امروز: May 3, 2024
تکنولوژی و فناوری در سایت نتگام

بررسی Lenovo Duet 5 Chromebook توسط شان رایلی

لپ تاپ تاریخ انتشار: 22/10/20 بدون نظر   1706 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش تکنولوژی نتگام:

Lenovo Duet 5 Chromebook تفاوت قابل توجهی با Chromebook Duet مقرون به صرفه سال گذشته دارد. اگرچه برچسب قیمت بالاتر ممکن است برخی را از بین ببرد، اما ارتقای سخت افزاری قابل توجه این 2 در 1 را به همان اندازه قانع کننده می کند.

 

Duet 5 همچنان مانند مدل قبلی دارای قاب پشتی پارچه ای و پوشش صفحه کلید است، اما آن را باز کنید و صفحه نمایش 13.3 اینچی OLED شما را وادار می کند دوباره قیمت زیر 500 دلار را بررسی کنید. تغییرات عمیق‌تر از آن با پردازنده Qualcomm Snapdragon 7c Gen 2 به طور چشمگیری بهبود یافته است، در حالی که بیش از 13 ساعت با یک بار شارژ ارائه می‌دهد.

 

در حالی که ممکن است به اندازه کروم‌بوک دوئت اصلی قهرمان نباشد، Duet 5 بزرگ‌تر شده و آماده است تا رقابت سنگین وزنی را در میان این دستگاه‌ها انجام دهد. بهترین کروم بوک ها و بهترین لپ‌تاپ‌های زیر 500 دلار که امروزه و همچنین یکی از آنها موجود است بهترین سیستم های 13 اینچی.

 

Lenovo Duet 5 Chromebook در دو پیکربندی عرضه می شود: مدل پایه 429 دلاری و شامل پردازنده Qualcomm Snapdragon 7c Gen 1، گرافیک یکپارچه، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی eMMC و صفحه نمایش OLED (1920 در 1080 پیکسل).

 

گزینه‌های قیمت و پیکربندی Chromebook Lenovo Duet 5

 

واحد بررسی من نسخه 499 دلاری است که دارای همان صفحه نمایش است، اما همه چیز را با پردازنده Qualcomm Snapdragon 7c Gen 2، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه eMMC ارتقا می دهد.

 

مدل پایه طوفانی خاکستری است، در حالی که مدل بالاتر تنها در رنگ آبی Abyss عرضه می شود. رنگ از شاسی آلومینیومی تبلت به قاب پشتی پارچه ای و صفحه کلید چسبان منتقل می شود.

 

از مدل پایه فاصله بگیرید. در حالی که ارتقاء پردازنده اسنپدراگون قابل توجه نیست، دو برابر شدن رم و فضای ذخیره سازی ارزش تفاوت قیمت 70 دلاری را دارد.

 

مایکروسافت به دلیل محبوبیت طرح‌های پارچه‌ای با محصولات سرفیس خود که با آلکانتارا پیچیده شده است، شایسته تقدیر است، اما سال گذشته Lenovo Chromebook Duet و Asus Chromebook CM3 قابل جدا شدن این نگاه را به قلمروی مقرون به صرفه تر آورده است. ما در بررسی های خود شیفته هر دو بودیم، و آنها را به ترتیب با یک دفترچه یادداشت و یک مجله تویید مقایسه کردیم.

 

با وجود قاب پشتی و صفحه‌کلید مغناطیسی مشابه، Duet 5 ظاهر خوبی ندارد. ممکن است رنگ «آبی آبیس» تیره باشد، اما فاقد روکش دوخته‌شده کروم‌بوک دوئت اصلی یا CM3 جداشدنی است که بخش بزرگی از جذابیت برای من بود. پارچه Duet 5 دارای یک سطح برجسته است که برای من بیشتر شبیه به جین است، اما از نظر انتقادی، هنوز احساس راحتی بسیار بیشتری نسبت به آلومینیوم سرد ارائه می دهد.

 

به نظر می رسد کنار، پوشش و صفحه کلید به طور قابل توجهی در تغییر این موضوع موثر هستند سیستم عامل کروم تبلت تبدیل به یک لپ تاپ عالی پایه لولایی روی قاب پشتی به شما این امکان را می دهد که نمایشگر را تقریباً در هر زاویه ای قرار دهید و آن را به طور قابل اعتمادی در آنجا نگه می دارد. بعداً به جزئیات بیشتری در مورد صفحه کلید خواهم پرداخت، اما از اینکه چگونه این ترکیب با Duet 5 در دامان من کار می کند، شوکه شدم. این اغلب به معنی سقوط لپ‌تاپ‌های جداشدنی 2 در 1 است و من هیچ مشکلی در تایپ Duet 5 در آن موقعیت نداشتم.

 

Duet 5 بدون پوشش پارچه ای راحت و محافظ و صفحه کلید خود، یک تبلت بسیار استاندارد است، البته اگر بزرگ باشد. قسمت پشتی با روکش دو رنگی که در قسمت پایین براق است، کمی شخصیت را ارائه می دهد و در یک چهارم بالایی به مات تبدیل می شود. در غیر این صورت اساساً بدون ویژگی است، با لوگوی آشنای Chromebook که به سمت پایین و نشان نقره ای درخشان لنوو در گوشه بالایی روبروی دوربین عقب قرار دارد.

 

نسبت تصویر 16:9 و صفحه نمایش 13.3 اینچی آن را به عنوان یک تبلت کمی انگشت شمار می کند، اما با پوششی که در آن گنجانده شده است، به راحتی می توان آن را در موقعیتی عالی قرار داد و از زیبایی آن قدردانی کرد. صفحه نمایش OLED. تبلت به تنهایی 12 x 7.4 x 0.28 اینچ و 1.5 پوند است. اضافه کردن صفحه کلید و کاور آن را به حدود 0.48 اینچ و 2.24 پوند می رساند. هر یک از پیکربندی‌ها باید به راحتی در هر کدام قرار بگیرند کیف لپ تاپ و به اندازه کافی سبک است که با شما در هر جایی همراه باشد.

 

با توجه به صفحه نمایش بسیار بزرگتر که در مقایسه با Lenovo Chromebook Duet بد نیست (9.6 x 6.7 x 0.7 اینچ، 2 پوند)، HP Chromebook x2 11 (9.9 x 4.6 x 0.3 اینچ، 2.6 پوند) یا Asus Chromebook Detachable CM3 (12.7 x 8.9 x 0.68 اینچ، 2 پوند).

 

در حالی که من ترجیح می دهم برخی از انتخاب های مختلف را در مورد رنگ و پوشش برای کیس و صفحه کلید انتخاب کنم، نمی توانم با ابزار آن بحث کنم. من هنوز احساس این روکش پارچه ای را به یک بدنه تمام فلزی برای یک 2 در 1 ترجیح می دهم که بین حالت لپ تاپ و تبلت جابجا می شوم. من همچنین به Lenovo اعتبار می دهم که فقط کمی با پرداخت دو رنگ به همه چیز اضافه شده است.

 

Lenovo Duet 5 Chromebook دارای سه دستگاه است پورت ها: دو USB-C 3.2 Gen 1 و پین های pogo که پوشش صفحه کلید را به هم متصل می کند.

 

تنها شکایت من نبود جک هدفون/میکرون 3.5 میلی متری است. به خصوص برای دستگاهی مانند این که برای مصرف رسانه بسیار مناسب است، به نظر یک سهل انگاری است. با این اوصاف، اکثریت قریب به اتفاق ما این مبارزه را رها کرده و به سمت آن حرکت کرده ایم هدفون بی سیم در حال حاضر، بنابراین یک معامله شکن نیست. اگر نیاز دارید هر چیزی که USB-C نیست را به Duet 5 وصل کنید، آنگاه دو پورت با استفاده از یک هاب USB Type-C در حالی که شارژ یک غیر موضوع.

 

نمایشگر OLED Lenovo Duet 5 Chromebook تقریباً با هر قیمتی قابل توجه است، اما با قیمتی کمتر از 500 دلار شگفت‌انگیز است. صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل نمایش دادن از بسیاری از لپ تاپ ها دو برابر قیمتش بهتر است.

 

نسبت تصویر 16:9 ممکن است برای استفاده از آن به عنوان تبلت کمی ناخوشایند باشد، اما برای تماشای ویدیو عالی است. اگر به دنبال تجربه تیک توک با صفحه نمایش بزرگ هستید، صفحه کلید را بردارید و یک تبلت زیر دو پوندی با پایه دارید که می تواند در هر زاویه ای به صورت افقی قرار گیرد یا آن را به صورت عمودی نگه دارد.

منبع : laptopmag

تبلیغ
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه