امروز: May 3, 2024
تکنولوژی و فناوری در سایت نتگام

فروش جشنواره بزرگ هند آمازون: معاملات برتر در لپ تاپ، لوازم جانبی

اخبار تکنولوژی تاریخ انتشار: 22/10/19 بدون نظر   578 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش تکنولوژی نتگام:

آمازون شروع جشنواره بزرگ سرخپوستان آمازون را در ماه سپتامبر اعلام کرد و فروش همچنان ادامه دارد. فروش فقط چند روز دیگر به پایان می رسد. در اینجا بهترین معاملات فعلی در دسته های مختلف وجود دارد که ارزش بررسی را دارد.

آمازون همچنین گزینه‌های تامین مالی آسانی را از طریق بانک‌های شریک اصلی مانند Axis Bank، Citibank، و ICICI Bank ارائه می‌کند: تخفیف فوری 10% در کارت‌های اعتباری و نقدی و تراکنش‌های EMI (تا 7750 INR)، و 5% تخفیف فوری و 5 نامحدود. ٪ بازگشت نقدی با حداقل سفارش 2500 INR هنگام استفاده از کارت اعتباری بانک ICICI با Amazon Pay.

می توانید معاملات را در Amazon.in بررسی کنید.

آمازون هند برنامه جوایز جشن الماس را برای جشنواره بزرگ هند 2022 راه‌اندازی کرد. مشتریان می‌توانند با خرید، تماشای تلویزیون کوچک، بازی‌های FunZone و استفاده از Amazon Pay، «الماس» کسب کنند. مشتریان پرایم برای هر خرید دو الماس دریافت می کنند.

در طول جشنواره بزرگ هند 2022، از این “الماس” می توان برای باز کردن قفل بازی ها با قرعه کشی یا بازپرداخت استفاده کرد. شرکای Amazon Pay معاملات قابل بازخرید الماس را ارائه می دهند. مشتریان می توانند موجودی الماس خود را بررسی کنند، یاد بگیرند که چگونه الماس های بیشتری کسب کنند، و با مراجعه به “صفحه الماس” در برنامه تلفن همراه آمازون آماده بازخرید الماس در پیشنهادات هیجان انگیز باشند.

https://www.youtube.com/watch?v=oYhRx45JLgw

در ستایش دیوالی، آمازون هند ویدیوی #FindLight را منتشر کرده است که یک مشتری را در سفرش برای یافتن نور شخصی خود دنبال می کند. این ویدیو داستان یک دوچرخه‌سوار BMX را به تصویر می‌کشد که با سواری خود، با به چالش کشیدن شانس‌ها از طریق مهارت‌هایش، خود را در کاپوت نویدا می‌یابد.

همچنین بخوانید:  هدست AR/MR اپل می تواند از اسکن عنبیه پشتیبانی کند

کمپین دیجیتال #FindLight سومین و آخرین بخش از طرح #FindLife است که از دوم سپتامبر آغاز شد. این کمپین به کاوش مشتریان در لحظات، بیان و خود می پردازد و داستان ها و احساسات انسانی پشت هر خریدی را بیان می کند.

منبع : fonearena

تبلیغ
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه