امروز: May 17, 2024
تکنولوژی و فناوری در سایت نتگام

بهترین لپ تاپ های 4K در سال 2022

لپ تاپ تاریخ انتشار: 22/10/15 بدون نظر   367 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش تکنولوژی نتگام:

بهترین لپ‌تاپ‌های 4K به اندازه‌ای زیبا هستند که فک شما را از بین ببرند. بله، اگر بخواهید می‌توانید فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را با کیفیت 1080p تماشا کنید، اما با وضوح واضح‌تر، در 3840 × 2160، پنل‌های 4K معمولاً روشن‌تر و حتی رنگارنگ‌تر از صفحه‌نمایش‌های 1080p هستند. و از آنجایی که تعداد بازی‌هایی وجود دارد که از این وضوح پشتیبانی می‌کنند، بهترین لپ‌تاپ‌های بازی برای ارائه بهترین تجربه ممکن در کنار هم قرار می‌گیرند.

مجموعه عظیمی از بهترین لپ‌تاپ‌های 4K وجود دارد، و این نمایشگرهای فوق‌العاده واضح را در بهترین لپ‌تاپ‌هایی که می‌توانید بخرید، از جمله بهترین لپ‌تاپ‌ها و ایستگاه‌های کاری 2 در 1، پیدا خواهید کرد. و بهترین لپ‌تاپ‌های 4K می‌توانند به عنوان لپ‌تاپ‌های ویرایش ویدیو و بهترین لپ‌تاپ‌های ویرایش عکس نیز دو برابر شوند. با این حال، به خاطر داشته باشید که لپ تاپ های 4K معمولاً بهترین عمر باتری را ندارند، بنابراین برخی از مصالحه ها وجود دارد که باید انجام دهید. اگر شما یا فرزندتان تخیل وحشیانه ای دارید و به یک منبع سرگرم کننده و امن برای آن نیاز دارید، صفحه نکات DND ما را بررسی کنید تا بهترین بازی ماجراجویی جهان را شروع کنید.

ما با اندازه‌گیری میزان روشنایی و درصد sRGB که پنل‌های آن‌ها را پوشش می‌دهند، بهترین لپ‌تاپ‌های 4K را تعیین کردیم. وقتی لپ‌تاپ‌های 8K (نه اگر) وارد شوند، ما برای یک صفحه کاملاً جدید برای شما آماده خواهیم بود.

اگر به دنبال بهترین لپ‌تاپ 4K تا کنون هستید، این لپ‌تاپ Dell XPS 15 خواهد بود. نه تنها روشن‌ترین صفحه نمایش 4K را در اطراف دارد، بلکه عمر باتری قابل‌توجهی نیز دارد، بنابراین نمی‌توانید آن را به خطر بیندازید. که معمولا در اکثر لپ تاپ های 4K انجام می دهید. این همچنین اولین باری است که XPS 15 یک صفحه نمایش OLED دریافت می کند که به خودی خود فوق العاده است. اما این سیستم همچنین دارای یک پردازنده Core i9 قابل اورکلاک است و آن را با یک پردازنده گرافیکی مجزا Nvidia GTX 1650 جفت می کند و یک جانور زیبا را به وجود می آورد. اگر به دنبال ویرایش ویدیو یا برخی از بازی های سبک تا متوسط ​​هستید، این لپ تاپ برای شما عالی است.

بهترین لپ تاپ های 4K کدامند؟

اما، اگر یک گیمر تمام عیار هستید، Gigabyte Aero 17 HDR بهترین لپ‌تاپ بازی 4K است که می‌توانید بخرید. همه زنگ‌ها و سوت‌ها، از جمله نمایشگر 17.3 اینچی فوق‌العاده 4K HDR، صفحه‌کلید فوق‌العاده راحت، عمر باتری قوی و عملکرد کلی قوی را دریافت می‌کنید که همگی در یک طراحی شیک بسته‌بندی شده‌اند. شما حتی یک پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2070 Max-Q دریافت خواهید کرد، و اگرچه به خوبی رقبا نیست، باز هم فریم های بالایی را در بازی های مورد علاقه شما به ارمغان می آورد.

افرادی که برای کارهای خلاقانه حرفه ای مانند مدل سازی سه بعدی و ویرایش ویدیوی محتوای 4K به ماشین نیاز دارند، احتمالاً MSI WS65 9TM را می خواهید که بهترین ایستگاه کاری 4K موجود در حال حاضر است. WS65 یک پردازنده قدرتمند Core i7 نسل نهم و پردازنده گرافیکی Nvidia Quadro RTX 5000 Max-Q را در یک شاسی باریک و بادوام قرار می دهد. با عمر باتری خوب و صفحه نمایش 15.6 اینچی فوق العاده 4K، آن را تکمیل کنید.

در این مرحله از بازی، Dell دارای قابلیت فوق‌العاده قابل حمل تا یک علم است. Dell XPS 13 دستخوش تغییرات کوچکی شده است، از جمله قاب کوچکتر، حاشیه های نازک تر در اطراف، صفحه کلید و تاچ پد بزرگتر. آن را با یکی از جدیدترین پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و پردازنده‌های گرافیکی یکپارچه جدید جفت کنید و لپ‌تاپی خواهید داشت که ظاهر خوبی دارد و سخت کار می‌کند. به علاوه، شما یک صفحه نمایش فوق العاده با وضوح بالا دارید که می توانید به آن خیره شوید.

همچنین بخوانید:  بهترین گوشی های اندرویدی زیر 300 دلار در سال 2022

بهترین لپ تاپ های 4K

در حالی که یافتن ایرادات در XPS 13 واقعاً سخت است، چند مورد وجود دارد – یعنی عمر باتری کمتر از حد متوسط ​​و کمبود پورت. با وجود این، Dell XPS 13 جایگاه خود را در بهترین لپ‌تاپ‌ها و بهترین لپ‌تاپ‌های 13 اینچی ما حفظ کرده و بهترین انتخاب برای هر کسی است که به دنبال یک دستگاه فوق‌قابل حمل ممتاز است.

کامل ما را ببینید بررسی Dell XPS 13 (Model 9310, 4K)..

صفحه نمایش لمسی OLED زرق و برق دار Asus ZenBook Pro Duo 15 با رنگ تایید شده Pantone ارائه می شود تا دقت واضح را در هر کار خلاقانه تضمین کند. این به ویژه برای این جانور مهم است، که ظاهراً برای حجم کاری حرفه‌ای‌ها با پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i9، پردازنده گرافیکی RTX 3070، 32 گیگابایت رم و یک ترابایت SSD ساخته شده است.

اما Duo یک مزیت نمایشگر دارد. همانطور که از نام و تصویر اشاره می شود، یک نمایشگر دوم وجود دارد. ScreenPad Plus یک صفحه نمایش لمسی 14 x 4.3 اینچی با وضوح 3840 x 1100 پیکسل در طبقه پایینی است که ابزار فوق‌العاده مفیدی را برای کاربران حرفه‌ای ایجاد می‌کند – به دست آوردن کنترل‌های اضافی در فتوشاپ یا استفاده از قلم برای کارهای تصویری.

کامل ما را ببینید بررسی ایسوس ZenBook Pro Duo (UX582L). (در برگه جدید باز می شود)

Alienware همچنان به بالا بردن سطح لپ‌تاپ بازی می‌تواند و باید باشد. جدیدترین محصول اضافه شده به این خانواده X17 است، یک کبود زیبا از یک جایگزین دسکتاپ که تنها 0.8 اینچ ضخامت دارد. این سیستم فوق‌العاده با تمام تعمیرات از جمله پردازنده Core i7 اینتل، پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3080 و SSD دوگانه ارائه می‌شود. نیاز بیشتری؟ صفحه نمایش 17.3 اینچی 4K، بلندگوهای قدرتمند و صدای کیبورد Cherry MX چگونه است؟

البته، چیزی به این زیبا و قدرتمند با قیمت 3679 دلار (شروع 2199 دلار) نیز بسیار گران است، بنابراین برای افراد ضعیف یا حساب بانکی کوچک مناسب نیست. اما اگر می توانید آن را بپردازید، Alienware X17 یک نیروگاه جهنمی است که به راحتی به صفحه بهترین لپ تاپ های 4K ما راه پیدا می کند.

کامل ما را ببینید بررسی Alienware X17.

گیگابایت چیزهای زیادی را با Aero 15 به درستی انجام داد، از جمله شاسی محکم، تمام آلومینیومی، جت مشکی، پنل OLED فوق‌العاده و صفحه‌کلید کلیکی و رضایت‌بخش آن. معیارهای بازی و عملکرد آن نیز مناسب هستند. با این حال، گیگابایت همه چیز را با آن دوربین دماغه وحشتناک اشتباه می کند. با توجه به شرایط عادی جدید نیروی کار، ای کاش گیگابایت کمی بیشتر فکر می کرد تا یک وب کم کاربردی تر را پیاده سازی کند. عمر باتری Aero 15 همچنین می تواند برای کاربرانی که از وصل شدن به شارژر در طول روز متنفرند نگران کننده باشد، اما عمر باتری کوتاه برای اکثر دستگاه های بازی برابر است.

Aero 15 یک انتخاب عالی برای تولیدکنندگان محتوا است. ویرایشگرهای عکس و ویدیو از پنل 4K دقیق رنگی Aero 15 بهره مند خواهند شد، اما پس از یک روز کاری طولانی از غواصی در یکی از عناوین مورد علاقه سه گانه A نیز لذت خواهند برد.

کامل ما را ببینید بررسی Gigabyte Aero 15 with 4K OLED (2021, RTX 3070).

منبع : laptopmag

تبلیغ
برچسب ها: , , , , ,
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه