امروز: May 3, 2024
تکنولوژی و فناوری در سایت نتگام

گلکسی اس 23، اس 23 پلاس ممکن است

موبایل تاریخ انتشار: 22/10/13 بدون نظر   634 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش تکنولوژی نتگام:

سامسونگ ممکن است برای بقیه سال 2022 هیچ عرضه بزرگی در آینده نداشته باشد، بنابراین، در عوض، افشاگران به خراب کردن عرضه های بزرگ بعدی این شرکت که برای اوایل سال 2023 برنامه ریزی شده است متوسل شده اند. انتظار می رود خانواده گلکسی S23 سامسونگ پس از سال جدید معرفی شود و به نظر می رسد طراحی مجدد شگفت انگیزی را با خود به ارمغان بیاورد.

 

Onleaks و Smartprix (در برگه جدید باز می شود) اولین رندرهای پرچمدار آینده سامسونگ با مدل پلاس را ارائه کرده اند که به نظر می رسد در مقایسه با گلکسی اس 22 پلاس، ابعاد و ماژول دوربین متفاوتی دارد. (در برگه جدید باز می شود)، تلفن اندرویدی مورد علاقه فعلی ما (در برگه جدید باز می شود).

 

مانند آن مدل، به نظر می رسد S23 Plus دارای سه دوربین اصلی در پشت است. در حالی که شایعه شده است که دوربین تله فوتو ثابت باقی می ماند (در برگه جدید باز می شود) همانطور که S22 Plus، به نظر می رسد هر سه دوربین از نظر فیزیکی بر روی بدنه متفاوت به نظر می رسند و از لنزهای برجسته گلکسی S22 Ultra استفاده می کنند. (در برگه جدید باز می شود).

 

به دنبال آن، Onleaks و Digit (در برگه جدید باز می شود) رندرهای مشابهی از سامسونگ گلکسی اس 23 کوچکتر با رنگ سفید منتشر کرده است که دقیقاً همان طراحی ماژول دوربین را نشان می دهد. طبق رندرها، این کوچکتر از سه مدل فرضی Galaxy S23 خواهد بود و دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی تقریباً بدون حاشیه است. افشای اطلاعات قبلی همچنین نشان می دهد که ممکن است دوربین سلفی ارتقا یافته داشته باشیم.

 

کمی عجیب است که می بینیم سامسونگ از جزیره دوربین متمایز خود خلاص می شود، اما تغییر شرایط نیز باعث می شود که ظاهر متفاوتی نسبت به دو سال گذشته پرچمداران Galaxy S داشته باشد. نکات منفی این طراحی شامل احتمال شکستن لنز در صورت فرود اشتباه است – از آنجایی که آن لنزها به صورت جداگانه بیرون می آیند – و این واقعیت که لنزهای برجسته تمایل دارند گرد و غبار را مانند کار هیچ کس جمع آوری کنند، مشکلی که ما اغلب در S22 Ultra با آن روبرو هستیم.

 

این رندرهای فاش شده در مقایسه با S22 Plus، تغییر سایز جزئی را در S23 Plus نشان می‌دهند. به طور خاص، به نظر می رسد 0.3 میلی متر بلندتر و 0.3 میلی متر باریک تر باشد، در حالی که S23 وانیلی نیز ظاهراً کمی بزرگتر است. با این حال، ما کاملاً مطمئن نیستیم که چرا این تغییر رخ می دهد زیرا به نظر نمی رسد که هیچ تغییر عمده دیگری در طراحی وجود داشته باشد که روی صفحه نمایش یا اندازه تلفن تأثیر بگذارد. هر دو گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس به نظر می‌رسند که اندازه صفحه‌نمایش مشابه نسخه‌های قبلی خود را حفظ کنند.

منبع : tomsguide

تبلیغ
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
رفتن به ابتدای صفحه