امروز: May 3, 2024
تکنولوژی و فناوری در سایت نتگام

۳۱۰ دلار تخفیف برای گلکسی اس ۲۲ اولترا؟

موبایل تاریخ انتشار: 22/10/15 بدون نظر   752 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش تکنولوژی نتگام:

به دنبال تلفنی هستید که بتواند همه این کارها را انجام دهد اما دیوانه پرداخت بیش از هزار دلار برای آن نیستید؟ شما خوش شانس هستید، زیرا با این معامله Samsung Galaxy S22 Prime Day 310 دلار از قیمت معمولی تخفیف خواهید گرفت. (در برگه جدید باز می شود)، آن را زیر 900 دلار قرار می دهد. این کمترین قیمتی است که تا به حال برای گلکسی اس 22 اولترا از زمان عرضه آن در اوایل امسال دیده‌ایم، و این یک معامله باورنکردنی است که به سادگی نمی‌توانید از آن بگذرید!

 

گلکسی اس 22 اولترا (در برگه جدید باز می شود) بهترین دوربین گوشی های هوشمند را در خود جای داده است که می تواند تا 100 برابر زوم کند و همچنان جزئیات قابل توجهی را ارائه دهد. این یکی از آن ویژگی‌هایی است که تا زمانی که آن را نداشته باشید، متوجه نمی‌شوید که به آن نیاز دارید، سپس هرگز نمی‌توانید به یک گوشی هوشمند عادی برگردید. باور نمی کنی؟ سعی کنید از هر چیزی که بیش از 20 فوت دورتر است با یک تلفن دیگر عکس مناسبی بگیرید و متوجه خواهید شد که چرا.

 

نه تنها این، بلکه می توانید در حین ضبط ویدیو تا 20 برابر زوم کنید و همچنان کیفیت خوب و واضحی داشته باشید. حداقل می‌توان گفت تأثیرگذار است و وقتی سعی می‌کنید رسیتال بعدی فرزندتان را ضبط کنید یا فقط سعی می‌کنید لحظه‌ای خنده‌دار را بدون نزدیک بودن به صحنه، ثبت کنید، همه چیز را در دنیا ایجاد می‌کند.

همچنین بخوانید:  بهترین لپ تاپ برای ویرایش عکس در سال 2021

 

جدا از دوربین فوق‌العاده، گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ دارای رابط کاربری One UI 4.1 و به زودی One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 است که مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را در خود جای داده است که نمی‌خواهید بدون آن زندگی کنید. مجدداً، درست مانند دوربین، هنگامی که شروع به استفاده از نرم افزار سامسونگ می کنید و به همه ویژگی ها عادت می کنید، دیگر نمی خواهید از گوشی دیگری استفاده کنید.

 

و بیایید قلم داخلی را که بیشتر با نام S Pen شناخته می شود، فراموش نکنیم. قلم S سامسونگ فقط یک قلم قدیمی دیگر نیست. مجهز به فناوری Wacom است که دقت آن را زیر میلی‌متر می‌کند و هزاران سطح فشار را در خود دارد، بنابراین بیشتر شبیه یک خودکار واقعی می‌نویسد. بهترین حالت این است که می‌توانید نوشتن با انگشت را در بسیاری از برنامه‌ها مانند Samsung Notes خاموش کنید، بنابراین به اشتباه به جای قلم با انگشت شروع به نوشتن نخواهید کرد.

 

پس برای چی منتظری؟ قبل از اینکه از بین برود از این معامله استفاده کنید زیرا قبلاً قیمت این گوشی را ندیده بودیم. به دنبال تخفیف های بیشتر هستید؟ فراموش نکنید که وبلاگ زنده ما را از بهترین معاملات امروز آمازون بررسی کنید (در برگه جدید باز می شود).

منبع : tomsguide

تبلیغ
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه