نقره ای نیز موجود است. درب آن برهنه است به جز لوگوی براق مشهور جهانی اپل.

 

شما مقدار بیشتری از آلومینیوم Space Grey را برای تکیه گاه کف دست و صفحه‌کلید دریافت می‌کنید. قسمت اعظم جای کف دست توسط یک پد لمسی بزرگ اشغال شده است. صفحه کلید در یک عرشه کمی فرو رفته که توسط یک جفت مشبک بلندگوی آشنا در کنار آن قرار دارد.

 

MacBook Pro (12 x 8.4 x 0.6 اینچ) با وزنی 3 پوندی کمی نسبتاً سنگین است. این Dell XPS 13 (11.6 x 7.8 x 0.6 اینچ) و 13 اینچ HP Spectre x360 (12.1 x 7.7 x 0.7 اینچ) با 2.8 و 2.7 پوند کمی سبک تر است، در حالی که Asus ZenBook 13 (UX325)فریم 11.9 x 8 x 0.5 اینچی با 2.5 پوند باریک‌ترین و سبک‌ترین فریم است.

 

مک بوک پرو مجموعه ای از ویژگی های امنیتی را برای ایمن نگه داشتن اطلاعات ارزشمند شما ارائه می دهد. اسکنر اثر انگشت Touch ID به طرز هوشمندانه ای در دکمه پاور برای ورود سریع و ایمن پنهان شده است. تراشه M2 همچنین به عنوان بخشی از نرم افزار Secure Enclave خود رمزگذاری داده ها، بوت ایمن تایید شده سخت افزاری، رمزگذاری خودکار با کارایی بالا و حفاظت های پیشرفته در زمان اجرا را ارائه می دهد.

 

من رویای یک مک بوک پرو 13 اینچی پر از پورت را دارم. اما این یک رویا باقی مانده است که به تعویق افتاده است زیرا آخرین مدل هنوز حداقل ها را ارائه می دهد پورت ها. جک هدست در سمت راست با یک جفت دارید صاعقه پورت ها یک روکش نقره ای در آن وجود دارد که درگاه های Thunderbolt از آن پشتیبانی می کنند USB 4که می تواند تا 40 گیگابیت بر ثانیه و حداکثر 15 وات توان تولید کند.

 

با این حال، ای کاش چهار پورت Thunderbolt وجود داشت که ما روی آن می بینیم مک بوک پرو 16 اینچی.

 

گاهی اوقات خوب است که بعضی چیزها ثابت بمانند. مک‌بوک پرو مانند همیشه فوق‌العاده، از همان رتینا 13.3 اینچی و 2650 در 1600 پیکسل بهره می‌برد. نمایش دادن. این نمایشگر همچنین دارای نرم افزار TrueTone نوآورانه اپل است که به طور هوشمند و تقریباً نامحسوس نمایشگر را تنظیم می کند. دمای رنگ بر اساس کیفیت نور محیط برای تجربه تماشای بهینه در هر زمان. این نمایشگر همچنین دارای طیف رنگ گسترده P3 است که طیف رنگی وسیع تری نسبت به sRGB دارد. این به معنای رنگ های زنده تر است که همیشه مورد استقبال قرار می گیرد.

 

همانطور که صفحه نمایش رتینا زیبا است، حاشیه های ضخیم اطراف آن زیبا نیستند. وقتی رقبا مشغول تراشیدن هر میلی‌متر قوطی است، دیدن چنین قاب‌های درشتی در چنین سیستم ممتازی خسته‌کننده است. به امید روزی که اپل نیز از این روند پیروی کند.

 

تریلر فیلم آینده آلیس، رنگ دلپذیر و جزئیات واضحی را به نمایش گذاشت. خورشید از پیچش‌های دو رشته‌ای ککه پالمر بازیگر جت تابید. و همانطور که او آتش نارنجی مایل به قرمزی را برافروخت، شعله های آتش کاملاً ته رنگ مسی او را برجسته کرد.

 

هنگامی که قابلیت‌های تولید مثل رنگ مک‌بوک پرو را آزمایش کردیم، 77.5% در وسعت DCI-P3 ثبت شد. این کمتر از میانگین 84٪ لپ تاپ پریمیوم ما است. با این حال، هنوز هم بهتر از Spectre (77.4٪)، ZenBook (76.1٪) و XPS 13 (69.4٪) است.

 

پنل مک بوک پرو جدی است روشن به طور متوسط ​​475 نیت. از میانگین 386 نیت و همچنین ZenBook (370 nits) و Spectre (369 nits) بهتر بود. با این حال، XPS 13 با 469 نیت روشن ترین بود.

 

بلندگوهای لاغر، پانچ بزرگ. من همیشه از صدای خوب بلندگوهای استریو مک بوک پرو تعجب می کنم. من Tidal را راه اندازی کردم و تقریباً بلافاصله گوشم به تنور و سوپرانوی غنی پی جی مورتون و جوجو ذوب شد، همانطور که آنها داستان عاشق شدن را در طول آهنگ “Say So” نقل می کردند. منظره صوتی به اندازه‌ای بزرگ است که به ساز بادی الکترونیکی و پیانوی گرم و روان اجازه می‌دهد بدون آسیب رساندن به سازهای کوبه‌ای در کنار هم زندگی کنند.

 

و مانند اکثر محصولات صوتی دیگر اپل، مک بوک پرو نیز دارای فناوری صوتی فضایی برای رسانه های سازگار است. هنگامی که این بلندگوها فعال شوند، توهم فضای صوتی سه بعدی را برای تجربه صدای فراگیرتر ایجاد می کنند.

 

اس های اپل صفحه کلید جادویی بازخورد قوی و محکم ارائه می دهد و آن را با کلیدهای بزرگ و فاصله کلیدهای سخاوتمندانه ترکیب می کند. ساعت‌ها وقت گذاشتم تا این بررسی را بنویسم و ​​هیچ‌وقت احساس ناراحتی نکردم. من به راحتی از میانگین 70 کلمه در دقیقه فراتر رفتم و در تست تایپ 10fastFingers به ​​80 wpm رسیدم.

منبع : laptopmag

تبلیغ
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه